Jump to content

Megane 1.4e


beci88

Recommended Posts

Pozdrav ekipi....Vozim megane1.4 e 2000g već 14 godina i radi kao beba sve do sada. Postavio bih par pitanja u svezi tog probema... Kome da postavim pitanje jer nam auto stvarno treba a kvar je taj da se auto ugasi kad se upali na hladno ili nekada u vožnji kada stanem na semafor....kao da ne radi ler gas ili sl... nezanm više..hitno trebamn pomoć...savijet..hvala

 

 

Bernardo

Edited by beci88
Link to comment
Share on other sites

Dobrodošao!

Imaš puni pristup forumu i znalcima Megane-a!

Malo potraži odgovore, jer je bilo takvih slučajeva.

Pretpostavka, motorić ler gasa.

Link to comment
Share on other sites

Ocistiti motoric ler gasa,vrlo vjerojatno je on...

Link to comment
Share on other sites

prvo, dali si ikada štelao ventile? Osnova za dobar ler gas su dobro naštelani ventili, preporuča se raditi na hladno. Zatim čišćenje step motorića ler gasa i TB-a, pa čak i zamjena motorića ako je u banani...Nije loše očistiti TDC senzor i provjeriti utičnicu istog. Kreni ovim redoslijedom pa javljaj stanje.

E to sam bar doktorirao ako ništa drugo

Link to comment
Share on other sites

Očistio senzor zamajca iliti TDC i opet isto.Nisam još dirao motorić al kada se motor ugrije obrtaji se smire na 750 okretaja što je normalno ali dogodi se da i kada stanem na semaforu i stisnem kvačilo pri cca 2500 obrtaja da padne na 500 obrtaja ili se čak ugasi...Jutros žena upali auto i istog trena se ugasi. tako jedno par puta onda se smiri mislim radi na1100 obrtaja i krene na posao...prva prebaci u drugu obraji padnu 500 brzo u brzinu pa dalje po gasu al eto semaforu...kvačilo kočnica i gecrk...ventile nikada štelao...simptomi su postali sve češći...prije to bilo jedanput dvaput u mjesec dana a sada svaki dan...

Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije je motorić, opereš ga carburator cleaner sprayem nakon što ga skineš. Međutim toplo ti preporučam štelanje ventila, ne samo zbog ler gasa.

Link to comment
Share on other sites

da li je nauka oko skidanja motorića imali kakve brtve tamo vamo ? nekakav viideo ili slike ako netko ima ?

Link to comment
Share on other sites

pa jebemu prtraži malo forum, ja imam isti motor i stavio sam hrpu slika tog motorića i popratne skalamerije

Link to comment
Share on other sites

Poz ekeipa...Evo jebenog snjega ali me nije spriječilo da rastavim i očisitm šta se mi rekli... očisito sve što se dalo očisiti...skinu motirič bio crni od čađe lijepo to oprao vratio nazad. kontakte isto....i upalio isprve sve pet...mirno radi nema tu šta..idem ga provozati malo stanem ne gasi idemo dalje vozim se opet stanem obrtaji padnu na 500 al ne gasi se više vrate se 750..radi...ali svaki put kada se zaustavim obrtaji na 500 a na recim 750 da se zaustave...propadnu pa se vrate...

Link to comment
Share on other sites

17. put: naštelaj ventile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

17. put: naštelaj ventile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cisto informativno, dali je neka nauka stelat ventile ? Imali mozda neki video toga ? Bas me zanima.
Link to comment
Share on other sites

kod njegovog motora nikakva nauka, stari sistem kombinirke i ključ 10. No tko nema iskustva bolje ne igrati se da koji ventil ne ostane pretegnut, pa izgori. Dobar majstor to napravi za 100kn

Link to comment
Share on other sites

Mozes to i sam,nikakva nauka...

Kupi i novi dihtung poklopca ventila,pomogucnosti limeni,cijena je 70kn,klingeritni je oko 35kn.

Ventili se stelaju kako je franckey rekao na hladno.usisni izmedu 0,10 i 0,15 a ispusni 0,25-0,30.imas temu stelanje ventila pa tamo poblize pogledaj ako odlucis sam raditi.

Link to comment
Share on other sites

pozdrav.. eto novog problema...sad nece paliti...mislim upali nakon par puta i odmah se ugasi. i tako pali pali i kada odluči uplati radi na 750cca i dogodi se da krepa kad krenem i sad treba stati i crk...pa ovo je za poluditi.... izgleda da je motorić ali vidjet će mo šta će majstor reći....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.