Jump to content

Megane ne reagira na davanje gasa


zmaj

Recommended Posts

povremeno se zna desit dok je auto hladan, kad krecem s mjesta da uopce ne reagira na davanje gasa, obrtaji stoje na nekih 900,  puštam kuplung i koda pokusavam krenuti iz ler gasa, i tek nakon par trenutaka napucavanja gasa do kraja- odreagira i piči dalje normalno.. do čeg bi moglo bit?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

krivo protumačen kvar ipak,  povremeno se dešavalo pa nisam tocno mogao procjenit, ali eto sad je valjda dao svoje, izgubio snagu skroz, da bi krenuo s mjesta moram gas poklopit u pod,  dimi plavo iz auspuha, i neznam  dal je normalno da dimi i baca čađu van na odzračnik dekla ventila? sumnjam...   gumice ventila otisle?    :sjekira:

Link to comment
Share on other sites

Moguće da je kompresija ošla?

Edited by dajmirenault
Link to comment
Share on other sites

Je li ti se pali injection faul ? Uglavnom meni kad se to upalilo nije htio vuči dok nisam stao ugasio i upalio ponovno auto. Na kraju je bilo problem do turbine moj savijet ti je da provjeravaš ulje (ne na display nego na mjerač ulja) svaki put kad ti ostoji 10 h(prije posla), pa ako ti se smanjuje razina ulja moguće turbina otišla. Nemoj se zezati sa tim znam dosta ljudi kojima je turbina otišla, samo što i zariba motor onako usput :(.... 

Link to comment
Share on other sites

ma turbina je okej, pusta mi ulje kod egr ventila di se plasticno crevo spaja na njega, ona gumica je presla, trazio u servisu novu, kaze da nema gumicu posebno, nego cjelo crevo (900kn)  uglavnom auto odstajao preko noci, iduci dan pali vozi  koda nista nije bilo..

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

EGR bi trebalo izvadit i ocistit jednom godisnje otprilike, nije neki problem isčupat ga, svezajedno cca 1 sat posla. Uglavnom, sakuplja se masna čađa po njemu, i blokira mu rad, odnosno egr ventil je sam po sebi zatvoren, a po signalu od kompjutera se otvara, samim otvaranjem čađa se nakupi na podrucje nalijeganja klapne, što znaci da se ventil s vremenom vise ne može zatvoriti do kraja, pa tako nonstop pušta ispusne plinove u usis, stoga izgubi snagu na niskim okretajima (auto ne ide preko 30km/h) a napucavanjem gasa u leru ili pod kuplungom se stvori podtlak u egr-u čime se on unatoč zaprljanosti- zatvara do kraja, i auto ide dalje normalno. Eto ako neko ima slicne simptome u autu, da se ne bacaju novci na eventualno moguće kvarove, i ukoliko nije mehanički ili elektronički oštećen, ventil se NE kupuje novi. :)

IMG_20151015_182236.jpg

IMG_20151015_173300.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.