Jump to content

clio 3 1.2 16V P0638


Blento

Recommended Posts

Pozdrav.

Opet problemi zbog kojih bi rado zapalio auto.

Uglavnom..auto radi savrseno osim kad prilikom davanja kontakta pojavi greska p0638. Ukoliko upalim auto..auto radi kao nemirno i ne ide preko 3000 okretaja. Ukoliko par puta okrenem kljuc i greska se ne pojavi..auto radi odlicno. Bio kod mehanicara par dana i kad se pojavila greska diagnostika bacila na klapnu..koja je zamjenjena novom..no nakon tjedan dana opet problem. Cuo sam da moze biti i lambda sonda nakon katalizatora? Prije godinu dana mjenjana bobina..prije dvije uređen motor nakon problema s ventilima. Dok auto radi nikakvi problem..ak ga ugasim i ponovno dam kontakt nokad ne znam hoce li javiti gresku ilo ne...heeelp

Link to comment
Share on other sites

..ak nekog zanima..auto su pregledali nekoliko mehanicara i elektricara, te je trenutno kod majstora koji je ugradio plin... no nitko ne mogu naći što uzrokuje povremenu grešku..

jedino su skužili da auto kad baci grešku radi na 2 cilindra i ako dodaju start sprej počne raditi normalno..toliko normalno da sva dijagnostika veli da je auto u potpunom redu...

 

 

muke se nastavljaju...

Link to comment
Share on other sites

možda senzor gmt, tj senzor na radilici ili di je već, pa ne daje impulse kako treba.

ili možda glavni kompjuter kontakti, kompjuter-konektor

Link to comment
Share on other sites

možda senzor gmt, tj senzor na radilici ili di je već, pa ne daje impulse kako treba.

ili možda glavni kompjuter kontakti, kompjuter-konektor

 

senzor je promjenjen prije godinu dana.

računalo još nije isprobano,  konektori su ok, valjda...

 

javim što su na kraju otkrili..

Link to comment
Share on other sites

senzor je promjenjen prije godinu dana.

računalo još nije isprobano,  konektori su ok, valjda...

 

javim što su na kraju otkrili..

 

Meni twingo 1.2 16V povremeno neće palit iz prve pa znam da se radi o GMT senzoru koji skinem, obrišem i vratim nazad. Pol sata posla. Radi bez problema sljedeće 2 godine ili dok se na njemu ne nakupi zmazanoće. Nikad ga nisam mijenjao od kad imam auto, odnosno od 2002.g.

 

Moguće da te zeza i bobina s kablovima koji su meni nakon 8 godina popucali od starosti i kad je probila bobina. Bilo je povremenih grešaka koje su svi 1.2 16V motori imali s bobinama, al sam svoju dosta kasno mijenjao u odnosu na druge dok stvarno nisam bio siguran da je riknula.

 

Vjerojatno te zeza senzor pa njega probaj počistit jer te niš ne košta. Trebaš malu gedoru s produžetkom i ključ 10.

Link to comment
Share on other sites

http://www.obd-codes.com/p0638

 

Očisti klapnu na usisu. Tipičan problem 1.2 16V motora. Lako se zmaže.

 

 

probao..pa nije funkcioniralio...stavio novu klapnu...radio par dana oko i opet krepao...

 

detaljnom diagnostikom je utvrđeno da se ECU zablesira i mora se staviti drugi.....novi košta oko 7000 kn..

ne znam što ću dalje...

Link to comment
Share on other sites

...novi ECU stavljen..prije toga odspojena BRC elektroinstalacija i patak.....prilikom preuzimanja auto, cim sam okrenuo kljuc...svijetli lampica...

 

znači utvrđeno je da nije kriv BRC ecu..niti ECU automobila....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Upak je buo ECU..no i zamjenjeni je imao istu gresku ali na druga dva cilindra..bar ako mehanicar veli

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.