Jump to content

Radna temperatura


Mišo227

Recommended Posts

Dali mi moze netko reci iskljucivo na Scenic II  1,9 dci 88kw, koliko treba vremenski ili km da postigne radnu temperaturu,  naime kod mene sam primjetio da u zadnje vrijeme trebam preci oko 15-tak km da bi temperatura dosa na pola, i nakon neke laganije voznje spusti se na 4 lampice, sto utjece i na grijanje, cini mi se da dosta slabije grije na odnosu prosle zime, pitam da znam dali je to normalno. ili da idem mjenjati termostat!  Hvala!

Edited by Mišo227
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Radna teperatura ovisi o nacinu na koji vozis, a grijanje na scenicu (barem mom) je elektricno i auto pocinje grijati gotovo odmah.

Link to comment
Share on other sites

Temp ti NE smije padati nakon sto dostigne radnu temperaturu

Link to comment
Share on other sites

Temp ti NE smije padati nakon sto dostigne radnu temperaturu

 

Probaj iz grada izaći na otvorenu cestu po recimo -10°C i voziti 70-80km/h u petoj ili šestoj brzini pa mi reci da li ti je temperatura u motoru ostala ista ;)

Link to comment
Share on other sites

Vozio samn a -20 ~ -15 grad, magistralni put s 80 pa selo na 50, 40 i tako 2 h pa auzocesta i s 2/5 se NE mice nakon sto distigne. Za to sluzi termostat da cim osjeti pad temperature smanji protok i to radi veoma dobro

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja znam na mome grande puntu kojeg sam imao prije scenica, kazaljka dođe do pola i nemice se bez obzira kakva voznja,  znaci ovdje mi je vrisnio termostat, neradi dobro!

Edited by Mišo227
Link to comment
Share on other sites

Na 1.5 dci pada temperatura nakon duzeg spustanja niz brdo, ako je vanka hladno

Ovo potpisujem ja se prepao kad sam se spustao niz gorski kotar skoro kazaljka dosla do dna koliko se ohladio Edited by Srky007
Link to comment
Share on other sites

to nikako nije normalno.. pa termostat je trebao odavno da zatvori ka hladnjaku a i ka kabini... mijenjaj termostat pod odma...

Link to comment
Share on other sites

Termostat je i zatvorio, ali nemožeš spriječiti da hladni zrak i dalje ulazi i hladi blok motora pogotovo pri spuštanju kad je bez gasa i samo koči motorom.

Link to comment
Share on other sites

Termostat je i zatvorio, ali nemožeš spriječiti da hladni zrak i dalje ulazi i hladi blok motora pogotovo pri spuštanju kad je bez gasa i samo koči motorom.

 

Apsolutno, jednostavno nema dovoljno sagorijevanja u motoru da bi drzao motor na radnoj temperaturi i sa zatvorenim termostatom.

Link to comment
Share on other sites

nemoze se tolko jako hladiti preko bloka... nepricajte gluposti. 

padne ispor radne temperature jer termostat ne odreaguje i voda i dalje cirkulira kroz hladnjak, zasto pitanje je rekao bi djelomicno neispravan termostat. al to da ti temperatura rashladne tekucine padne skroz nije nikako normalno.  pa na leru da radi i da je ugrijan i da se tako brzo ohladi.. pa nije to spust od 50km bez gasa nego par km.. 

Link to comment
Share on other sites

Pa ono cca 50km se sve vozilo 80km/h niz gorski kotar jer je bilo snijega pa je spustio tako temperaturu vidjet cu kad se vratim u Pulu hoce jos gdje spustit temperaturu

Link to comment
Share on other sites

neznam meni je to fakat previse. radna temperatura mora da se odrzava. ti je ocito negde gubis i to je jako opasno za motor. 

Link to comment
Share on other sites

Milos to je potpuno normalna pojava.

 

Meni je na Novu godinu na -15 pala temperatura motora tu u Zagrebu praktički odmah čim sam izašao na Slavonsku aveniju kod policije prema istoku. Morao sam voziti 80-90km/h da bi imao temperaturu motora u petoj brzini. A moj je benzinac.... Na dizlu je još gore.

 

Službeni dizli koje sam vozio po istoj toj aveniji ne bi ni došli do radne temperature po zimi. Vozio sam se hrpu puta Zagreb-Zadar-Split u službenim dizlima na minusima po A1 i ako bi usporio do 60 ili 80km/h zbog uvjeta na cesti morao sam odmah šaltati u četvrtu ili treću da se ne bi počeo smrzavati u autu. Stari R19 16V sa 1.8 benzinskim motorom je isto puhao hladno u noge po zimi na autoputu ako si se vozio presporo u petoj brzini.

Link to comment
Share on other sites

Stavio sam novi termostat i ako mi je kazaljka ravno na sredini, a ja odem na obilaznicu pogotovo zimi uvijek padne par mm ispod nje i to je normalno. Kad je bio neispravan padala je ispod prve crte pa skoro na 0.E to onda nevalja. Ovo smatram normalnim.

Link to comment
Share on other sites

nemoze se tolko jako hladiti preko bloka... nepricajte gluposti. 

padne ispor radne temperature jer termostat ne odreaguje i voda i dalje cirkulira kroz hladnjak, zasto pitanje je rekao bi djelomicno neispravan termostat. al to da ti temperatura rashladne tekucine padne skroz nije nikako normalno.  pa na leru da radi i da je ugrijan i da se tako brzo ohladi.. pa nije to spust od 50km bez gasa nego par km.. 

 

Milos ne pricamo gluposti nego je to jednostavno tako, nije to kod mene slucaj nego na svim "manjim" dizelima sto sam vozio. Motor jednostavno ima veliku iskoristivost da pri tako malom opterecenju ne uspije odrzati radnu temperaturu bez obzira na zatvoreni termostat 

Link to comment
Share on other sites

Ja razumijem da malo padne temperatura al da skroz padne na 0 nije normalno nikako. po tome bi se svi auti sjeverno vozili stalno na hladnom motoru sto NIJE slucaj

Link to comment
Share on other sites

Ja govorim samo o duzem spustanju nizbrdo, po ravnome pri odrzavanju brzine bilo 70,80,90 km/h radnu temperaturu drzi "na pola". Ti auti na sjeveru sigurno se ne spustaju nizbrdo stalno pa da bi motor bio hladan.

Link to comment
Share on other sites

Ja razumijem da malo padne temperatura al da skroz padne na 0 nije normalno nikako. po tome bi se svi auti sjeverno vozili stalno na hladnom motoru sto NIJE slucaj

 

Puno teoretiziraš. A što misliš zašto auti u sjevernim krajevima imaju V6 i V8 motore i uglavnom se ne ide ispod 2.0 benzinjare?? I zašto imaju webasto, el. grijače kartera..... pa ne bi im se auti nikad ugrijali, a ako bi se ugrijali ne bi nikako zadržali temperaturu. Gledao sam video gdje se po Norveškoj voze na -52. Odi na te temperature i probaj zadržati topli motor.

 

Ne padne na 0 nego pokazivač temperature vode počne podizati kazaljku tek na +50... +60.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja saam imao na stilu problem s termostatom. Isti sto vi navodite. Stavio novi od r4 ( improvizacija ) i sad kad dodje na pola stoji zabetoniran. Ubkakvim god uvjetima on stoji. Jedino mi je na leru stajao skoro 20 min i poceo se hladiti. Svi auti prije ovog kad su dostigli radnu nikud kazaljka se nije pomakla.doduse bili su benzinci ali opet..ovo s hlađenjem kod manjih brzina upucuje na neispravan termostat. Ides ti niz brdo i sporije vozis ali motor radi. Termostat se zatvori i to odrzava temp. Nije to ler.s grijanjem kabine nikad nije bilo problema ako je termostat ispravan

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.