Jump to content

mjerac ulja i koje ulje ?


renault2

Recommended Posts

1. Dali netko zna di ima za kupiti mjerac ulja za 1.5 dci ????  Znam za starklj tamo je oko 150 kn.
2. Trebao bih promjeniti ulje dosad sam stavljao od 50kn litra (ELF 5w40) . A vidim da ima i za 30 kn litra (ELF 5w40). Koja je razlika i dali se isplati stavljati to jeftinije ulje ??

Hvala 

Link to comment
Share on other sites

da skratimo pricu trebas ulje s RN0710 standardom... a ne 30kn/L 5W/40 elf

Link to comment
Share on other sites

Kako se manifestira jeftino ulje prije i u tijeku "oh my god"? ;-)

Neki zvukovi ili nesto?

Link to comment
Share on other sites

Dobro shvatio skuplje hvala , a za mjerac na otpad auta.

Evo jos jedno pitanje. Upalila mi se na auta lampica service TOP UP LEVEL OIL ?

Link to comment
Share on other sites

Sad, ulje uzimam u firmama kao što su ulja direkt ili kipo stroj (http://www.motorna-ulja.hr/elf/). 

 

Litra ulja je cca 40kn, isto to ulje možeš kupiti u bilo kojoj tokič/krešo trgovini za cca 20kn više.

 

Ne vjerujem da je nekvalitetno, ima original naljepnicu, pakiranje itd. Da li elf/castrol/shell itd. kompanije dozvolila da se prodaje na našem tržištu bez njihovog znanja, na kraju krajeva netko to mora u HR odobriti da se prodaje...

 

Zaključak ovlašteni serviseri deru na ulju i rezervnim djelovima! Sipaj jeftino ulje  :lek: ili ti normalno ulje po normalnoj cijeni

Link to comment
Share on other sites

Evo bio kod majstora juceer i kaze da mi se palila lampica zbog toga sta je ulje bilo rijetko. I evo sada se dva dana nije palilo. I stavio mi je ulje shell Helix kaze da to koriste BMW itd.... i kao da moze biti samo bolje.

Link to comment
Share on other sites

Shel helix je kao da si rekao auto bmw crne boje... Ima previse varijanti. Nadam se da je helix ultra u pitanju

Link to comment
Share on other sites

Cini mi se da imas mjerac ulja u ciaku. I cijena je smijesna oko 50kn.

Link to comment
Share on other sites

redovito mijenjaj ulje na svakih 10000km i bit će sve u redu

 

To i ja kažem!

 

Izmjena ulja me košta cca 270kn i sad štedit na tome nema smisla! 

Link to comment
Share on other sites

Evo bio kod majstora juceer i kaze da mi se palila lampica zbog toga sta je ulje bilo rijetko.

 

LOL :sjekira:

Link to comment
Share on other sites

Evo bio kod majstora juceer i kaze da mi se palila lampica zbog toga sta je ulje bilo rijetko. I evo sada se dva dana nije palilo. I stavio mi je ulje shell Helix kaze da to koriste BMW itd.... i kao da moze biti samo bolje.

 

I to se dešava, kad u 25 godina starog golfa 2 koji koristi 15-40, nadobudan natočiš 0-30 Shell Helix. Onda se po ljeti, na +37 pali lampica kad se zaletiš prek 140km/h jer je ulje prerjetko i pretoplo i nema pritiska ulja. Smiješno ali istinito.

 

Na novijim autima to je gotovo ne moguće.

Link to comment
Share on other sites

Ako ti se sa full sintetikom pali lampica od ulja to je jedan od prvih znakova dotrajalog motora.

 

Možda prijašnji vlasnik nije mijenjao ulje dovoljno često pa ti se od naslaga u motoru brzo raspadnu viskoaditivi u ulju i ne zadrži viskoznost na visokim temperaturama.

Link to comment
Share on other sites

dobro ispiranje masine onda ne bi skodilo da se sve ljepo ispere.

Link to comment
Share on other sites

Ako ti se sa full sintetikom pali lampica od ulja to je jedan od prvih znakova dotrajalog motora.

 

Možda prijašnji vlasnik nije mijenjao ulje dovoljno često pa ti se od naslaga u motoru brzo raspadnu viskoaditivi u ulju i ne zadrži viskoznost na visokim temperaturama.

Viskoznost je direktno ovisna o bazi, a ne aditivima.

Link to comment
Share on other sites

dobro ispiranje masine onda ne bi skodilo da se sve ljepo ispere.

 

Mda... i onda nakon toga motor počne pišati na sve strane :tup:

 

Viskoznost je direktno ovisna o bazi, a ne aditivima.

 

Da je u potpunosti tako i samo tako onda ne bi imali 5W40 nego samo 40 ;)

Link to comment
Share on other sites

A temperatura. Malo si se zajebo :) uvijek ce bit razlicito o temperaturi.

A za ispiranje si u pravu :D

Link to comment
Share on other sites

5W40 je multigradno ulje koje se na niskim temperaturama ponaša kao SAE 5W ulje, a pri 100°C kao SAE 40 ulje zahvaljujući aditivima s kojima porastom temperature viskoznost slabije pada  :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.