Jump to content

Zadnji brisač ne radi


gkezic21

Recommended Posts

Pozdrav

Imam lagunu 2003 karavan. mehanizam na zadnjem brisaču je totalno zablokirao , sad me zanima kako izbit onu šipku što pogoni brisač... i da posebno se otvara staklo a posebno bunker pa ima taj mehanizam...

Link to comment
Share on other sites

Neznam na koju šipku misliš.

Da li tebi brisač ide lijevo desno ili uopće se nemiće?

Da li se čuje motor brisača?

Da bi skinuo ručicu brisača (ona šta šeta lijevo desno) moraš imati izvlakač.

Jer ti je vjerojatno spoj jako korodirao da će prije puknuti plastika ručice nego popustiti spoj.

Kad ručicu skineš onda otvoriš prozor, skineš zaštitnu plastiku. Drži ju jedna kopča, pazi da ti kopča ne pukne jer neznam gdje ćeš ju kupiti posebno. Nije ista kao druge kopče po autu.

Onda imaš jednu maticu M8 čini mi se. Nju odviješ i motor brisača bi trebao biti slobodan za skinuti ga sa auta.

Dalje probaj viditi možeš li razraditi polugu ili rastaviti motor pa očistiti ruzinu i nadati se da će proraditi ili ćeš morati nabaviti novi motor

Link to comment
Share on other sites

Kupio sam drugi motor jer je stari riknuo. Skinuo mehanizam i nemogu ga nikako razradit probao tu rucku sta brisac pokrece na sve nacine izbit van ali nemoguce.. (ta sta seta lijevo desno) toliko je korodiralo da nista ne pomaze. To je razlog vjerovatno zasto je stari motor i riknuo...

Link to comment
Share on other sites

Inace taj mehanizam ide skroz lagano. Onu plastiku ispod stakla skines, ima 1 vijak. Bravicu drze 2 torx vijka. S gornje strane skine se čep i odšarafi brisac, koji se skine. Sad bi ta osovina trebala van, ali ako je zahrđala onda je potrebno izbiti, a to je vrlo osjetljivo s obzirom da je to sve na staklu. Ne znam kad skines brisac i onu zastitu oko osovine da li se moze to sve skinuti zajedno sa bravom?

Link to comment
Share on other sites

Skinuo i probavao izbijati na sve moguce nacine taj mehanizam. Stegnuo na skrip probao sa izvlakacem i na kraju sam sa cekicem . ma ni milimetra ne izlazi.. zapekla ko da je zavarena... morat cu do otpada vidit ako imaju zadnje staklo sa tim mehanizmom pa kupit komplet. Nema druge... to su napravili jako glupo. Citao sam i na nekim engleskim forumima da bi se trebalo svakih 6 mjeseci rastavljat i stavit malo grafitne masti... hvala decki ali mislim da me nece doc skuplje od motora tako da sutra kod birtića i po zamjenski... :)

Link to comment
Share on other sites

To je i korodiralo zbog stajanja. Ako je to sve dole, onda zagrij sa brenerom vanjski dio oko osovine i onda probaj izbiti. Na taj sam nacin izbio osovine od prednjih brisaca na prijateljevoj L2 ph1.

Link to comment
Share on other sites

zagrijavanje bi moglo pomoći...

 

A probaj ostaviti u nekakvom sredstvu šta nagriza hrđu preko noći (utopi i nek se safta) 

Možda popusti!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pardon na otvaranju teme nakon dulje vremena, ali mi je potrebna pomoć.
Znate li možda gdje se nalazi relej za zadnji brisač?

Ispričavam se ako radim nešto krivo, novi sam na ovome pa nemojte zamjeriti ;)
lijep pozdrav !
 

Link to comment
Share on other sites

Mislio je na staru temu koju je pokrenuo, i dobro je napravio.

Moguce koliko znam na 3 mj. Kod osiguraca lijevo ispod volana, kod akumulatora i iza pretinca ispred suvozača.

Link to comment
Share on other sites

mislio sam na ponovno pokretanje teme  :)
 

aha aha, oke, hvala mata73, ajde mi reci jer se može ta cijela kutija sa osiguračima ispod volana nekako izvaditi van radi lakšeg dohvata il neš, pa da barem osjetim koji relej škljoca kada upalim zadnji brisač ?

Jer imam problem, motorić mi radi, ali kada na ručkici upalim zadnji brisač on radi i ne staje, čuje se kako relej škljocne na početku rada, ali kad ugasim brisač preko ručkice na volanu, nema više škljocanja releja, i da ga ostavim tak, onda bi brisač stao sa vremenom, i onda prije nego stane se cuje relej, znaci problem je u njemu samo.



Mislim da sam vidio negdje da se može izvaditi, ali nisam nigdje našao tutorial kako, probao sam doma, al nemam ideja :/

Link to comment
Share on other sites

Mora moci, ali ne znam jer nisam raskapao.

Kolega Petak je imao problem sa zadnjim brisacem pa bi on znao.

Ako nista sutra ja pogledam na svojoj.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je problem bio mehaničke prirode. 

Riješeno skidanjem ruke brisača i čišćenjem te podmazivanjem polugice. 

Struju nisam dirao. Kod mene sve radi kako treba.

Relej koji upravlja intervalnim brisanjem stražnjeg stakla čujem lijevo od volana. Vjerujem da se nalazi na ploči osigurača s unutarnje strane.

Meni se čini komplicirano vaditi van tu kutiju sa osiguračima i relejima. Ja se zavučem ispod kad nešto prčkam.

Link to comment
Share on other sites

hvala na odgovorima :D
da da, znam da je relej negdje dolje u toj kutiji ispod volana, na ploči gdje su osigurači,i na osiguraču za zadnji brisač se točno osjeti da relej iza njega škljoca, ali ne mogu doći nikako do njega, trebao bi izvaditi tu cijelu kutiju ali ne znam kako, bojim se da nešto ne strgam pa ce bit veselo :D

 

Link to comment
Share on other sites

Ne trebaš vaditi kutiju, petak ti je rekao da se zavlači ispod. Povuci vozačev sic unazad, ispod volana imaš "tepih" drži se na dva plastična čepa i čičak ima na par mjesta, skini ga, lezi ispod volana i vidjeti ćeš UCH sa stražnje strane sa svim relejima i konektorima.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.