Jump to content

Ne rade prve tri brzine ventilatora u kabini


hrvojexyz

Recommended Posts

Jutros sok i nevjerica, stavim da puse u prvoj brzini, stavim u drugoj, NISTA, stavim treca nekak mi je zima..skuzim da ne puse uopce , tek na četvrtoj najjacoj brzini puse, a ak se ne varam u toj brzini je spojen ventilator direktno nekam.

1.4 16v je motor, kaj bi to bilo ?

Raskapat cu sam ak se moze popravit.

 

 

imam i bonus nevezano pitanje, vec jedno mjesec dana pri vecim brzinama mi se pali onak malo pomalo lampica STOP i usklicnik, kao da se rucna dize. posebno kad idem prek neravnina pri tim brzinama..nekaj se otkvacilo ?

Inace rucna malo cudno se dize tj mrvicu je drugaciji zvuk nego prije al drzi ko i prije,  tek na trecem zubu ...

 

Link to comment
Share on other sites

Vezano za ventilator je vjerojatno reostat, jer je znao dosta često odlaziti

Link to comment
Share on other sites

Potpis na Rainov post, upravo to sto je covjek napisao

Link to comment
Share on other sites

Nemoj odmah ići u kupovinu. Prvo raskopaj i dođi do reostata. Vidi točno kakav je kod tebe, jer ih ima više vrsta. Nemora značiti da ti je on riknuo. Postoje i slijedeći uzroci zbog kojih ventilator puše samo na najvećoj brzini:

1. Na reostatu postoji termoosigurač koji mu je zaštita od pregrijavanja. Možda ti je on izgorio. Ispitaj ga instrumentom. Ako je izgorio pročitaj na njemu za koju je temperaturu i kupi novoga u npr. Chipoteci ili sl. dućanima. Cijena simbolična 1-2 kune. Kad ga budeš lemio moraš biti pažljiv i brz jer ti može izgoriti zbog velike temperature lemilice. Moj savjet ti je da ga ne lemiš nego napraviš hladni spoj tj. stisneš njegove nožice sa kliještima.

2. Uslijed visoke temperature zna se desiti da se rastopi konektor reostata. Pogledaj ga i ako se rastopio očisti ili zamjene nagorene pinove i vrati sve nazad.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hvala na savjetima, majstori u hyundai servisu prelemili to ..

rjesio i lampicu STOP, falilo ulja kocionog, nemres vjerovat..

 

ali sad imam novi problem, manje velik al iritantan

danas mi se jednostavno ugasio onaj sat sredisnji i opcenito ne pali mi se lampica da je netko nevezan/da su vrata otvorena

kaj trebam raskapat?

Link to comment
Share on other sites

kada fali ulje kočiono može biti do dvije stvari:

1. pločice se potrošile do kraja

2. negdje curi

 

ako je prvi slučaj i sada si nalio do max, pri izmjeni novih pločica preliti će se ulje iz posudice ako ne izvučeš višak van, ako je drugi slučaj provjeri zadnje kočione cilindre prvo, tamo zna puštati ako su stari

 

Što se tiče srednjeg sata najvjerojatnije crkle žaruljice pozadinskog osvjetljenja. Skineš gornji dio table za cca 60 sekundi i promijeniš žaruljice

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

također imam problem da mi ne radi puhanje uopće, znači ni grijanje ni hlađenje, niti u jednoj brzini... zna netko cijenu tog reostata? iskreno prvi put čujem za to

Link to comment
Share on other sites

@frenchkey znaš li mozda koji je osigurac za ventilator? sorry na pitanju, novi sam u renault svijetu hehe

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo riješio danas problem puhanja, znači nije mi nikako puhalo... skinuli frend i ja plastike ispod šoferšajbe, brisače i ostale sitnice da bi došli do struje koja ide od ventilatora... usput promjenio filter kabine... evo u mom slučaju problem je bio samo u džeku, znači žice su negdje u prekidu bile i kad bi ih malo prodrmao puhanje proradi! Promjenili džek i sad puše normalno i u svim brzinama!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.