Jump to content

Veliki servis Clio III 1.5 dci 55kw


maja 75

Recommended Posts

Postovanje, trebala bi raditi veliki servis zamjene seta zupcastog remena na svom Cliu iz 2011 g sa 105000 km. U Zubakovom Neostar servisu je cijena za zamjenu seta 1299 kn. Poslala sam im mail da vidim sta je ukljuceno u tu cijenu tj da li je u cijeni i vodena pumpa, antifriz, natezaci kanalnog remena te remen. Posto ne vjerujem da je to sve u toj cijeni vec vjerojatno samo set zupcastog (natezač, klizač, zupčasti remen) a nova sam na forumu, zanima me ako ima netko ovdje da radi sa dijelovima pa da mi napise ovdje svoju ponudu za kompletan set za moj auto. Takodjer molim ako netko moze pomoci savjetom da li da to uopce mijenjam sad ili da cekam kilometrazu preporucenu od ovlastenog servisa (120000 ili sest godina, sta prije dodje ). Auto je vozen 70% po gradu a 30% otvorene ceste kroz svoj zivotni vijek. Hvala na odgovorima.

Link to comment
Share on other sites

ovo je bila ponuda od Lagerosa tu na forumu za moj Clio 3 63 kw  u 09 misecu

Vjerojatno su cijene tu negdje

 

- Set zupčastog remena (natezač i zupčasti remen):
RENAULT Original = 575,00 Kn/set
GATES = 525,00 Kn/set
HUTCHINSON = 510,00 Kn/set
INA = 475,00 Kn/set
 
- Pumpa vode:
SKF = 385,00 Kn/1kom
SASIC = 335,00 Kn/1kom
VALEO = 275,00 Kn/1kom
AQUAPLUS = 245,00 Kn/1kom
DOLZ = 230,00 Kn/1kom
GRAF = 225,00 Kn/1kom
MAGNETI MARELLI = 195,00 Kn/1kom
 
- Natezač kanalnog remena, s mehanizmom:
SNR = 395,00 Kn/1kom
 
- Kanalni remen:
HUTCHINSON = 97,00 Kn/1kom
GATES = 94,00 Kn/1kom
SKF = 86,00 Kn/1kom
BOSCH = 77,00 Kn/1kom
Edited by lencoerak
Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Koliko su vas izasli troskovi majstora ( ruke ) za spomenuti posao? Ako kolega Lageros moze dati svoju ponudu za moj auto bila bih mu zahvalna.......Ako moze i preporuka kojeg od ovih proizvodjaca dijelova izabrati posto vidim da ih ima vise u ponudi.....

Edited by maja 75
Link to comment
Share on other sites

Pošalji mu PM sa brojem šasije i šta ti sve treba. Anđelko će ti ponuditi najisplativiju varijantu tj, najbolji omjer cijena-kvaliteta.

Link to comment
Share on other sites

Ako pomogne, mene je majstor za Megane 2 i veliki servis sa nekim dodatnim radovima za taj posao izašao 500kn, odnosno 5 radnih sati.

Link to comment
Share on other sites

Na samo 34 500km jer je kupljeni auto imao 6 godina starosti pa je to bila preporuka majstora i Renaulta.

Link to comment
Share on other sites

Clio 3 1.5 dCi sa 75 KS iz 2011. ima interval zamjene remenja na 160.000 ili 6 godina. Na 4. godine se mijenja kociona tecnost. Na tom modelu je pumpa za vodu novije izvedbe, kataloski broj OE 77 01 478 830, SKF VKPC 86419. Inace set zupcastog remena Gates je oko 45 €, set kanalnog remena isto tako. Pumpa oko 55-60 €.

Link to comment
Share on other sites

Sad sam malo prosurfala i po stranim forumima i nasla par informacija da je servis na 160000 za dizele a 120000 za benzince. Mislim da cu voziti jos tih 50000 km koliko mi fali do izmjene remena. Hvala svima na pomoci......

Link to comment
Share on other sites

Iskreno ja nebi isao na tako veliku kilometrazu sta se moze desiti u to vrijeme neka normala 120tkm

Link to comment
Share on other sites

Jedino što je bilo loše na 1.5 dCi je poboljšano, pumpa vode u novoj generaciji je izdržljivija, ona stara je znala da se upiški na ležaju. I kajla na remenici radilice.

Link to comment
Share on other sites

Sa svojim auticem sam jako zadovoljna, fino ide za svojih 75 ks a nista ne trosi ( 5 litara ). Citala sam u nekom casopisu da je mana tih motora od 75 ks neka Delphi pumpa goriva, navodno se stvaraju zeljezne strugotine tijekom rada te pumpe i to unistava dijelove za ubrizgavanje goriva. Jel zna netko jel moj auto ima spomenutu pumpu ili je i to vec rijeseno za model 2011? Evo nasla sam i link tog teksta http://auto-mane.com/renault/renault_clio/renault-clio-iii-2005-2012/

Edited by maja 75
Link to comment
Share on other sites

Sa Delphi pumpama su imali problema do 2004g.

Mijenjaj ulje na max 15k km i neće biti problema, i ne gasi motor čim staneš. Dok pokupiš stvari, pusti da odradi na mjestu. To je zbog turbine da se smiri.

Link to comment
Share on other sites

Nastavno na Vaš upit za zamjenu seta zupčastog remena u paketu su ovi dijelovi:

 

·         natezač remenica (natezač s rolicom),

·         pumpa vode,

·         rad 1.299,00 kn.

 

Dijelovi koji nisu u paketu i obračunavaju se zasebno (rad je uračunat u cijeni paketa)

 

·         Kanalni remen  99,00 kn

·         Natezač kanalnog remena 659,00 kn

·         Antifriz 1l koncentrata 35,00 kn.

 

Za sve ostale informacije stojimo na raspolaganju.

 

Srdačan pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

ma koji mrtvi zubak neostar, trazi ponudu od ZAKa iz Karlovca, mi smo na svih 5 autiju tamo menjali, ako nemas para za original renault, uzmi Motrio, uzivaj u GODINI DANA garancije na DIJELOVE I POSAO...

Link to comment
Share on other sites

@ maja 75 (susjeda iz Velike Gorice) :)

 

Nema problema, mogu dati ponudu, samo nisam vidio temu prije pa se tek sada javljam.

Sve što bih molio jest broj šasije, a evo ovdje samo jedna okvirna ponuda bez broja šasije što je trenutno aktualno od brandova i važećih cijena na današnji dan prema trenutno dostupnim podacima vozila i preko aftermarket kataloga.

 

- Set zupčastog remena S pumpom vode (natezač, zupčasti remen i pumpa vode):

SKF VKMC06134-2 = 860,00 Kn/set (uvoz)

INA 530019731 = 738,00 Kn/set (uvoz)

GRAF KP977-1 = 705,00 Kn/set (uvoz)

 

- Set zupčastog remena BEZ pumpe vode (natezač i zupčasti remen):

RENAULT Original 7701477028 = 575,00 Kn/set (ima za odmah)

SKF VKMA06134 = 520,00 Kn/set (uvoz)

INA 530019710 = 475,00 Kn/set (ima za odmah)

DAYCO KTB532 = 475,00 Kn/set (uvoz)

 

- Pumpa vode (pojedinačno):

HEPU P962 = 415,00 Kn/set (uvoz)

SKF VKPC86418 = 315,00 Kn/set (uvoz)

VALEO 506863 = 242,00 Kn/set (uvoz)

GRAF PA977 = 230,00 Kn/set (ima za odmah)

DOLZ R227 = 230,00 Kn/set (ima za odmah)

MAGNETI MARELLI WPQ0998 = 197,00 Kn/set (uvoz)

 

- Set kanalnog remena (natezač i kanalni remen):

SKF VKMA36055 = 547,00 Kn/set (uvoz)

GATES K026PK1203 = 515,00 Kn/set (uvoz)

------------------------------------------------------------------------

* pojedinačno elementi iz seta kanalnog remena

 

- natezač kanalnog remena s mehanizmom:

SKF VKM36055 = 490,00 Kn/1kom (uvoz)

SNR GA355.15 = 395,00 Kn/1kom (ima za odmah)

 

- kanali remen:

HUTCHINSON 1200K6 = 97,00 Kn/1kom (ima za odmah)

SKF VKMV6PK1200 = 86,00 Kn/1kom (ima za odmah)

------------------------------------------------------------------------------

 

 

Navedene cijene su već snižene i s uračunatim PDV-om za gotovinsko plaćanje ili transakcijsko plaćanje putem interneta.

Za plaćanje karticom ide samo na jedno provlačenje i cijene su dižu za cca 7%.

 

Roba nije rezervirana i podložna je daljnjoj prodaji bez prethodne najave.

Za rezervaciju je potrebna fiksna narudžba putem poruke ovdje ili putem emaila odnosno putem telefona.

 

Za sada toliko, a u slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja stojim na raspolaganju.

 

Lijep pozdrav!

 

Anđelko Nizek

 

LAGEROS d.o.o.
 
A.K. Miošića 52
10410 Velika Gorica
Hrvatska - Croatia
T: +385 1 622 1 223
F: +385 1 626 0 010
E: lageros1@lageros.hr
w. http://lageros-auto-moto.webs.com
Link to comment
Share on other sites

Sa Delphi pumpama su imali problema do 2004g.

Mijenjaj ulje na max 15k km i neće biti problema, i ne gasi motor čim staneš. Dok pokupiš stvari, pusti da odradi na mjestu. To je zbog turbine da se smiri.

Varaš se. Imali su problema i kasnije. Čak do 2008. Znam pouzdano i nažalost i iz vlastitog (bolnog) iskustva. 20.000 kn štete. Auto je bio pažen i mažen, točen isključivo OMV Premium, svi računi sačuvani. Renault na svu sreću priznao 80% troška samo zato jer je servisiran u ovlaštenom i jer je imao samo 26.000 KM.

Da 26tkm, nije tipfeler. 

 

Eto, nadam se da je iza 2008. to riješeno (tako sam ja mislio da je iza 2004. riješeno) al' više nisam htio igrati tu igru pa sam zbog tog gorkog iskustva prešao na malog benzinca a prije 3,5 g. na TDI, koji veselo sa 90tkm rokće i dalje, i nadam se još dugo dugo, al' bumo videli.

Link to comment
Share on other sites

Kolega Lageros, hvala na ponudi. Za sada sam odlucila voziti do barem nekih 130-140000 km, znaci jos nekih godinu i pol dok dodjem do te kilometraze jer sam doznala iz vise izvora da Renault na dizelima preporuca izmjenu remena na 160000 km......

Link to comment
Share on other sites

@ maja 75

Nema problema!

Ja bih samo dao jedan savjet kako sam ja održavao svoje vozilo (koje sad već ima preko 350tkm), da se ne čeka do krajnjih granica,već malo manje,

jer bolje je i dvije godine prije nego dan kasnije.

Inače osobna preporuka do nekih 150tkm odnosno oko 6 godina starosti (kad je vozilo novo, sve kasnije servise obavezno na manjoj kilometraži do 120tkm i oko 5 godina starosti).

 

Dakle, odluka da se remenje izmjeni na nekih 130-140tkm je po meni ok i to će biti te godine otprilke.

 

Palac gore :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Normalno da ce renault tak prepirucit da mogu prodat sto vise djelova.

Ja sam veliki servis radio na 105k km i pumpa vode je vec pustala. Iduci veliki servis radim za 80k km iako renault preporuca 120k km.

Link to comment
Share on other sites

ja sam veliki servis radio na 18 000km :D

Strašno.. XD

Ti si tolku kilometrazu nabio samo iz razloga jer si moro do servisa i nazad hahaha.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.