Jump to content

Radna temperatura


P4tr1ot

Recommended Posts

 

evo ovaj vide sam stavio samo da se vidi kako je radna temp tj trebala bi biti skroz vodoravno dok na mom cliu to nije obicaj vec je jednu tockicu nize pa me zanima sto bi mogao biti uzrok dali termostat ili nesto dr?/

Link to comment
Share on other sites

tko ti je rekao da mora biti skroz vodoravno? Jer je tako ljepše? Može varirati, točkicu gore ili dolje, sve je to radna temperatura

Link to comment
Share on other sites

tko ti je rekao da mora biti skroz vodoravno? Jer je tako ljepše? Može varirati, točkicu gore ili dolje, sve je to radna temperatura

 

ne samo pitam jer na svim autima do sad koje sam imao a fala bogu promjenio sam ih preko 20 na svima je bila kazaljka skroz vodoravno jedino na alfi 156 koju sam iamo  je bila puno nize ali tamo je otisao termostat i kad zamjenio onda je bila na polovici jer kako se kaze bolje sprijeciti nego lijeciti

Link to comment
Share on other sites

vidis...meni na 1.6 16v cliu uvijek stoji na jednoj crti povise polovice.sve je to relativno...sto kaze frenchkey,sve je to radna temperatura :-)

Link to comment
Share on other sites

evo ovaj vide sam stavio samo da se vidi kako je radna temp tj trebala bi biti skroz vodoravno dok na mom cliu to nije obicaj vec je jednu tockicu nize pa me zanima sto bi mogao biti uzrok dali termostat ili nesto dr?/

 

Senzor temp vode u motoru... oksidira konektor pa očitava nižu temperaturu.

Link to comment
Share on other sites

je li stoji na sredini, pa onda u vožnji recimo u petoj padne za crticu? ako je to slučaj, onda termostat rano otvara što je vrlo čest slučaj... Ali ako je fiksna i ne mrda, ne diraj

Link to comment
Share on other sites

Na mome rs ph1, znaci isti ka taj sa videa, kazaljka stoji 1crticu ispod horizontale.

I mucilo me isto pitanje, isa sam u servis i spoija se na dijagnostiku. Termostat otvara kad treba, ventilator pali kad treba. Mjerili smo i u voznji i dok stoji auto. Takodjer se zna desit da kazljka sama od sebe padne na nulu i opet se vrati nazad, ali to je 1x mjesecno.

Zakljucak mestra je da je sve uredu ali da kazaljka nije bas ok, moze se minjat cila tabla ali mi to ne pada na pamet buduci da je sve ok.

Link to comment
Share on other sites

je li stoji na sredini, pa onda u vožnji recimo u petoj padne za crticu? ako je to slučaj, onda termostat rano otvara što je vrlo čest slučaj... Ali ako je fiksna i ne mrda, ne diraj

 

ne nikad ne dode skroz do sredine nego dode do te tockice ispod polovice i tu stoji

Link to comment
Share on other sites

mislim da ti je to ok.kad smo vec na ovoj temi i posto imas isti motor ko u mene...daj mi reci dali se tebi ikad pali ventilator?kod mene ljeti ,po onoj žegi temperatura se ne dize povrh radne nikad.ostavljao sam ga da radi na mjestu pa nista,niti temperatura ide gore nit se pali ventilator.pa si mislim ...mozda ima odlicno rijeseno hladenje ?

Link to comment
Share on other sites

Morao bi se upaliti, pogotovo ljeti kada auto radi u mjestu (bude tebi u Vodicama ljeti i cca. 35 °C).

 

Inače termostat ti počne otvarati na 89°C, a skroz je otvoren na 101°C temperature rashladne vode. Ventilator se upali na temperaturi od 99°C, a automatski se gasi kada temeratura padne ispod 96°C. 

Ako se tebi nikad ne pali znači da je kod tebe temperatura uvijek ispod 99°C ili nevalja termo-switch koji ga pali i gasi.

Drugi je mogući razlog da tebi nije dobar termostat, pa neotvara postepeno nego odmah u startu otvori skroz.

Link to comment
Share on other sites

U Vodicama mi se sa starim crnim autom dogodilo da bi u podne ušao u auto i kazaljka temperature vode bi se malo podigla, a auto nije bio vožen cijeli dan :D

 

Ovo što je Dragan napisao vrijedi i za moj 1.2 16V. Posljednji puta mi se ventilator kilera upalio kada sam se prije par mjeseci vozio po Žumberku u prvoj brzini uz strmi brijeg nekih 10ak minuta. Inače se pali gotovo samo onda kad upalim klimu.

Link to comment
Share on other sites

mislim da ti je to ok.kad smo vec na ovoj temi i posto imas isti motor ko u mene...daj mi reci dali se tebi ikad pali ventilator?kod mene ljeti ,po onoj žegi temperatura se ne dize povrh radne nikad.ostavljao sam ga da radi na mjestu pa nista,niti temperatura ide gore nit se pali ventilator.pa si mislim ...mozda ima odlicno rijeseno hladenje

 

 

kod mene radi ventilator jer kad mi je mehanicar rjesavao ler gas tj gumice usisa onda je jedno vrijeme radio na mjestu oko 10-15 min na povisenim okretajima  i onda se upalio i kad ga je ohladio odmah se ugasio

Link to comment
Share on other sites

ko ce ga znati...nije do sada nikako diza vise od crte povrh polovice.a mislim da je termostat u redu kad se auto lijepo i brzo zagrije na radnu temperaturu i ne varira .nego drzi uvijek na istom.grijanje radi kako treba ...

Edited by mate_vd
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.