Jump to content

1.9dci zadnji disc


Rus

Recommended Posts

Pozdrav

prozujao je lezaj u zadnjem disku pa me zanima dali netko od vas zna tocnu dimenziju lezaja?

Rijec je od laguni 2 2001g karavan 79kw

znam da je najpametnije uzet nove diskove al trenutno mi se ne trosi vise para na nju posto sam napravio komplet generalnu na motoru...

Edited by Rus
Link to comment
Share on other sites

Vanjski prečnik        62mm

Unutrašnji prečnik    30mm

Širina                      48mm

Link to comment
Share on other sites

Nema potrbe novi disk ovaj se iležaj zvadi i upresa novi, čak ne treba ni na oba točka mjenjati mjenjaj onaj koji je otišao...kupi samo kvalitetan ležaj SKF ili FAG

 

Šta je bilo s motorom zašto generalka?? Imam i ja taj motor od 79 ke (1.9 dci)

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

 

Za sve koji voze ovakve vozilice, SKF i FAG to više nemaju u prodaji, izbacili su, te nude samo kompletne diskove s uprešanim ležajem

te je jedino trenutno ostao samo SNR, ali i on po defaultu više ne nudi samo solo ležaj.

Ukratko, ta pojedinačna prodaja ležaja se ukida, ali srećom pa ja imam još par komada tih ležajeva od SNR-a po cijeni od 250,00 Kn/1kom. (poštarina za ovakav paket je od 25-35 Kn ovisi o načinu slanja)

I to je samo ležaj bez ikakvih popratnih elemenata kao što to zna biti u setu (matica, seger osigurač i možda još neke sitnice, kako za koje vozilo).

 

Ali svakako moram upozoriti da se isprešavanje i uprešavanje ležaja u kočioni disk treba raditi vrlo pozorno, jer bilo je slučajeva gdje to nije bilo dobro napravljeno i pri "operaciji" je oštećen disk (kočiona površina) te je treslo.

Pa svakako prije bilo kakve kupovine pronaći majstora koji bi to radio i vidjeti što će reći o tome da li to može napraviti, jer neće svaki to raditi,

a i ne zna svaki to napraviti kvalitetno i sigurno.

 

LP

 

Anđelko

 

Lageros d.o.o.

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima!

Limune-vjerojatno je vec neko vrijeme bio slabiji tlak ulja(ili se jednostavno dogodilo) pa je piksa bolcne(mesingana kosuljica na gornjem djelu klipnjace) dobila po pi*ki*a*ki i raspala se. Komadi su pali u karter ušli u pumpu ulja-i ona je za smece bila. Raskopao sam motor pa ga pola promijenio-karike,gumice,komplet gornjih i doljnjih dihtunga,pumpa ulja,klip i klipnjacu jednu,lezajevi....uglavnom ljepo me razvelila

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

evo ja sam neki dan isto napravio polugeneralku nakon raspada temeljnog ležaja radilice...nakon toga odmah mi uletila i špena u turbinu i ona je stradala...tako da sam se i ja izuo 7000 kn

Link to comment
Share on other sites

Nema potrbe novi disk ovaj se iležaj zvadi i upresa novi, čak ne treba ni na oba točka mjenjati mjenjaj onaj koji je otišao...kupi samo kvalitetan ležaj SKF ili FAG

 

Šta je bilo s motorom zašto generalka?? Imam i ja taj motor od 79 ke (1.9 dci)

I ako se ne upreša kako treba bye-bye ležaj za par tisuća kilometara.

Link to comment
Share on other sites

evo ja sam neki dan isto napravio polugeneralku nakon raspada temeljnog ležaja radilice...nakon toga odmah mi uletila i špena u turbinu i ona je stradala...tako da sam se i ja izuo 7000 kn

Trebalo je rastaviti i cijevi od turbine, odnosno očistiti iste. Ovako si po.ušio turbinu.

Link to comment
Share on other sites

jel se prakticira upresavanje na nacin da se disk zagrije na kojih 100-150C a lezaj ljepo ohladi u zamrzivacu/skrinji ili na silu cisto ? 

Link to comment
Share on other sites

jel se prakticira upresavanje na nacin da se disk zagrije na kojih 100-150C a lezaj ljepo ohladi u zamrzivacu/skrinji ili na silu cisto ? 

ima na youtube nesto takvo. 

Link to comment
Share on other sites

ja sam to radio na radilici i tako to 

Link to comment
Share on other sites

jel se prakticira upresavanje na nacin da se disk zagrije na kojih 100-150C a lezaj ljepo ohladi u zamrzivacu/skrinji ili na silu cisto ? 

To i je ispravan put upresavanja jel cista sila nije dobra nikako.

Link to comment
Share on other sites

jel se prakticira upresavanje na nacin da se disk zagrije na kojih 100-150C a lezaj ljepo ohladi u zamrzivacu/skrinji ili na silu cisto ? 

Ne.

I onaj ko to tvrdi drugacije sigurno to nije radio vise od 0 puta.

Link to comment
Share on other sites

Ne.

I onaj ko to tvrdi drugacije sigurno to nije radio vise od 0 puta.

To govoris zbog prakticnosti ili zbog posledica?

Link to comment
Share on other sites

Preša, centriras i sa nekakvom pripremom ga lijepo upresas unutra. Neki lezaju zahtjevaju smjer ili abs cita preko njih ili nesto trece ali to je onda i naznaceno na neki nacin.

Promjenio sam na tisuce lezaja svakavih i jako malo ih trazi grijati-hladiti. Ali to su inace razni klizaci na velikim vozilima po kojima semerinzi razni odraduju to sta trebaju..

Istina je da ako ohladis lezaj da ce lakse "kliznuti" di treba ali to opet trosi vrijeme bespotrebno..naravno ako nije drugacije naznaceno..

 

I grijanje diska-glavcine moze prouzrociti deformaciju i kasnije tresnje prilikom kocenja ili neke druge probleme

Edited by laci
Link to comment
Share on other sites

Ma normalno da ti koji to radis u servisu nemas vrimena za to radit.Ja sebi sta god radim od traktora penti kamijona auta itd.Uvik ohladim lezaj a grijanje rjetko dostatna je i sobna temp ili ga ostavim na suncu po ure.I onda malo ulja i klizne malte ne rukom sa jako malo sile.

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Trebalo je rastaviti i cijevi od turbine, odnosno očistiti iste. Ovako si po.ušio turbinu.

Po treći puta je sada promjenjen filter ulja i po treći puta ulje, sada je unutra INA Millenium 5w-40, skidan karter i opran preventivno, propuhane cijevi turbine odvod i dovod ulja u nju....kod polugeneralke napravljene sve preventivno što se tiče čišćenja motora od špena, ali očito je uletila špena odmah nakon havarije motora dok je još radio 2-3 min

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.