Jump to content

centralno zaključavanje


dkzg81

Recommended Posts

Keyless entry na mom 05 Scenicu II je prestao raditi na strani vozača potpuno i odjednom , na suvozačevoj strani vrata i dalje rade u redu i vozačeva vrata zaključavaju se i otključavaju na ključu . Ponekad kada ga otključam i dok su jos vrata otvorena zna se sam otkljucavati i zakljucavati kao kad ga hocete zakljucati a vrata nisu zatvorena... Ima li tko ideju o tome što je moglo uzrokovati ovo? Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Problem bude na botunu na ručici vrata ili na IR senzoru ispod ručice ako ga imaš. Trebalo bi ručicu skinuti i rastaviti da se dođe do kontakata botuna i očistiti ih, i ako imaš senzor onda treba skidati unutarnju oblogu vrata i pogledati/očistiti konektor senzora.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na brzom odgovoru...a jel ima negdje "uradi sam" instrukcija ili nesto sto bi mi olaksalo?[emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Otvori botun, jer ti je tu najvjerojatnije problem, očisti kontakte (može i sa finim brusnim papirom), osuši ih i stavi kontakt sprej (ne WD, mastan je).

Link to comment
Share on other sites

Možeš, ali skupi zlato koje otpadne. :D

Oprosti sto te smetam ali imam jos jedan problem.

Digitalna tabla mi zmirka i pali svakakve gluposti... Od check airbag do service i sama se pali i gasi.

Link to comment
Share on other sites

Pa zar meho nije utvrdio uzrok? Nemože ti reći ili ovo ili ono ili nešto treće. Pa kakav je to onda meho. Takav se odgovor očekuje ovdje od nas preko foruma tj. da nabacujemo ideje o uzroku problema.

 

Šta je to remenica kumplunga? Moram priznati da za taj termin nisam nikada čuo. Da ti nije možda rekao remenica alternatora, jer to ima smisla (proklizavanje remenice pa onda uslijed toga alternator ne puni dobro).

 

Koliko ti je star akumulator? Ako je uhvatio cca. 5 godina onda ga mijenjaj ( to im je nekako "normalan" životni vijek).

Izmjeri napon na akumulatoru. Zatim daj kontakt i dok ti to sve žmiga na tabli izmjeri opet. Tada upali neki veći potrošač (ventilator kabine, duga svjetla, ...) i opet izmjeri napon na akumulatoru. Trebao bi u svim varijantama biti preko 12V.

Sada upali auto i opet izmjeri napon na akumulatoru u istim režimima kao i prije. Morao bi ostati iznad 13,7V. Ako ti padne ispod onda je problem u alternatoru (četkice, regler, remenica).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.