Jump to content

Gumice i podloške ventila?


Limune

Recommended Posts

Dali je tko mjenjao gumice ventila na 1.9 dci motoru i to s ciljem smanjenja potrošnje ulja ili zbog nekog drugog problema?

Link to comment
Share on other sites

Jesi siguran da su gumice

Edited by dani
Link to comment
Share on other sites

Istina, ako je povećana potrošnja ulja i ako su gumice ventila zrele za mijenjanje onda je turbina davno bila na redu za reparaciju. Kreni od toga ;)

Link to comment
Share on other sites

Turbina je već riješena, problem ostao, sada sam stavio 10w-40 i troši mi oko 1l/3000 km duplo manje nego sa 5w-40,  sada bi trebalo dalje popravljat pa me zanima isplati li se to ili bolje dolijevat...Tako narednih 100 000 km mogu dolijevanjem potrošiti 950 kn sa ovim uljem

Edited by Limune
Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno su u pitanju uljni klipni prstenovi (karike). E sad dali to sanirati, ili ostaviti je pitanje.

Link to comment
Share on other sites

nije na odmet odraditi jedan tretman s "oil flusch"om bilo kojim, na nacin da se zamjeni filter na postojece ulje, dolije oilflush, pusti motor da radi 10, 15min  (po uputstvu) i onda izlije ljepo to ulje, i zamjeni filter. to bi trebalo malo ocistiti uljne karike. 

Link to comment
Share on other sites

Ima li tko iskustva s tim "oil flush-om" šta je to??

 

Ja sam razmišljao o aditivu od keramike ali meni nije kompresija problem u to sam se uvjerio kada je auto palio bez grijača na -5. Ako troši ulje na karike onda je vjerojatno na uljne karike

Edited by Limune
Link to comment
Share on other sites

znači treba 2 filtera za to?

tako je al posto je filter 30kn onda mislim da nema smisla na tome stedeti.

 

taj oil flush oslobodi cestice koje su trenutno zalepljene tamo di ne trebaju biti, u uskim prolazima.

 

 

inace se to koristi i ovako : al to niko u HR kolko znam ne radi a ja bi drage volje tako radio, a ne ostane jos pol litre prljavog ulja u motoru i nisi nis napravio 

npr japanci pod obavezno rade.

http://youtu.be/rOBA4jvqETo

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Da nasi imaju takav aparat promjena ulja bi bez ulja koštala 1000kn. Jer jebeš posao ako investiciju ne otplatis za 30 dana.

Link to comment
Share on other sites

Hahaha

Aparat je inace nekih 1000€ - 2000€

Nesto sto je u japanu praksa a u eu raritet. Razlog zasto jaoanski motori brzo razviju zacepljenje uljnih karika npr.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.