Jump to content

pliva mi clio


ChILd_ReBoRn

Recommended Posts

 pretrazivao sam forum, ali nisam nasao nista pametno, pa da vas pitam. Mokro mi straznje sjedalo.. onak zesce.. ispod ima vode, i ocito je po tapecirungu i navlaci navlazilo sve. E sad. Jedini spomen sto sam na googlu nasao, je da voda kroz gepeg ulazi ( tapecirung na gepeku mi potpuno suh. rezervna guma mozda i nije.. ona je znala cesto i sred ljeta biti orosena od kondenzacije valjda...), i druga stvar da kroz neki cep na okviru gdjhe nalijeze distancer petih vrata,, tamo je nekima curilo. Ima jos sto da pogledam?

 

hvala

 

clio 2 storia

Link to comment
Share on other sites

Zna curiti na spoju krova i c stupa,pukne kit i tu ulazi voda.

Link to comment
Share on other sites

hrvatski mi reci.. di da silikon stisnem.. moram skinuti tapecirung sa krova.. otraga na boku ili gdje? C stuo je pretpostavljam onaj dio iznad straznjeg kotaca koji ide prema krovu??

 

Ispod gume bilo puno vode, filc plivao, tapecirnung na dnu gepeka mokar, E sad... dijelovi gepeka suhi. Ta dva plasticna cepa koja sam spominjao, oko njih je mokro jer se tuda cijedi voda. Oni bi trebali tijesno prianjati.. moji su totalno klimavi jer je guma izgubila elasticnost. Iza jednog se definitivno cijedila voda. E sad, s obzirom da je vec neko vrijeme ovako ljigavo vrijeme, moguce da se cijedilo kroz njega.. natapalo tapecirung, a preko tapecirunga i sve ostalo. Neznam di bi jos moglo.. ne vidim nigdje po bocnim stijenkama da je mokro.....bocni tapecirungi na blatobranu iznutra suhi posvuda, osim na dnu di su u dodiru sa podom.. tamo je mokro na obje strane

Link to comment
Share on other sites

Spoj krova i zadnjeg stupa s vanjske strane,znaci pratis gornji rub vrata prema iza i tu na tom spoju provjeri...

Link to comment
Share on other sites

skinuo sam dio tapecirunga iza straznjeg svjetla ( tamo gdje je automat za pojas). Gurnuvsi ruku, napipao sam neku spuzvu. spuzva je bila dosta mokra. i to tocno na dijelu gdje mi je vrh svjetla. Gurnuo sam je koliko sam mogao gore prema krovu, ali nisam napipao nista mokro, tako da mislim d amozda nije gore n akitu, jer  koliko sam vidio izvana ne izgleda mi ni ispucano ni nista. Ovo iza fara bi moglo curiti, dakle sutra moram skinuti cijelo svijetlo dolje i vidjeti sto se iza njega desava...

Link to comment
Share on other sites

Daj mi reci jel ti radi šprica za pranje šajbe iza - jel ide voda kroz špricu? Imao sam sličnu šemu, s tim da se meni odvojilo crijevo na spoju unutar tapecirunga C stupa.

Link to comment
Share on other sites

nij epumpica.. radi, a i osjetio bi miris kako kolega kaze. voda je cista.. tako da je definitivno kisnica.

sad sam jos guglao.. i ljudi spominju neke zracnike ili sto vec, otraga na blatobranima, iza tapecirunga. E sad.. lik kaze da ti air flapsi mogu curiti, ako je auto bio lupljen otraga i nije dobro pokrpano ( a moj je bio lupljen) samo neznam di to potraziti. razmisljam da sutra skinem te tapecirunge i onu plastiku na rubu gepeka i odem pod miniwash i probam polijevati.. ap vidim di curi. mozda malo brasna pobacati jer nemam talk.. pa da vidim di ce se slijevati. Muci me najvise ta spuzva sto je mokra iznad fara, a iza fara gume super nalijezu. Gledam gore  liniju krova di se spaja sa  bunkerom.. ne vidim nigdje u coskovima da je nesto popucalo.. a nigdje drugdje ne vidim spojeve. 

Link to comment
Share on other sites

da samo potvrdim.. c stup je onaj dio karoserije koji ide iza straznjih vrata ukoso prema krovu?dakle ajmo rec od blatobrana straznjeg prema gore?


i ne znam jel bitno.. auto ima 5 vrata

Link to comment
Share on other sites

nisam sa takvim problemima upoznat, tako da ti u tu svrhu ne mogu pomoci, no mogu ti dati savjet nakon sto to rijesis, daj si izvaditi brtve odvoda (nisam siguran da li ima i straznja strana, znam da prednja ima). jer kada trenutni problem rijesis, danas sutra od godina i godina nakupljenog "smeca" (borovih iglica, lisca itd) ta guma sa prednje strane tj odvodi se znaju zastopati. voda nema kuda nakon toga i onda dobijes moj slucaj - slijevanje vode u kabinu... na sasiji sam imao cca 1 litru ili 2 vode. 

 

ciscenje + susenje mi ispalo 1.500,00 kn ( i jos k tome auto je bio ooc 3 do 4 dana) a ovako sa ciscenjem odvoda i uklanjanjem tih gumica prodjes za 200 do 250 kn kako gdje - mozda i povoljnije.

 

ako nista drugo sprijecis dupli posao a samim time i duplo smanjis trosak potencijalnih iznad navedenih radnji.

 

poz

Link to comment
Share on other sites

hvala na savjetu. auto je do sad vecinu zivota bio pod krovom. Od prosle godine zivim u zgradi, pa nemam garazu. danas sam cistio prednje odvode i na srecu, voda curi van ko velika. Smeca gotovo ni da nema, a auto je u upotrebi 8 godina. provjerio i lijevi i desni i srednji odusak.

 

otraga sam primijetio da mi je prilicno vlazno cca 20cm sa svake strane brave na veznom limu.. tj one zakacke di brava od petih vrata lovi, a na gumi se vidi da na tom dijelu vrata ne prianjaju. Spustio sam zakacku nize koliko god ide, sad se vrata osjetno teze zatvaraju ( treba jace lupiti) ali se na gumici vidi da je u dodiru s vratima.

 

One zracne zavjese u prtljazniku mi izgledaju ok zatvorene.. bez rupa, tako da vjerujem u njima nije problem...

Link to comment
Share on other sites

Nemate vise ideja? Cijedi mi se iznutra sa okvira gepeka. Kad polijevam taj cosak di je spoj krova i . Stupa. Dakle onda je taj kit problem?

Link to comment
Share on other sites

post-13360-0-14437600-1422619598_thumb.jpost-13360-0-66813200-1422619599_thumb.jpost-13360-0-99954400-1422619600_thumb.jhebo majku.. imao je crtice po sebi doslovce ko vlasi kose, kako je boja napucala.. onda sam nozicem probao stisnuti... i samo je propao noz kroz to. Nemogu vjerovati da toliko vode moze tuda uci, ali ne vidim vise drugih opcija. Kad dodjem kuci uploadat cu slike kud je voda curila.. mozda kome pomogne. Dakle izlaz vode sam nasao, nadam se da sam i ulaz zakrpao...vani pada kisa.. pa cu vidjeti. silikon se 2 sata susi i jos sat vremena pa moram van. Nadam se da se nece shebat...

 

edit..

 

a ima i tu upload....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.