Jump to content

grijanje kabine i posuda vode 1,5 dci


lencoerak

Recommended Posts

Zadnijh dana em što malo teže diže radnu temperaturu motora (normalno koliko čujem) grijanje u kabini malo radi malo ne radi.I još jeda problem,voda u posudi mi varira od ispod minimuma do preko maksimuma,motor se ne pregrijava (po kazaljki) i antifriz nije promijenio boju.Možda termostat otišao?

 

Link to comment
Share on other sites

Da li je motor ostao bez anzifriza ili si ga mijenjao?

Po simptomima ima zraka u sistemu.

Link to comment
Share on other sites

Antifriz je mijenjan ali prije pola godine.sve je bilo u redu do priej 10-tak dana.

Link to comment
Share on other sites

ajmo pretpostaviti da ima zraka.kako najbolje odzrsčiti sistem?

Link to comment
Share on other sites

Renault proceduru odzračivanja sam naveo u postu gdje sam pokušavao čišćenje malog kilera, pa pogledaj.

Inače ako ti je bilo sve u redu i još uvijek je, zrak nema otkud ponovo ući u sistem. Ja bih posumnjao na termostat, prati malo temp u vozilu.

 

Ukratko, odzračivanje se radi na hladan ugašen motor tako da se odvije odzračni vijak i prati dok mlaz bude konstantan bez mjehurića. Nakon toga se stisne vijak, upali auto te kada se malo ugrije drži gas na oko 2,500 o/min za benzince, (za diesel treba provjeriti na koliko) i to dok se ne upali ventilator hladnjaka. Cijelo vrijeme je expanziona posuda otvorena i po potrebi se nadolijeva antifriz da bude malo preko minimuma. Pustiti da se ventilator još jednom upali ugasi i to je to. Antifriz na tako vrućem motoru doliti na oko par cm niže od maximuma i čvrsto zatvoriti čep posude. Razina antifriza normalno treba nešto opasti kada je motor hladan, negdje na pola između min i max, a kada je ugrijan ne smije biti preko max.

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

probat ću tako odzračiti sistem.I moram još reči kada odvidam čep od posude vode voda naraste preko maximuma.

Edited by lencoerak
Link to comment
Share on other sites

Razina antifriza bi trebala treba biti konstantna bez obzira na temperaturu motora. Ako se mijenja to je indikacija zraka u ustavu ili mlohavih crijeva kroz koje ide rashladna tekućina.

 

Haynes kaže da treba odvrnuti čep ekspanzione posude na hladno, upaliti motor, pustiti ga da se malo ugrije i onda držati brzi ler na 1500 okretaja 10-15min dok mjehurići ne prestanu izlaziti iz ekspanzione posude. Pri tome treba nadolijevati antifriz da ne padne ispod minimuma. Nakon toga lagano zavrtuti čep i pustiti auto da se ohladi pola sata pa zavrnuti čep do kraja, jer ako ga se stegne na vruće poslije će biti muke da ga se odvrne zbog potlaka koje će se stvoriti.

Link to comment
Share on other sites

Odvidao čep od posude,naravno voda porasla preko maximuma,Odvidao čep kod termostata dok nije počeo ići konstantan mlaz vode-voda se spustila na polovicu posude. upalio sam motor i voda je u posudi nakon par sekundi rada motora počela rasti.

Link to comment
Share on other sites

mora porasti, ali ne preko maximuma. to je iz Dialogysa, ako ćeš raditi po Haynesu, radi na svoju odgovornost

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Voda je porasla preko čepa točnije.!

Link to comment
Share on other sites

Nivo tekućine raste s temperaturom i to je normalno.

Isto tako nivo se poveća kad odvrneš čep na spremniku, ali ne bi trebao porasti za više od 10mm.

Kad upalis motor da li se pojavljuju mjehurići u posudi i da li crijeva postanu tvrda i napuhnuta?

Link to comment
Share on other sites

Nema mjehurića u posudi ali na gornje malo crijevo  ne ide voda.Crijeva budu malo tvrda ali ne previše.

Link to comment
Share on other sites

To što ne ide kroz njega može biti premali nivo tekućine (kod tebe to očito nije slučaj), zrak u sistemu ili zaštopano crijevo.

Ako motor ima urednu temperaturu i ne pregrijava se pumpa ima potiska.

Link to comment
Share on other sites

temperatura motora po kazaljki malo varira (par milimetara)

Link to comment
Share on other sites

Pumpa vode je vjerojatno pri kraju. Rotor od pumpe se odkači od osovine i onda ga pokreće jedino trenje na osovini. Ne vrti se dovoljno brzo, nema dobar protok i imaš to što imaš.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Pumpa je stara pola godine kada je napravljen veliki servis.probat cu zamijeniti termostat pa cemo viditi.

Link to comment
Share on other sites

da ti ne nabija kompresiju u antifriz, čitaj ošla brtva glave?

Link to comment
Share on other sites

Da li više-manje uvijek imaš mjehuriće u ekspanzionoj posudi kad je čep odvrnut? Ako imaš onda je gotovo sigurno ovo što je french napisao.

Link to comment
Share on other sites

Nema mjehurica u posudi vode.i nema mirisa plinova u posudi.

Link to comment
Share on other sites

Voda naraste ali bez mjehurica vode.

Link to comment
Share on other sites

Sistem treba propisno odzračit, ako ne znaš sam, odeš kod majstora... inače je vrlo lako odzračit sistem preko čepova, odnosno ventila

Link to comment
Share on other sites

Nema mjehurića u posudi ali na gornje malo crijevo  ne ide voda.Crijeva budu malo tvrda ali ne previše.

 

Gledam shemu u Haynesu. Antifriz se u ekspanzionu posudu vraća preko termostata. Ako ventilator od hladnjaka radi i hladnjak je topli, a to crijevo ti je hladno, znači da ti je termostat zacvikao baš kako si pretpostavio u početku.

Link to comment
Share on other sites

Da upravo po shemi hladjenja i ja sam to pretpostavio ali vidit cemo.termostat dolazi ujutro pa cemo viditi.vernet termostat s popustom cca 200 kuna.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.