Jump to content

Clio II 1.5 dci se gasi u voznji


spyeleven

Recommended Posts

Pozdrav,

Od nedavno u obitelji je clio II 1.5 dci 82 ks, auto ima 120000 km, i nakon mjesec dana eto prvog problema, dok se auto vozi samo odjednom se ugasi, okrenem kljuc da ga ugasim i upalim i onda ide dalje bez problema, nema pravila kad ni kako, jedino sta sam skuzio je da kad je hladan da se to desi cesce i onda i kao da zatrokira, a dok je se ugrije ne zatrokira ni nista nego se samo ugasi. Probao sam naspricati malo kontakt spreja na konektor senzora radilice ali nije pomoglo. Dali neko zna sta bi to moglo biti. Hvala

Link to comment
Share on other sites

Isti problem kod mene no nisam imal vremena da ga rijesim. Zbog istog problema bil u Ranaultu na dijagnostici i veli mi lik da je gmt senzor. Izvaditi ga, ocistiti dobro, provjeriti jel jos uvijek namagnetiziran i ak je vratiti ga na mjesto. Nije problem ni odraditi sam to al treba ura-dvije za to.

Link to comment
Share on other sites

Isti problem kod mene no nisam imal vremena da ga rijesim. Zbog istog problema bil u Ranaultu na dijagnostici i veli mi lik da je gmt senzor. Izvaditi ga, ocistiti dobro, provjeriti jel jos uvijek namagnetiziran i ak je vratiti ga na mjesto. Nije problem ni odraditi sam to al treba ura-dvije za to. Takodjer, spominjes i konektor. Kad se izvadi van senzor malo polamati pinove na konektoru u jednu stranu da bolje hvata.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nije senzor jer jucer kad sam isao testirati nakon sta sam ga ocistio...skuzio sam da se auto gasi u naglim ljevim skretanjima...i onda sam se vozio po kruznima i svaki put kad bi uletio u ljevo bas kazaljke na autu padnu na 0 kad izravnam volan onda se kazljke dignu, i naravno auto ugasen samo okrenem kljuc nazad naprjed i nastavi. Pustio sam ga kod frenda mehanicara i danas je pregledao malo intalaciju i to i sjetio se je shock senzora, samo ga treba nac...:) dali znate di bi mogo biti jer kod baterije di inace bude nije.

Link to comment
Share on other sites

Mora biti kod baterije. Kod mene na fazi 1 je crvene boje (ima ih i crnih) i nalazi pored baterije.

Evo ti u prilogu slika Clia 2 faza 2 sa motorom 1.9 dci i isto se nalazi pored baterije. Pozicija na slici je 927. Vrlo moguće da je u njemu problem, oslabio magnet unutar senzora pa se kuglica otkači i izgasi pumpu goriva.

 

927.pdf

 

Pritisni ga par puta jer je moguće da je na unutra na jednom dijelu malo oksidirala pločica, pa kad smotaš lijevo kuglica naleti na to područje i izgubi kontakt i gasi pumpu goriva. Najbolje bi ga bilo otvoriti i očistiti. 

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Rjesili smo problem, neka zica kod motora ispod kompresora klime je bila ostecena i kako se motor malo pomaknuo u stranu ta zica se spojila na masu i gasilo je auto...glupost zesca ali eto hvala bogu nije bilo nis tipo pumpa, senzor itd...uhhh..a usput se ocisila cijev od usisa "saksofon" jer je bila cadava i to je to...sad se nadam da nece zezat vise...kroz koji dan cu ga predstavit na forumu pa da ga vidite...:)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.