Jump to content

Problem servo


iye

Recommended Posts

Na početku pozdrav svima!

Nedavno sam kupio lagunu 2 2.2dti 2005. godište i mogu reći da sam ostao zapanjen kvalitetom i udobnosti auta definitino jedan od udobnijih ali došli su problemi događa mi se da mi je lijeva strana kod remena puna ulja. Od ulja je pao remen u zapeo za remenicu na pumpi, promijenili su mi servo pumpu i neko vrijeme je sve bilo ok (cca 2-3mj) i sad neki dan opet mokro od ulja i vidio sam da na čep od boce servo ulja, izlazi ulje u obliku pjene. Što mislite dali je opet pumpa ili nešto drugo? mehaničar mi kaže da letva navodno nije.

Unaprijed Hvala na odgovorima.
Ivan

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Link to comment
Share on other sites

Za početak, laguna ti udobna? Meni više djeluje kao francuski Passat :). Jeli utvrđeno gdje pušta ulje?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno pumpa. Imaš ih na ebayu za 300 kn (polovnih), a nije je problem za promijeniti. A opet, možda sustav nije odzračen.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

sada je treća pumpa na autu u ovih 6 mjeseci, nisam valjda toliki peh da svaku put kupim lošu pumpu. Čovjeku sam postao stalna mušterija :). Dali ima još kakav način odzračivanja osim ''motanja volanom''?

Link to comment
Share on other sites

Jedino motati volan do kraja na jednu i drugu stranu dok netko otpušta spojeve crijeva/cijevi na letvi. Naravno, ovo raditi dok je auto upaljen. :)

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

I adekvatno ulje, jer ako nije sve ispušteno, a stavljeno je drugo koje nije isto dolazi do pjenjenja.

Link to comment
Share on other sites

Evo čitam sad u Haynesu postupak za odzračivanje hidrauličnog serva. Piše da je potrebno u rezervoar uliti odgovarajuće ulje do maksimuma, nakon toga bez paljenja motora polako okrenuti volan od maks. Lijevog do maks. Desnog punog dva do tri puta, da bi se izbacio zaostali zrak. Zatim nadoliti ulje i ponoviti postupak dok nivo ulja ne postane stalan. Upaliti auto i polako motati krajnje lijevo/krajnje desno, sve dok ne prestane pojava mjehurića.

Link to comment
Share on other sites

Pokušali smo odzračiti kako ste savjetovali i opet svaki drugi dan malo ulja na posudi od ulja. a danas je počelo malo prije nego što smotam pun lijevi na jednom malom dijelu škripati. Bit će ipak da je do letve. Ulje je mobilovo i samo je ono sipano.

Link to comment
Share on other sites

Nemora biti, ako se čuju zvukovi onda sigurno ima zraka.

Link to comment
Share on other sites

mobil 220 smo stavili, sad mi onda ostaje jedino reparacije letve. u servisu kažu da im sve izgleda dobro, provjerili su sva crijeva sve je ok

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I nakon što su mi stavili drugu letvu, ponovno baca ulje. Nitko više ne kuži u čemu je problem izgleda da mi je laguna bila promašaj.

Link to comment
Share on other sites

a da nadjes majstora koji zna sta radi a ne samo random mijenjat dijelove pa dok ne ubode. mislim jasno mi je da ti je pun Q al ti si 3 put kod istog majstora mijenjao pumpu. 

ja bih se kladio da ni prva zamjena nije bila neispravna, a vjerojanto ni druga ni treca

Link to comment
Share on other sites

I nakon što su mi stavili drugu letvu, ponovno baca ulje. Nitko više ne kuži u čemu je problem izgleda da mi je laguna bila promašaj.

Jel palo i jednom majstoru na pamet provjeriti crijeva? Možda se oštetilo negdje iznutra i "nagužvalo" na jednom mjestu, sad zbog toga pumpa diže pritisak jer nema dovoljnog protoka i baca ulje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Na kraju je sve bilo ok ali je navodno netko zaboravio staviti u posudu ono sito i zbog toga je kipilo ulje na čep.

sad je sve ok s tim dijelom... :)

Link to comment
Share on other sites

Znači 3 pumpe si promjenio i stavio drugu letvu i na kraju nije bilo sito unutra i u tom je bio problem??? 

Link to comment
Share on other sites

vjerojatno je prva pumpa stvarno bila problem i letva je malo slinila, a prema majstoru koji radi samo renaulte drugu nisam trebao mijenjati. od kad mi je stavio to sito sve je ok sa servom. Dok se dalje javljaju problemi sa ostalim dijelovima najradije bih prodao taj auto...

Link to comment
Share on other sites

vjerojatno je prva pumpa stvarno bila problem i letva je malo slinila, a prema majstoru koji radi samo renaulte drugu nisam trebao mijenjati. od kad mi je stavio to sito sve je ok sa servom. Dok se dalje javljaju problemi sa ostalim dijelovima najradije bih prodao taj auto...

Kakve još probleme imaš s lagunom?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

- događa mi se da nemogu upaliti auto i ako kod bosch pumpe otpojim onaj konektor i vratim ga sve bude mogu ga upaliti ali radi malo glasnije. Rekli su mi da je do ventila pumpe visokog pritiska ako se ne varam i to su mi promjenili po preporuci polovni. Nakon mjesec dana opet isto i sad mi preporučuju novi. 

- Upalio mi se esp kažu procesor abs-a

- Upalio mi se airbag kažu špulna u volanu

pri mijenjanju iz prve u drugu i druge u treću ako ne stisnem jaće gas "cukne" kao da krećem iz četvrte

s tim da sam se namijenjao potrosnih dijelova kočnice, spone, krajnici, čeljust...

kad se sjetim početnog oduševljenja...

Link to comment
Share on other sites

- događa mi se da nemogu upaliti auto i ako kod bosch pumpe otpojim onaj konektor i vratim ga sve bude mogu ga upaliti ali radi malo glasnije. Rekli su mi da je do ventila pumpe visokog pritiska ako se ne varam i to su mi promjenili po preporuci polovni. Nakon mjesec dana opet isto i sad mi preporučuju novi.

- Upalio mi se esp kažu procesor abs-a

- Upalio mi se airbag kažu špulna u volanu

pri mijenjanju iz prve u drugu i druge u treću ako ne stisnem jaće gas "cukne" kao da krećem iz četvrte

s tim da sam se namijenjao potrosnih dijelova kočnice, spone, krajnici, čeljust...

kad se sjetim početnog oduševljenja...

1. Vjerojatno je trebalo ultrazvučno očistiti regulator goriva (češće mijenjaj filter)

2. ECU ABS-a jako rijetko strada, vjerojatno nije do ECU-a ako se samo ESP upalio (moguće neki od senzora)

3. Potrebno provjeriti što je u pitanju, ako je do zavojnice ista se može naći na ejebu za 200 kn s dostavom.

4. moguće da je do regulatora tlaka na pumpi visokog tlaka, ili do TDC senzora.

5. Kupuj isključivo provjerene dijelovr (preporuka TRW) jer ćeš ih se u protivnom još namijenjati.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1. Dali tko zna gdje se u Osijeku može ultrazvučno očistiti regulator goriva?

2. Na dijagnostici pokazuje da je otišao  senzor na ECU, kažu mi da se to ne mijenja

3. dali može pomoć s imenom te zavojnice pa si naručim (Hvala)

4. Promijenili su mi ventil na pumpi visokog tlaka i TDC senzora.

Dijelovi su kupovani originalni

Na kraju svega toga ja imam isti problem kao i do sada ako itko zna u Osijeku pouzdan, dobar servis, majstora please!

Za ovlašteni servis čujem dosta negativnog ali kako sam krenuo obići ću sve osječke majstore pa ću ipak tamo završiti.

Imam osjećaj da ga nekome poklonim da bi se riješio muka, ali auto je odličan za vožnju.

Hvala na savjetima

Link to comment
Share on other sites

1. Ne znam

2. Jesu li ti rekli koji senzor je u pitanju?

3. Airbag clock spring.

4. Da si mi bliže spojili bi ga na Clip i vidjeli o čemu se radi, ovako mogu samo nagađati.

Link to comment
Share on other sites

1. Dali tko zna gdje se u Osijeku može ultrazvučno očistiti regulator goriva?

2. Na dijagnostici pokazuje da je otišao  senzor na ECU, kažu mi da se to ne mijenja

3. dali može pomoć s imenom te zavojnice pa si naručim (Hvala)

4. Promijenili su mi ventil na pumpi visokog tlaka i TDC senzora.

Dijelovi su kupovani originalni

Na kraju svega toga ja imam isti problem kao i do sada ako itko zna u Osijeku pouzdan, dobar servis, majstora please!

Za ovlašteni servis čujem dosta negativnog ali kako sam krenuo obići ću sve osječke majstore pa ću ipak tamo završiti.

Imam osjećaj da ga nekome poklonim da bi se riješio muka, ali auto je odličan za vožnju.

Hvala na savjetima

 

 

Dodji kod mene na dijagnozu. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.