Jump to content

clio DCI iskustva


gbx

Recommended Posts

pitanje za sve koji imaju iskustva s navedenim autom, nasao sam jednog iz 2002 god, presao 170000, 48kw, u izvrsnom stanju itd.. e sad me zanima na sto treba obratit paznju prilikom kupovine??

cuo sam da je DCI do 2004 god imao problema sa pumpom goriva, koja se navodno iznutra ljustila i od toga bi se zacepile dizne,, kako prepoznat da auto ima problema s tim?

Edited by gbx
Link to comment
Share on other sites

Frendica ima 2002. dCi 65 sa preko 200,000km pa joj još uvijek ništa veliko nije otišlo na autu. Prva je vlasnica. Toči ga na INA-i i održava kad nešto crkne. Vozio sam ga prije par mjeseci. Vuče dobro, ne osjeti se da je motor ostario, ali zato sve ostalo je. Susjed prošle godine uzeo 2003. dCi 65 sa sličnom kilometražom... do sada toči i vozi. Oba auta su boje trule trešnje :) Po mom skromnom mišljenju to je najbolji mali dizel (navodno i najdugotrajniji), a vozio sam Fiat, Opel, Ford, Pug i VW od tih malih 1.3-1.6

Link to comment
Share on other sites

K9K dok ide je odličan , izuzetno malo troši , solidno ide ali kad počne lupati po ušima , lupa sa stilom , po najskupljem (ubrizgavanje)

Lično nikad ne bih testirao svoju sreću sa tim motorom , tog godišta i tih kilometara posebno pored fantastičnih D4F i D7F benzinaca , izuzetno jeftinih za održavati , malih potrošača i što je najvažnije bez nekih skupih mana za razliku od dotičnog K9K

Link to comment
Share on other sites

...pogotovo jer se mali 1.2 benzinci nađu za toliko malo novaca da je upitno hoće li se 13+ godina star 1.5 dCi ikada isplatiti. Drže cijenu jer ih vlasnici ne misle ozbiljno prodati već ako netko neupućen naleti...

Link to comment
Share on other sites

kolika je razlika u potrosnji 1.5 DCI-a i 1.2 16v benzinca?

i sto se vise isplati od toga uzet gledajuci na potrosnju i cijene odrzavanja?

 

nasao sam jos jednog DCI-a pa molim misljenja jeli se isplati uzet kad je u takvom stanju..

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.5-dci-super-stanje-zamjena-oglas-14418400

Edited by gbx
Link to comment
Share on other sites

kolika je razlika u potrosnji 1.5 DCI-a i 1.2 16v benzinca?

i sto se vise isplati od toga uzet gledajuci na potrosnju i cijene odrzavanja?

Prijatelj ima dci , kaze da mu trosi 4-4.5 litre otvorene voznje, moj clio 1.2 16v = split-knin-split 4.9 po BC . U gradu mi trosi oko 9l , kad mu dam papra ide to 10+ . Sad mi je zao sta nisam uzeo 1.4 ili 1.6
Link to comment
Share on other sites

Imam ovaj od 48 kw. Potrosnja od 4,5 do 6. Prosjek otkad pratim je 5,16. Ako nekog zanima neka pretrazi na spritmonitor pod user dstaresinic gdje su sva tocenja i prosjeci.

Link to comment
Share on other sites

ni ja nebi pokusavao s dizlom koji je 13g star i s tolkom kilometrazom...

Idu ti auti, nije to neka kilometraza, ali jako ovisi o tome kak se ulje mijenjalo i kakvo gorivo se tocilo...

Link to comment
Share on other sites

Bolje nadji sa manje kilometara ovaj gore ima lijepo.Ja imam ovaj od 48kw za sada sam zadovoljan potrosnja ok trenutno na satu 161tkm a uzeo ga sa 128tkm bilo je svega ali jos ne prevelikih troskova ali uvijek treba ocekivat te velike troskove

Link to comment
Share on other sites

Za 10-15 soma kn ovisi u kojem stanju kupiš 1.2 benzinca tog godišta, ostane ti love za bar 15,000km benzina ili za kvarove.

 

S ovim cijenama goriva dCi će se početi isplaćivati tek nakon 50,000-60,000km za što je meni po Zagrebu trebalo 5god. U to vrijeme ces gotovo sigurno imati popravaka još toliko koliko si platio taj auto.

 

Sad si razmisli. Nekome se taj auto već fino isplatio i sad pokušava izvući što više love iz njega na foru dizla. Po meni ako nema urednu servisnu knjižicu od ovlaštenog servisa vrijedi bar soma ojra manje.

Link to comment
Share on other sites

Za 10-15 soma kn ovisi u kojem stanju kupiš 1.2 benzinca tog godišta, ostane ti love za bar 15,000km benzina ili za kvarove.

 

S ovim cijenama goriva dCi će se početi isplaćivati tek nakon 50,000-60,000km za što je meni po Zagrebu trebalo 5god. U to vrijeme ces gotovo sigurno imati popravaka još toliko koliko si platio taj auto.

 

Sad si razmisli. Nekome se taj auto već fino isplatio i sad pokušava izvući što više love iz njega na foru dizla. Po meni ako nema urednu servisnu knjižicu od ovlaštenog servisa vrijedi bar soma ojra manje.

tu si u pravu sto se tice potrosnje.. razmisljao sam da uzmem i 1.4 16v ili 1.2 16v ionako ne radim previse kilometara da bi nesto znacajno ustedio kad bi uzeo DCI-a..

 

jeli imate iskustva sa 1.4 16v i 1.2 16v? koja je razlika u potrosnji i koliko otprilike trose na otvorenom i po gradu?

Edited by gbx
Link to comment
Share on other sites

Po meni ako nema urednu servisnu knjižicu od ovlaštenog servisa vrijedi bar soma ojra manje.

Sve je to fino al ko to auto koje mu zadnjih 5 godina vridi ispod 50 000kn održava u ovlaštenom koji su teške lopine. Pa i cim ti izade iz garancije ne isplati se. evo ja san kompletnu promjenu ulja i filtera ulja. Filter goriva, i ulje u edc mjenjaču (6L) prominia za 100 kn manje nego bi mi samo ulje za mjenjac naplatili u ovlaštenom servisu. Bez ruku i bez ičega ostalog. Ko je tu lud da njima da duplo A nisi siguran oce li uopće prominit il će te zajebat..
Link to comment
Share on other sites

tu si u pravu sto se tice potrosnje.. razmisljao sam da uzmem i 1.4 16v ili 1.2 16v ionako ne radim previse kilometara da bi nesto znacajno ustedio kad bi uzeo DCI-a..

 

jeli imate iskustva sa 1.4 16v i 1.2 16v? koja je razlika u potrosnji i koliko otprilike trose na otvorenom i po gradu?

 

sogor ima 1.2 16v ja imam 1.6 16v a i imao sam 1.4 16v potrosnja je tu negdje kod svih razlike su male pa i ako ne radis previse km moj izbor bi bio definitivno 1.6 16 v jer se razlika u snagi jako osjeti a u potrosnji i ne bas a snage nikad nije na odmet

Link to comment
Share on other sites

Za 10-15 soma kn ovisi u kojem stanju kupiš 1.2 benzinca tog godišta, ostane ti love za bar 15,000km benzina ili za kvarove.

S ovim cijenama goriva dCi će se početi isplaćivati tek nakon 50,000-60,000km za što je meni po Zagrebu trebalo 5god. U to vrijeme ces gotovo sigurno imati popravaka još toliko koliko si platio taj auto.

Sad si razmisli. Nekome se taj auto već fino isplatio i sad pokušava izvući što više love iz njega na foru dizla. Po meni ako nema urednu servisnu knjižicu od ovlaštenog servisa vrijedi bar soma ojra manje.

Često kažeš koju pametnu ali ovo za ovlaštene i cijenu zbog toga...daj molim te...zar nema ljudi koji kvalitetno održavaju vozilo i izvan mreže ovlaštenih...a bar ti često govoriš o nekakvoj ekonomičnosti i tome kako dobro održavaš svoj auto, naravno ne kod ovlaštenih, kako bi se postavio da ti sutra kupac spusti cijenu zbog toga 1000 €?
Link to comment
Share on other sites

Imaš dva auta: za koji od ova dva auta je veća šansa da je bolje održavan?

  1. Uredno ispisana i pečatirana servisna knjižica od Renault koncesionara
  2. "Održavan" kod nekoga za koga nikad nisi čuo
Link to comment
Share on other sites

Tu se može napisati cijeli roman. Od servisne knjižice koja je potpisana sa istom kemijskom i istim rukopisom, koju sam vidio kod jednog od nakupaca, pa do ljudi poput našeg dobrog duha Dragana. Od koga bi radije kupili auto? Koliko ljudi na ovom forumu održava aute kod ovlaštenih servisera? Koliko od njih mogu preporučiti tog servisera? Koliko od nas ne održava aute u ovlaštenim servisima ali se trudi dati najbolje autu? To se ne može generalizati. Kupovina rabljenog auta je u 95% slučajeva ruski rulet s tt-ejcom...

Link to comment
Share on other sites

Clio 1.5dci 48kw 140kn (cijena litre je bila 8.28kn na lukoil-u) presao 421km

Ispada potrosnja 4L/100km vožnja po kaštela-split i malo lutanja po gradu.

A sta se tiče tih rasprava, ovlasteni servis i neki drugi mehanicar to je glupa rasprava, nikad nisam odveza auto u ovlasteni serivs ćaćin najbolji prijatelj je mehaničar i ako neki potrosni dio crkne odvezemo njemu ja stojim s njim dok radi na autu i to je to i svojim ocima vidim da ga je prominio,

a sta je Med0 napisa servisna knjizica, lako oni to "napisu" da je odrzavan, nista to neznaci auto se dobro prigleda i onda kupujes nekupuje se auto na lipe oči, moze on imat racune knjižice sta god oce a da mi moj mehanicar kaže nevalja ja ga neuzimam i obrnuto

Link to comment
Share on other sites

Ono sam napisao jer mi se cijena tog dCi-ja činila malo previsokom i s obzirom na navodno izvrsno stanje auta uredno popunjena servisna knjižica je jedino što mi je palo na pamet da bi tu cijenu moglo koliko-toliko opravdati jer se autentičnost iste može lako provjeriti.

Link to comment
Share on other sites

po meni taj auto s oglasa je precjenjen, ima ih novijih 2004god npr. sa 20-30tkm manje, za oko 2500e a sad u kakvom su stanju triba vidit, ja sam svog spomenutog u gornjem postu platio 2500e čovik mi je reka triba prominit kuglu i mažetnu i prominija sam univerzalna mažetna 57kn kugla oko 50-60 i evo 7000kilometara nakon sve uredno

Link to comment
Share on other sites

sogor ima 1.2 16v ja imam 1.6 16v a i imao sam 1.4 16v potrosnja je tu negdje kod svih razlike su male pa i ako ne radis previse km moj izbor bi bio definitivno 1.6 16 v jer se razlika u snagi jako osjeti a u potrosnji i ne bas a snage nikad nije na odmet

 

Slažem se!

Link to comment
Share on other sites

kolika je razlika u potrosnji 1.5 DCI-a i 1.2 16v benzinca?

i sto se vise isplati od toga uzet gledajuci na potrosnju i cijene odrzavanja?

 

nasao sam jos jednog DCI-a pa molim misljenja jeli se isplati uzet kad je u takvom stanju..

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.5-dci-super-stanje-zamjena-oglas-14418400

ove pare za clio 65ks sa 170 000km iz 2002god moras bit bolestan za dat

pa meni je sestra prodavala auto do prije misec dana megane iz 2005 za iste pare 100ks  i prosa 25Kkm vise, alo pa clia stavis u gepek ovome...

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-sedan-1.5-dci-oglas-13215614 

vidis da je neki windfaker još su tablice na Gs, a on u Dubrovniku, ne mora to znacit nista al u pravilu...

Link to comment
Share on other sites

ove pare za clio 65ks sa 170 000km iz 2002god moras bit bolestan za dat

pa meni je sestra prodavala auto do prije misec dana megane iz 2005 za iste pare 100ks  i prosa 25Kkm vise, alo pa clia stavis u gepek ovome...

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-sedan-1.5-dci-oglas-13215614

vidis da je neki windfaker još su tablice na Gs, a on u Dubrovniku, ne mora to znacit nista al u pravilu...

 

previše para za takvo auto ...

auto slikano u konavlima na privatnoj benzinskoj. više ne radi.

uvijek je nekoliko auta na prodaji+koja barka a i ta benzinska je na prodaju.

tko voli nek izvoli. ja bi bježao od toga ...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.