Jump to content

Novi Megane III, mijenjanje ulja nakon 3000 km i senzori za tlak u gumama


deekay

Recommended Posts

Pozdrav, 
 
kupio sam novog Megane-a 1.5 dci 70KW, te imam nekoliko upita vezanih  za auto. 
 
Kada sam kupovao auto, rečeno mi je kada budem imao između 3 i 5 tisuća kilometara na satu da dođem promjeniti ulje u servis, jer ostane kojekakvih sitnica dok se motor ne razradi. Malo sam okolo čitao, pa neki kažu da su išli, drugi opet da je to glupost, pa me zanima ovdje još jednom vaše mišljenje. Koliko otprilike košta mjenjanje ulja u servisu, a koliko na crno kod majstora? 
 
Na zimskim gumama nemam senzore za tlak pa mi stalno svjetli narančasti ključ i upozorenje o tlaku u gumama. Skupo mi je platiti oko 450 kn po senzoru, pa sam pitao u servisu da li se može to maknuti da ne svjetli, jer upada u oči. Rekli su da je od 2014. g. obavezno po zakonu imati senzore u gumama i da se to ne može ukloniti. Je li netko od vas uspio ukloniti to upozorenje, i ako bi otišao možda kod nekoga na crno da mi se to napravi, da li bih izgubio garanciju? 
 
Također sam primjetio elektricitet kod dodira s vratima, skoro svaki puta kada izađem iz auta i hoću zatvoriti vrata, dodirom na vrh vrata se osjeti pec-pec onako, te nekad stvarno zna biti neugodno. Da li je to normalno na početku i hoće li se s vremenom smanjiti? Moram priznati da je prije bilo puno jače i intenzivnije, sada je nešto blaže, ali i dalje se osjeti. 
 
Zahvaljujem
Edited by deekay
Link to comment
Share on other sites

Ja bi promijenio ulje nakon 1000km, nije to tako skupo a ne moze skoditi, ja sam tako napravio. Senzore se moglo ugasiti u servisu, ja sam ih ugasio na Laguni ali prije 2 godine tak da ne znam kakva je sad politika. Ovo za elektricitet ne znam...

Link to comment
Share on other sites

imas li orginal tepihe u autu ? ili neke zamjenske koji mogu se pomicat po podu jer nemaju one tocke za ucvrscivanje...

 

ja sam promijenio ulje na 5000 km ... za mirnu dušu više, iako mislim da je to realno nepotrebno... 

Link to comment
Share on other sites

komentar od brzog ne najbolji :D haha

da prilikom razrade motora se dosta cestica oslobodi i one plutaju u ulju te ono postaje abrazivno. 

Link to comment
Share on other sites

meni je receno u salonu da je taj nulti servis kako ga zovu vec odradjen u fabric I da ga ne treba raditi, nego onaj regularni servisni interval pratiti.

Elektricitet je od sjedista, vremenom ce nestati, al ne tako brzo

Link to comment
Share on other sites

meni je receno u salonu da je taj nulti servis kako ga zovu vec odradjen u fabric I da ga ne treba raditi, nego onaj regularni servisni interval pratiti.

Elektricitet je od sjedista, vremenom ce nestati, al ne tako brzo

Upravo tako.

Ako Renault ne zahtjeva taj servis nakon par tisuća kilometara nema ga potrebe raditi. Bacanje novaca a i pitanje bili ti u servisu promijenili. Naravno, naplatili bi.

Link to comment
Share on other sites

i opet se vracamo na povjerenje u nase majstore... i ovlastene servise

Link to comment
Share on other sites

kupiš ulje, ispustiš natociš novo

servisni interval je jednom godišnje

ili 15- 30.000 nemam pojma

ali ja više od 15.000 nebi držao isto ulje u motoru

zamjeniš ulje filter ostaviš stari

Link to comment
Share on other sites

Pored ulja od preko 300kn nevidim smisao stednje na filteru od 50kn

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.