Jump to content

Hladnjak


usrmaatre

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    33

  • frenchkey

    16

  • Mafro

    9

  • marrky112

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jesi li uštekao sve konektore natrag? Da te nebi opet ukorila ona teta.

Sve je spojeno, jedino još maglenke i perači farova.

Link to comment
Share on other sites

Konačno nakon tri dana sastavio auto.

Link to comment
Share on other sites

I moj je otišao na spoju plastike i aluminija. Sad si miran 200.000 ;)

Link to comment
Share on other sites

I moj je otišao na spoju plastike i aluminija. Sad si miran 200.000 ;)

Misliš? Jesi li negdje pročitao/čuo kakvi su ovi belgijski Van Wezel hladnjaci? Čitam na netu da nisu loši.

Link to comment
Share on other sites

Misliš? Jesi li negdje pročitao/čuo kakvi su ovi belgijski Van Wezel hladnjaci? Čitam na netu da nisu loši.

moj je bio Valeo i propišao je na 225000 km. Opet sam stavio Valeo, pa po toj logici

Link to comment
Share on other sites

Kod mene original bio Behr. Tražio sam Valeo, ali bio je teže dobavljiv. Na Golfu od starog sam prije 10 godina mijenjao hladnjak (original bio Behr kao na Laguni) i stavio nekakvi zamjenski (ne sjećam se koja marka, ali nije zvučna) i evo i dan danas nigdje ne curi.

Link to comment
Share on other sites

Ma miran si sad, mene to tek čeka u dogledno vijeme. Plus što si fino očistio intercooler.

Auto gotovo i ne dimi od kada sam očistio intercooler. Nevjerojatno koliko je čišćenje utjecalo na tu pojavu, a intercooler i nije bio toliko prljav.

Link to comment
Share on other sites

Ne mora, ali se intercoler mora odvojiti od hladnjaka. To podrazumjeva rastavljanje branika, farova, gornjeg veznog lima.

Link to comment
Share on other sites

Uf, puno posla...

Nego, baš me interesira kako si odzračio sistem? Ja sam izgleda svaki put griješio...

Link to comment
Share on other sites

Uf, puno posla...

Nego, baš me interesira kako si odzračio sistem? Ja sam izgleda svaki put griješio...

Imaš odzračnike. Meni se nalaze na hladnjaku i na crijevu koje vodi u mali hladnjak (grijač) kabine. Pustiš da motor da radi (digneš ga na oko 2000 okr) dok ne upali ventilator (klima ugašena) dva puta. Ugasiš motor i otvoriš odzračnike dok ne izađe zrak i to je to.
Link to comment
Share on other sites

E po Dialogys nije tako ;)

Kako je po Dialogysu?

Link to comment
Share on other sites

ja sam dok auto radi otvarao onaj odzračni čep i čekao da mjehurići izađu, a po njima se to ne smije raditi dok auto radi, nego samo da bude otvoreno dok se ulijeva voda na ugašen auto

Link to comment
Share on other sites

Nesmiješ dok auto, točno.

Link to comment
Share on other sites

Sutra mijenjam komplet antifriz, već mi je LM aditiv za pranje hladnjaka tjedan dana u autu :bigl: pa ćemo onda odzračit po PS-u

Link to comment
Share on other sites

Pregledao sam jučer stari hladnjak, nikakvih nečistoća u njemu nije bilo. Stari antifriz uopće nije bio mutan, to je dovoljan dokaz da je sve u najboljem redu.

Link to comment
Share on other sites

A kak i s čim si čistio intercooler?

Ispirao sam ga benzinom. Bez obzira što u njemu nije bilo puno ulja stanje se nakon čišćenja popravilo. Znači, kad sam skinuo intercooler ulio sam u njega oko 2 dcl benzina i mućkao da se otope nečistoće. Nakon mućkanja sam benzin izlio i ponavljao postupak sve dok nije počeo izlaziti čisti benzin.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.