Jump to content

Clio 2 1.6 16v rad na leru


P4tr1ot

Recommended Posts

znam da je tema vec bila al nekad clio radi odlicno al vecinu vremena na povisenim okretajima oko 1500 okretaja pa otkud da krenem mada znam da bez dijagnostike nista i znam da bi mogli biti gumice usisne grane i kaj jos????

 
 
Link to comment
Share on other sites

otpojio sam motoric ler gasa i onda je radio konstantno na 2000 okretaja  bar mislim da sam otpojio motoric ler gasa hahah i kad sam ga spojio onda se opet vratili okretaji u normalu ali tokom voznje opet podivljaju!!

 

i jos me zanima temp motora  znaci kazaljka bi trebala biti vodoravno a kod mene je tockicu nize pa me zanima dal je to do termostata ili da je do termostata bi trebalo biti puno manja temp.motora???

Link to comment
Share on other sites

Ocisti motoric ler gasa i kuciste u koje ga montiras. Kontakt sprejem naspricaj kontakte od njega, od senzora temp vode, od senzora temp zraka i od MAP senzora.

Ako i dalje nastavi isto, uzmi bremsenreiniger i spricaj po usisnoj, ako se negdje dogodi variranje - znas otprilike sta je.

Nisi jedini sa ovim problemom u ovo godisnje doba, ima nas vise :lol:

RenFault :D

Link to comment
Share on other sites

Ocisti motoric ler gasa i kuciste u koje ga montiras. Kontakt sprejem naspricaj kontakte od njega, od senzora temp vode, od senzora temp zraka i od MAP senzora.

Ako i dalje nastavi isto, uzmi bremsenreiniger i spricaj po usisnoj, ako se negdje dogodi variranje - znas otprilike sta je.

Nisi jedini sa ovim problemom u ovo godisnje doba, ima nas vise :lol:

RenFault :D

sve ok samo di su ti senzori i motoric ler gasa neka slika bi dobrodosla?!! jbg nisam dugo vozio benzince a mislim da se sad i sjecam zasto :D

 

Link to comment
Share on other sites

E za te odgovore ces morat Google koristit za preciznije upute. Ali u biti sve je kod usisne grane, tvoj motor je drukciji od mog pa neznam bas tocno mjesto, kod sebe ih nadjem i u mraku...

Link to comment
Share on other sites

Kazaljka temperature na točkicu ispod od vodoravnog položaja je za ovo doba godine sasvim OK. Pa, meni u Splitu je tako, a kod tebe u Varaždinu pogotovo.

Link to comment
Share on other sites

kazaljka temperature ako je termostat ispravan kada motor dostigne radnu temperatur mora mirovati bez obzira na vanjsku temperaturu.Ako motor radi na povišenim okretajima a ne vuče falš zrak,ili je do termostata ili,što je vjerojatnije do senzora temperature. Treba spojiti clip pa istovremeno mjeriti stvarnu temp. motora sa instrumentom i na dijagnostici pratiti vrijednost temp. koju daje senzor.Kada senzor ne pokazuje točno onda komp.smatra da je motor hladniji pa dozira više goriva itd...

Link to comment
Share on other sites

evo da javim rjesen je ler gas bile su gumice usisne grane i leptira ,sve zamjenjeno i super je sad a auto ide puno ljepse od sad kad normalno radi a i potrosnja 6.9 kombinirana ja prezadovoljan i isprobana skoro max brzina 192kmh i bas naletim na murju na autoputu ali hvala bogu nisu me zaustavili,ukratko prezadovoljan s auticom :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Jel se smije znati koliko te kostao taj zahvat? Kome si isao u VZ?

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

Jel se smije znati koliko te kostao taj zahvat? Kome si isao u VZ?

 

gumice usisa sam platio 120 kn tj 30 kn komad a gumice leptira gasa nisam narucivao jer nisam ni znao da se i one mjenjaju a kolko sam cuo da se narucuju samo u orginalu pa neznam kolko kostaju,tako da je meni to frend stavio neke druge koje je imao doma od kamiona jer on slaze vecinom kamione  tako da me zahvat dosao tocno 120 kn++ coffe ali auto radi sad bez greske

Link to comment
Share on other sites

Pa malo...inače u VŽ je moj mehaničar, pa sam čisto informativno htio znati kad bi mi se desio takav problem kolko se kreću cijene popravka, al ti si išao preko frenda pa je to druga priča. Vjerujem da bi takav zahvat u nekom prosjeku inače koštao 400-500 kuna sa originalnim dijelovima.

Link to comment
Share on other sites

Pa malo...inače u VŽ je moj mehaničar, pa sam čisto informativno htio znati kad bi mi se desio takav problem kolko se kreću cijene popravka, al ti si išao preko frenda pa je to druga priča. Vjerujem da bi takav zahvat u nekom prosjeku inače koštao 400-500 kuna sa originalnim dijelovima.

 

da to sigurno a i neznam cjene gumica koje dodu na leptir a tamo su 2 i na odusak dolazi jedna a navodno se samo narucuju u orginalu pa bi i tu cjena mogla biti ponesto veca a ove 4 gumice koje dodu na usisnu granu sam dobio sa popustom jer mi frend ima autodjelove tak da sam prosao i vise nego odlicno

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.