Jump to content

radna temperatura motora 1.5 dCi


instruktor051

Recommended Posts

Vozim clio II 1.5 dci 2008.g Prema digitalnom pokazivacu temperature gore dvije crtice (od 9 mogucih). To mi se cini premalo, mislim da bi radna temperatura trebala biti veca. Molim vaša iskustva i savjete, thnx.

Link to comment
Share on other sites

Eksploatacija je normalna, nisu kratke relacije, min 50km ili vise, tako da se motor ima dovoljno vremena zagrijati. Termostat prerano otvara?

Link to comment
Share on other sites

treba biti na 2/5 otprilike u normalnoj voznji, al se sporo griju. kolko dugo se vozis ? 

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom sat vremena prosjecno u komadu, bio sam prošli tjedan na duljem putu (400km) ista stvar. Prosjecna brzina ujednacena, temp.2/9 osim u par navrata 4/9, iako se uvjeti voznje nisu mjenjali (isti tempo)

Link to comment
Share on other sites

a jel se voziš pod klimom kad je na 2 crtice?

jer tad ventilator hladi cijelo vrijeme kilere

a vani je hladnije

pa moguće zato ako je lagana vožnja

Link to comment
Share on other sites

ni onda nesmije jer termostat mora smanjiti protok ka killeru. 

Link to comment
Share on other sites

meni ovo ukazuje na neispravni termostat... tako da bi ja to prvo pogledao... jos vidim da si u rijeci tako da definitivno nije ni debela zima jos pocela pa da mu treba ekstra dugo da se zagrije...

Link to comment
Share on other sites

ak je lagana štedljiva onda je moguće da je normala na dve

ja uvijek ganjam i na 4 je

probaj ga ganjat, ak se digne sve je ok

ili ti nek netko vidi na dijagnostici na kolko je temp vode

Link to comment
Share on other sites

nije normalno... nikako nije normalno da mu nemoze motor postici radnu temperaturu nakom 50 km voznje...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nema veze s laganom voznjom, sinoc sam namjerno gulio 15-20 min po uzbrdici prema kuci u drugoj brzini i opet temp. ne raste

Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije ti je problem u termostatu. Ili je "oslabio" pa prerano počinje sa otvaranjem (treba početi sa otvaranjem na 89°C, a skroz je otvoren na 101°C) ili je zaglavio u otvorenom položaju.

 

Te dvije crtice na displayu odgovaraju temperaturi od cca. 85°C, što znači da bi termostat još uvijek trebao biti skroz zatvoren.

Pipni rukom hladnjak i cijev prije termostata da li su vrući. Ako jesu znači da je termostat već otvoren i voda cirkulira.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Kad pokaže dvije crtice temperatura vode je na 50 stupnjeva, a četiri crtice pokaže na 80. Ako padne ispod 75 stupnjeva pokaže opet dvjie crtice. Ovo je na mom 1.2 16V, vjerojatno je slično za dCi.

 

Možda je star antifriz, a možda si začepio ekspanzionu posudu dok je auto bio vruć i stvorio si potlak. Odčepi ju na hladno ujutro i ponovno začepi pa probaj.

 

Inače dizli slabo griju po zimi. Malo troši pa ne grije. Kad bi s Kangoom 1.9 izašao na hladno na otvorenu cestu po zimi i minusima  i vozio se u petoj na ~2,000 okretaja trebalo bi mu po sat vremena da dođe na "radnu temperaturu".

Link to comment
Share on other sites

to i uvodjenje EGR-a koji znatno smanjuje temperaturu izgaranja... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.