Jump to content

R9 Instrument tabla


kurbla

Recommended Posts

Pozdrav, jel zna tko kako rastaviti instrument tablu na Renolu 9 iz 1985.g., trebao bih podmazat km/h jer kad pređe 80 km/h počne strašno zujat, pa je moja zamisao odpojit sajlu i našpricat wd-om, jel je imao tko kakvih sličnih problema?

 

post-16384-0-74478500-1426671614_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

dignes ovaj vizir preko, cupas tablu prema sebi i prema gore istovremeno, odspojis jackove i onda imas zubce koje razdvojis i eto te u uricama...

barem je tako kako se sjecam na mojoj petardi bilo, a vidim da je ovdje ista stvar, pa bi trebalo biti to to

Link to comment
Share on other sites

Kod tebe nije tako jednostavno kao na petardi. Nemožeš vizir samo podignuti.

Ti trebaš maknuti plastiku ispod vizira.

 

 post-14075-0-99980800-1426768465_thumb.j

 

Ona je uhvaćena žabicama. Pogledaj malo bolje trebao bi vidjeti utore. Sa tankom kacavidom otkačiš žabice i ta plastika ide dolje. 

Evo ti tekst sa Nizozemskog foruma (prevedeno na Engleski uz pomoć Googleta):

 

Under the roof of the instrument panel is a plastic cap. This cap is clamped under the canopy. If you go to these plastic hood look you see some slots sit where you can stop in a flat screwdriver. By making a particular battle with the screwdriver you can in these slots loosen the brackets that sit behind. When this plastic cover have dismantled see you at the top of the tellerbak that stuck with some Torx screws. Turn it loose. Now the screws are loose you can remove with a tilting movement up the tellerbak. Remember that on the back a few plugs plus km cable stuck.

 

Kad skineš tu plastiku ugledat ćeš dva Torx vijka kojim je tabla učvrščena. Odvidaš ih i onda izvučeš tablu (usput otkačiš konektore i sajlu sata). Sada kad je tabla vanka otkačiš okvir sa staklom. Budi oprezan jer se drži kako Ruske kaže zupcima, pa da ih ne slomiš. Kad to napraviš onda imaš sve urice dostupne.

 

post-14075-0-19569600-1426768859_thumb.j

 

Sada izvučeš uricu od kilometar sata. Sa stražnje strane imaš 4 vijka koje trebaš odvidati. Dva drže gumeno postolje za amortizaciju (zelene strelice), a druge dvije cijeli mehanizam (crvene strelice).

 

post-14075-0-38202200-1426769021_thumb.j

 

Sada se sve kompletno rastavi i ugledati ćeš pužne prenose i zupčanik.

 

post-14075-0-57493000-1426769244_thumb.jpost-14075-0-21334400-1426769250_thumb.jpost-14075-0-73978400-1426769257_thumb.j

 

Nemoj samo sa WD-om podmazivati jer ti je to kratkotrajno rješenje. Zupčanik i oba pužna prenosa su originalno podmazani mašću. Kad rastaviš prvo naprskaj WD-om i ostavi ga desetak minuta da rastvori ostatke stare masti. Nakon toga očisti sve sa krpom i dobro namaži mašću.

 

post-14075-0-40884200-1426769372_thumb.jpost-14075-0-48262100-1426769376_thumb.jpost-14075-0-38827100-1426769382_thumb.j

 

Na kraju sve vraćaš obrnutim redosljedom.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bok,

nisam uspio ništa, meni se to sve drži skupa zajedno, našao sam dva vijka dolje ali i kad ih otpustiim nemogu ništa isčupati, sve se zajedno s armaturom klima, pa sam zaključio da je netko prije mene to sve zaljepio.

Na ovim slikama se vidi što sam pokušao objasniti da je sve skupa, na petoj slici se sve zajedno malo klima, jel treba možda to sve isčupati?

 

 

sohGIA1s.jpg

kGForbEs.jpg

4sa4qI4s.jpg

Iy9X5F0s.jpg

vmsFNhas.jpg

moqg9Rds.jpg

IcjCvpxs.jpg

WNot60us.jpg

Edited by kurbla
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.