Jump to content

Check Emissions problem


guesswho

Recommended Posts

Kupio sam 2004 Scenica 1.6 u 07. mjesecu i dosad nisam imao nikakvih problema. "Kakav prekrasan auto" govorio sam svima, sve do prije dva tjedna.

 

Post će biti malo duži, pa pliz ne odustajte. :)

 

Vozim se ja tako prije dva tjedna i Scenic se ničim izazvan ugasi u vožnji. Upalim ga, vozim par kilometara, opet se ugasi..i tako par puta. Rekoh dobro, možda nešto sa gorivom - šta ti ja znam. Prođe par dana, vozim se, opet se ugasi, ali ovaj put piše na kontrolnoj ploči "Check Emissions". Ništa, odvezem ga u Renault servis, zovu me i kažu da su napravili dijagnostiku i da je prijavljena greška "Camshaft Sensor" tj. senzor bregaste. 

 

E sad, kažu mi iz tog servisa da se auto neće gasiti zbog tog senzora, ali da, iako taj kvar nije prijavljen i očitan dijagnostikom, sigurno je otišao senzor radilice i da bi to trebali promijeniti. Senzor košta 700 kn. Ja kažem OK, promijenite ako mislite da je to. Isto tako mi kažu da je moguće da je neka vražja remenica otišla i da bi to trebalo promijeniti, ali to se mijenja sa zupčastim remenom. Zupčasti remen je promijenjen prije 3 godine, imam zapisano u servisnoj od prošlog vlasnika. Ta remenica košta 1700 kn!? Rekoh, neću to mijenjati. Ali, oni misle da bi moglo biti i zbog lošeg ulja u motoru (nešto su mi objasnili ali nisam više siguran zbog čega točno) i da bi trebali promijeniti ulje - iako sam ja ulje mijenjao kad sam kupio auto! Kažu mi da je to najjefninija opcija i da bi to moglo riješiti "Check Emissions" problem. Mislim što napraviti.....odlučim da promijene ulje, opet (IDIOT!). Očistili su grešku i rekli ako se opet pojavi, morati ću mijenjati tu remenicu?! Oke......

 

Pokupim auto sa servisa, idem na posao neki dan. Ugasi se na vrlo prometnom križanju!!! Probam ga upaliti, vergla, vergla, upali se ali nema snage kad pritisnem papučicu gasa, trokira i ugasi se... Jedva se maknem sa tog križanja, stanem sa strane i probam ga opet upaliti. Neće se upaliti, pojavi se opet "Check Emissions" lampica! Auto se užasno ponaša, kao da radi na 1 cilindru. Ništa, ostavim ga tamo jer ne mogu nigdje i odem pehaka doma.

 

Sutradan, opet ga mogu upaliti, radi kao da nije ništa bilo. Mirno, smireno, prede - usrani "Check Emissions" naravno svijetli. Zasad se još nije ugasio u vožnji, ali mislim da je samo pitanje trenutka.

 

Uspio sam doći do OBDII skenera i pročitati poruku greške - Camshaft Position Sensor "A" Circuit (Bank 1 or Single Sensor).

 

Da li je možda netko imao sličnih problema, što preporučate da napravim? Da li je moguće da je zbilja otišao taj senzor bregaste?

 

Hvala na odgovorima, 

ožalošćeni Renault vlasnik  :cry: 

post-15643-0-25771500-1418506884_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ma taj senzor kod nas kosta 25 KM cca 12 €, mislim da ni kod vas nije skuplji, zamjeni govno i nece te zezati poruka na displaju a za ostale simptome mislim da su krive bobi e, inace mana na 1.6 pogotovo ako nikad nisu mjenjane obzirom da je tvoj senco ph.1

Link to comment
Share on other sites

Kupiti ću taj prokleti senzor i zamijeniti. :) Ma zamijeniti ću i proklete bobine onda. Možda je stvarno do toga. 

Link to comment
Share on other sites

Tom ovlaštenom bi ja oduzeo licencu po kratkom postupku. Toliko trkeljanja u životu nisan pročitao. Oni bi mijenjali remenicu radilice, ili ulje zato što auto prijavljuje grešku "camshaft position sensor circuit", pa jeli itko od njih krajičkom mozga pomislio da bi uz senzor položaja bregaste trebalo provjeriti instalaciju do istog.

Link to comment
Share on other sites

Ako nisi mijenjao senzor onda ga samo ocisti, a za ostalo bi mogle biti bobine kao sto su i kolege navele.

Link to comment
Share on other sites

Upravo tako, pa lijepo piše greška senzora. Znači ili sami senzora ili instalacija do njega (točnije njegov konektor). Senzor za početak samo očisti kako kaže mata, a ako opet nebude valjalo promjeni ga.

Normalno je da se auto gasi kada ti neradi ovaj senzor jer komp ubrizgavanja nema info o položaju klipa i zato nedaje nalog za iskru na svjećicama.

 

Nisu mi jasni ti iz ovlaštenoga. Pa kakve veze majku mu ima ulje u motoru sa ovom greškom?

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na savjetima i pomoći. Nisu ni meni jasni ovi iz servisa, očito je da su me zeznuli i to si fino naplatili. Ili nemaju pojma što rade, ili je sve bilo napravljeno tako da me što više oderu.  :sad2: Samo mi je žao što prije nisam ovdje zatražio pomoć, a tek onda otišao neki bolji servis. 

 

Nabavio sam bobine, idem ih zamijeniti, a kad već to mijenjam, staviti ću i nove svijećice. Očistiti ću senzor i vidjeti kako se ponaša nakon toga.

 

Obavezno vam javim kako je to prošlo!

Link to comment
Share on other sites

ja sam mijenjao senzor bregaste na tom motoru i simptom je stvarno da se auto ugasi..recimo prilikom usporavanja kad pritisneš kvačilo okretaji padnu na ler i tad se ugasi..taj senzor imaš za puno jeftinije od tih 700 kn...oko 300 kn valeo...ako su ti rekli za varijabilnu remenicu i nju imaš na netu za skoro upola niže novce..za varijabilnu remenicu ti je bitno da imaš ispravan senzor gmt,senzor bregaste i solenoidni ventil koji pušta ulje u samu remenicu i normalno kontakti na tim senzorima da budu čisti,inače zna zezat kod prvog paljenja a ponekad i kad je auto topao

Link to comment
Share on other sites

Jučer sam promijenio svijećice i bobine, očistio senzor bregaste i sve pošpricao kontakt sprejom. Poništio sam grešku na kompu, sad je ostalo samo čekati. :)

 

Zasad se nije ništa upalilo, auto radi bez trzanja. Ažurirati ću thread ukoliko dođe do promjene.  :happy2:

Link to comment
Share on other sites

Isti auto ali 2.0 motor, mijenjao bobine nakon greske ali opet nista. Na kraju mijenjao obje lambda sonde i bilo dobro.

 

Iskreno bolje da si uzeo Phazu 2, puno su bolji ali sretno i s ovim. Samo pisi sto se dogodilo na kraju.

Link to comment
Share on other sites

da ne otvaram novu temu 

 

na displeju se jutros pojavila poruka check emission i žuta lampica od motora,

auto je normalno radio i primao gas. 

spojio obd i torque pro mi izbacio dvije greške:

 

 - P2002-Powertrain-particulate trap efficienty below threshold bank 1

                                 diesel particulate filter efficienty below threshold bank 1

 

 - P0670-powertrain-glow plug control module control circuit/open

 

dali netko zna koje su ovo greške? vidim da je prva nešto oko dpf-a? 

dali je pun ili neuspjela regeneracija?

 

obrisao sam ih i tijekom dana je sve bilo normalno. dali očekivati da će se opet pojavit?

auto je star 8 god i prošao 198500 km i nikad nije bilo problema ni sa dpf-om ni sa egr-om

tako da nikad nisu dirani ni čišćeni

Link to comment
Share on other sites

Ova druga je greška upravljačkog kruga (prekid žice, loš kontakt) na modulu grijača.

Modul ti se nalazi ispod prednjeg branika sa lijeve strane, ispred prednjega lijevoga kola. Ako se opet pojavi ova greška pogledaj konektor na tom modulu, moguće da je vlaga ušla što nebi bilo čudno s obzirom na položaj gdje su ga stavili.

Link to comment
Share on other sites

Ažuriram thread! ;)
 
Sjedam u pilu prošli tjedan, neće upaliti - prazan akumulator! Čovjek koji mi je prodao auto upozorio me da je akumulator star i da moram kupiti novi. OK, pretpostavljam da mi treba novi, kupim i ugradim ga.. Nakon dva dana, idem ujutro na posao, akumulator opet skroz prazan - NOVI AKUMULATOR!
 
Hmm..mislim si, valjda to nema veze sa ovim "Check Emissions" problemom. No, pronađoh informaciju da senzor bregaste odlučuje da li bi solenoidni ventil trebao biti pod naponom ili ne, a ako taj ventil ostane pod naponom, isprazniti će bateriju! Čak štoviše, ima hrpa ljudi koji imaju iste simptome kao ja i zamjena senzora bregaste riješava problem.
 
Dakle, prošli petak sam napokon promijenio taj prokleti senzor bregaste i izgleda da je  "check emissions" problem otklonjen!  :cool: Nema više greške, nema gašenja, no zna ponekad "trznuti" u prvoj i drugoj brzini. Pročitao sam negdje da je potrebno reprogramiranje injektora kada se mijenja taj senzor? Ili moguće da je samo loše gorivo posrijedi - točio sam na Croduxu.  :buck: 
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.