Jump to content

ulje za 1.9dci


marin xe

Recommended Posts

Posto se blizi servis na laguni, zanima me koje ulje je najbolje staviti i filteri i koje su cijene otprilike 

Link to comment
Share on other sites

Ulje koje mi se najbolje pokazalo (omjer uloženo dobiveno) je Shell Helix Ultra (Diesel) 5W40. Zadovoljava RN0700 (RN0710), a cijena od 48 kn/l (Tokić) nije pretjerana. Filter možeš staviti Purflux, Mahle, Hengst, Champion, Mann itd.

Link to comment
Share on other sites

RN0710 bi bilo recimo presudno da zadovoljava al glas isto za shell helix diesel ultra 

filter uzmi od navedenih od strane usrmaatre

Link to comment
Share on other sites

Evo za orijentaciju cijene kod mene:

 

Ulja 5W-40:

Shell Helix Ultra 5 litara 202kn

Mobil Super X1 3000 5 litara 247kn

Elf Evolution 700 STI 4 litre 170kn

Total Quartz 9000 4 litre 185kn

(Kolega Usrmaatre je definitvno u pravu što se ulja tiče, uzmi Shell)

 

Filteri ulja:

Filtron OP 643/3 29kn

Mann W75/3 54kn

Bosch 60kn

Purflux LS933 66kn

JC Premium 31kn

 

Filteri goriva:

Filtron PM 816/131kn

Man P733 1/X 93kn

Bosch 82kn

Purflux PX C493E 90kn

JC Premium 34kn

 

Filteri zraka:

Filtron AP135/2 57kn

Mann 165kn

Bosch 181kn

Purflux 131kn

JC premium 55kn

 

Filteri kabine:

Filtron K1089 75kn

Mann CU2149 224kn

Bosch 80kn

Purflux 127kn

JC Premium 80kn

Link to comment
Share on other sites

Da ne ulazimo u raspravu koje je najbolje (štogod to značilo), samo jedna informacija, da te kasnije ne iznenadi. Meni je tog Shella nešto brže/više trošio nego ostala ulja koja sam koristio (Elf Excellium i Mobil 3000X1). Kako imamo istu situaciju ispod haube, čisto da znaš da je i moguće kod tebe. Ali mišljenja sam da nećeš pogriješiti niti s jednim od ovdje navedenih.

Link to comment
Share on other sites

Dosad je unutra bilo mislim total quartz, prosli smo oko 14000km i potrosio je oko litre ulja samo.. Sad cemo vjerojatno staviti Elf Excellium NF ili Elf Evolution SXR i Bosch filtere, mislim da bi to bilo dobro sve, jer ne radimo neku preveliku kilometrazu 

Link to comment
Share on other sites

Imao sam Lagunu II 1.9dci 79kW i s njom napravio 140tkm u 6 godina. Ulje i filter ulja i zraka sam mijenjao svakih 10tkm, a na 20tkm i filtere goriva i klime. Tek kad sam ju kupio, otišao sam u ovlašteni servis gdje su mi stavili Elf 10W-40. Pitao sam ih zašto, jer u knjižici vozila piše da u 1.9dci ide isključivo 5W-40, kazali su da nema potrebe.... Svejedno, ja sam svaku slijedeću izmjenu stavljao samo 5W-40, bilo je tu i Mobila i Elfa i Totala, a bogami nekoliko puta kad mi je bila stiska i ono ulje iz Lidla za 30-ak kuna litra (to je ustvari Pennasol ulje, koji pakira ulje i za GM i za BMW). Niti s jednim uljem nije bilo nikakve razlike u potrošnji, potrošilo bi se jedna do dvije crtice na šipki u tih 10-ak tkm. Eto, moje iskustvo s uljima

Link to comment
Share on other sites

Sve u svemu, mislim da F9Q nije motor koji će praviti drame s različitim markama/brendovima ulja. Kako kaže moj meho, bitno da je 5w40 i da ga ne nedostaje u motoru...

 

p.s. nisam imao pojma da je 1.9 dCi išao (ili ide i dalje) u Suzukije (SX4 i Grand Vitara). tamo ima oznaku 1.9 DDiS i radi se u verzijama od 120 i 129 KS... zanimljivo... :)

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

motor je odlican, fino ide, ne trosi puno, stvarno smo zadovoljni sta se tice motora, tako da sad ovo se promjeni i iducih 15000km smo mirni... kazem ne radimo veliku kilometrazu, evo u malo manje od 3 godine kako ju imamo napravili smo 14000km, a izmjena bude sad na 15000km

Link to comment
Share on other sites

motor je odlican, fino ide, ne trosi puno, stvarno smo zadovoljni sta se tice motora, tako da sad ovo se promjeni i iducih 15000km smo mirni... kazem ne radimo veliku kilometrazu, evo u malo manje od 3 godine kako ju imamo napravili smo 14000km, a izmjena bude sad na 15000km

Nije valjda da dosad nikako niste mijenjali ulje? Ili sam nešto pogrešno skontao?

Link to comment
Share on other sites

Na Mobilu mi je auto radio dosta grublje. Shell inače u Ultri koristi XHVI bazna ulja, koja su jako dobra (možda najbolja što grupa III nudi).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

motor je odlican, fino ide, ne trosi puno, stvarno smo zadovoljni sta se tice motora, tako da sad ovo se promjeni i iducih 15000km smo mirni... kazem ne radimo veliku kilometrazu, evo u malo manje od 3 godine kako ju imamo napravili smo 14000km, a izmjena bude sad na 15000km

 

O da. Kažu upućeni da se i ne bi išlo u konstrukciju 1.6 dCi (koji zamjenjuje 1.9) da nije bilo prigovora za eko-norme.

 

 

Na Mobilu mi je auto radio dosta grublje. Shell inače u Ultri koristi XHVI bazna ulja, koja su jako dobra (možda najbolja što grupa III nudi).

 

Pa kad je 2.2 fina guza i nije grubijan kao 1.9 :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Nije valjda da dosad nikako niste mijenjali ulje? Ili sam nešto pogrešno skontao?

mijenjali smo kad smo kupili auto, odmah smo napravili i veliki servis, a to je bilo na 163000km, sad ima 177000km...

Link to comment
Share on other sites

Motoru nece bit niš. Ali je turbina jeb**o osjetljiva zato pazite

Link to comment
Share on other sites

Sve u svemu, mislim da F9Q nije motor koji će praviti drame s različitim markama/brendovima ulja. Kako kaže moj meho, bitno da je 5w40 i da ga ne nedostaje u motoru...

p.s. nisam imao pojma da je 1.9 dCi išao (ili ide i dalje) u Suzukije (SX4 i Grand Vitara). tamo ima oznaku 1.9 DDiS i radi se u verzijama od 120 i 129 KS... zanimljivo... :)

jesi siguran u to? Meni je neki lik rekao da su to fiat mjet motori. Ako su 1910 ccm onda jesz
Link to comment
Share on other sites

Prvi glas da je to Fiat motor. Renault ima svoj razvoj, zašto bi kupovao, malo mi je nelogično

Link to comment
Share on other sites

jesi siguran u to? Meni je neki lik rekao da su to fiat mjet motori. Ako su 1910 ccm onda jesz

 

Ne. Pogledaj negdje specke ako naiđeš. 1870 kubika, to je F9Q. Ide još i u Mitsubishi, Volvo i Opel, koliko sam ja upoznat...

Link to comment
Share on other sites

u opelu je talijan 

 

U nekima da, u nekima ne. Znam da Opel Vivaro i Movano imaju F9Q. Doduše, Movano je brat blizanac Renault Mastera, no dobro sad...

Link to comment
Share on other sites

Volvo koristi Renaultove motore odavno. Ujak je imao Volvo 343 u kojem je bio Renault 1.4 motor. Sa Renault logom na skoro svakom dijelu.

Edited by dre_magnus
Link to comment
Share on other sites

Ne. Pogledaj negdje specke ako naiđeš. 1870 kubika, to je F9Q. Ide još i u Mitsubishi, Volvo i Opel, koliko sam ja upoznat...

na wikipediji kazu da je mjet u suzukiju. Sad, moguce jer je gm vlasnik suzukija.
Link to comment
Share on other sites

na wikipediji kazu da je mjet u suzukiju. Sad, moguce jer je gm vlasnik suzukija.

ne kažem da u nekim suzukijima nema mjet, samo kažem da u nekim suzukijima ima f9q:

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_F-Type_engine#F9x

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=16580

to su samo neki od primjera...

 

Link to comment
Share on other sites

U Suzukijima su se upotrebljavali dizel motori različitih proizvođača , jer svoj nikad nisu razvijali (neisplativo)

Ove najnovije generacije većinom upotrebljavaju Fiatove JTD motore , sem doskora proizvođene Grand Vitare i Jimmnya koji koriste Renaultove F9Q i K9K motore.

Stariji modeli proizvedeni do polovine 2000-ih su koristili uglavnom PSA dizele svih generacija (D , TD i HDi)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.