Jump to content

CS 200 - težina felgi


Tomislav

Recommended Posts

Tražio sam svuda al ne mogu nigdje naći pa molim pomoć.

 

Kolko su teške ove dve vrste felgi koje imam na 200-tki.

Srebrne na kojima imam zimske gume su između krakova bojane a vanjski dio krakova kao brušeni. Na 197-ici je sve bilo farbano.

Crne su s ljetnim gumama al isto ne znam koje su to felge i kolka je težina.

Može i neki link gdje se može detaljno naći podaci o felgama, i gumama isto ako netko zna.

 

Evo slikica felgi, i fala unaprijed.

 

post-1237-0-77547800-1427047784_thumb.jp

post-1237-0-50144900-1427047801_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Da, pogrešio sam, 9,5 kg su ove sa 12 krakova kao na 197.

Crne su lakše jedino ako su 8x17" Speedline Cup jer su od magnezija.

Link to comment
Share on other sites

magnezijske felge na cestovnom autu. svaka cast renou da imaju tolko muda staviti to na auto i ne propisati interval pregleda od npr godinu dana...

Link to comment
Share on other sites

neznam dal si upoznat s tim materijalom koristenim na felgama te sto on iziskuje... po pitanju odrzavanja itd... da ne pricam da obicna ogrebotina moze uzrokovat interkristalne oksidacije koje uopce ne vidis iz vana i onda odjednom se felga razleti.. 

felge se npr nikad ne smiju pjeskarit i sl, farba se skida posebnom kemijom koja sprecava oksidiranje felgi te poseban nacin farbanja. 

 

najvise volim videti u oglasima takvih felgi, sveze obnovljene- pjeskarene i plastificiranje.. a o rengenu koji je na istima preporucen svakih 3god minimum niko nis nezna... 

 

iz ovog razloga su zabranjene na jako mnogo natjecanja jer je bilo previse stradanja zbog istih....

Link to comment
Share on other sites

Stari i ja sam na faksu učio svašta nebitno uključujući procese jetkanja metala, ali u praksi su stvari drugačije pa se tako magnezijske felge ne proizvode već godinama jer su odavno poznati ti nedostaci. :)

"However, pure magnesium wheels are no longer produced, being found only on classic cars. Magnesium suffered from many problems. It is very susceptible to pitting, cracking and corrosion, and starts to break down in just a few months when exposed to moisture. Magnesium wheels require constant maintenance to keep polished. Alloys of magnesium were later developed to help alleviate some of these problems."

Link to comment
Share on other sites

praksa je pokazala da su i dalje jako osjetljive. ne pricam po teoriji nego po praksi. imao sam sam te nove magnezijske felge.. 

Link to comment
Share on other sites

MilosB Speedline Cup (8x17") je felga koja nije nikad dolazila serijski na cestovnim autima, nego je korištena isključivo za Cup natjecanja, cestovna verzija (aluminijska, ne magnezijska) te felge je dolazila na RS 200 u 7,5x17" i ima oko 10 kg.

Edited by Goldin
Link to comment
Share on other sites

Uzmes vagu digitalnu i izmjerisis ako te bas precizno zanima. Ali vozio sam na svima pa i na crnima na slici. I nisu nista specijalno lakse od standardnih. Niti sam osjetio. No osjetna je razlika kad predjem na ultre...

Link to comment
Share on other sites

magnezijske felge na cestovnom autu. svaka cast renou da imaju tolko muda staviti to na auto i ne propisati interval pregleda od npr godinu dana...

 

Ma znam da nisu magnezijske felge, nema teorije. I ja sam na strojarskom faksu učio da ima problema s magnezijskim legurama.

 

Uzmes vagu digitalnu i izmjerisis ako te bas precizno zanima. Ali vozio sam na svima pa i na crnima na slici. I nisu nista specijalno lakse od standardnih. Niti sam osjetio. No osjetna je razlika kad predjem na ultre...

 

Ma zvagal bi ih ja na vagi samo što na jednima imam zimske goodyear a na drugima conti SC3 pa opet ne bi bilo točno zvagano, a nemam namjeru sad skidat gume s felgi zbog toga. I isto nisam primjetio nekakvu razliku u držanju ceste.

 

Mislio sam da je to možda neko već vagao pa da samo znam kolka je razlika.

Link to comment
Share on other sites

Raiderice su ti 9.5kg.

 

A koje su pak te raiderice?

 

Zaboravi, našo sam, ove s 12 krakova, standardne.

Edited by Tomislav
Link to comment
Share on other sites

standardne sa 197 su 10,2-10,3kg, provereno. meni su na zimskom setu, i sa dunlopom ws 4d xl u 205/50 tocak je skoro 21kg ( sa prethodnim letnjim michelin pilot exalto pe2 oko 19,5kg sa 5mm sare gume ) , dok je letnji tocak oko 4kg laksi ( autec 8,4kg + dunlop sportmaxx rt xl 8,4-8,5kg ) i sasvim fino se oseti razlika... i u ruci 17kg vs 21kg, kad sam ih dizao u krovni kofer, nema sanse da ne provalis :)

Edited by dragan197
Link to comment
Share on other sites

standardne sa 197 su 10,2-10,3kg, provereno. meni su na zimskom setu, i sa dunlopom ws 4d xl u 205/50 tocak je skoro 21kg ( sa prethodnim letnjim michelin pilot exalto pe2 oko 19,5kg sa 5mm sare gume ) , dok je letnji tocak oko 4kg laksi ( autec 8,4kg + dunlop sportmaxx rt xl 8,4-8,5kg ) i sasvim fino se oseti razlika... i u ruci 17kg vs 21kg, kad sam ih dizao u krovni kofer, nema sanse da ne provalis :)

 

Kad veliš ljetni kotač, misliš na ovaj moj crni?

 

Pa zar je razlika u felgi skoro 2kg?

 

Uskoro će promjena na ljetni set, od 15.04., pa ću ih baš zvagat da vidim razliku.

Link to comment
Share on other sites

ne, mislim na autec wizard ultre koje je prodavao marek ovde na forumu, uzeo sam ih od njega. one su 8,4kg u 7,5jx17... dunlop rt u 215/45/17 xl su po katalogu 8,48kg, ja ih vagao sve 4 i pokazale 8,3x-8,6x, i proizvodjac navodi nekoliko procenata razlike od deklarisanog... sc5 su isto teske ( nisu xl ) a sve ostale gume su teze...mislen pe2 potrosene, za zamenu, su bile preko 9kg...

zimski set su mi standardne 12tokrake felne sa 197ice koje sam vagao preko 10kg po komadu...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo, zvago sam ketače.

 

Standardna felga s 215 45 17' GoodYear ultragrip je teška cca 19,7kg. Guma je navodno 10kg pa ispada da je felga teška 9,7kg.

 

Ova crna koju imam s 215 45 17' Continental SC3 je teška 18,3kg. Guma je navodno 9kg onda ispada da je felga 9,3kg.

 

Oba seta su malo potrošena tak da ima i tu odstupanja, a i vaga nije digitalna tak da... Razlika je nešto malo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.