Jump to content

iskustva sa 1.2 16v+lpg


margax

Recommended Posts

Vozim ga isto kao i na benzin, znaci kad treba i do blokade bez nekog ustrucavanja i nema apsolutno nikakvih problema

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • twingara

    17

  • Med0

    16

  • margax

    13

  • Dalibor1978

    9

Zato što imaš krivi motor za plin, a i trebalo bi izdvojit bar soma eura da to sliči na nešto :p;)

To je tocno. Ispod 10000 kn to na mom auto nejde. Ide al onda je škart.

Link to comment
Share on other sites

To je tocno. Ispod 10000 kn to na mom auto nejde. Ide al onda je škart.

Isplatilo bi ti se za godinu dana :p;)

Link to comment
Share on other sites

To je tocno. Ispod 10000 kn to na mom auto nejde. Ide al onda je škart.

 

O kakvom skartu pricas? Bas sam danas zvao i pitao koliko dođe plin za TCE i rekli su mi da BRC cca 8500, a Lovato 7000.

Link to comment
Share on other sites

Malo bolji multiventil, deblje cijevi, map denzor na šasiji, a ne na grani, malo više truda i lako se popenje na 10 soma...

Link to comment
Share on other sites

O kakvom skartu pricas? Bas sam danas zvao i pitao koliko dođe plin za TCE i rekli su mi da BRC cca 8500, a Lovato 7000.

 

Pitaj ih da li garantiraju da ventili neće progorit nakon 50,000km ;)

Link to comment
Share on other sites

O kakvom skartu pricas? Bas sam danas zvao i pitao koliko dođe plin za TCE i rekli su mi da BRC cca 8500, a Lovato 7000.

Zaboravio si limarijske radove da bi mogao stavit bocu umjesto rezervnog kotaca.

Link to comment
Share on other sites

Pitaj ih da li garantiraju da ventili neće progorit nakon 50,000km ;)

Ja sam na sportu imao plin nekih 150000 pa nisu izgorili... blokada je bila na 7000 za plin ;)

jesu malo deblji ventili, ali je i auto brutalnije

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na sportu imao plin nekih 150000 pa nisu izgorili... blokada je bila na 7000 za plin ;)

jesu malo deblji ventili, ali je i auto brutalnije

 

Ne možeš svoj F4R sa plinom usporediti sa D4F(t) koji su od svih Renault motora najgori za plin.

Link to comment
Share on other sites

Ne možeš svoj F4R sa plinom usporediti sa D4F(t) koji su od svih Renault motora najgori za plin.

sve 5... ali uz flash lube ili sličan aditiv, ide to... ja nisam koristio nikakav aditiv

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio si limarijske radove da bi mogao stavit bocu umjesto rezervnog kotaca.

 

zašto ?

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio si limarijske radove da bi mogao stavit bocu umjesto rezervnog kotaca.

Ide boca ispod auta sa zaštitom, to nije neka nauka :)

Link to comment
Share on other sites

Pitaj ih da li garantiraju da ventili neće progorit nakon 50,000km ;)

To ti nitko nece garantirati.

Po cemu je to najgori motor za plin?

Link to comment
Share on other sites

Turbo ima bolju glavu i jace ventile od obinog

Link to comment
Share on other sites

Možda usisne malo šire... Ja bi svejedno uz aditiv uvalio plin i spustio blokadu na 4500

Link to comment
Share on other sites

To ti nitko nece garantirati.

Po cemu je to najgori motor za plin?

 

Ako ti nitko neće garantirati onda ti je sve jasno. Plaćaš nekome da ti ze*ebe motor. Vrapci na drveću već pjevaju da se glava u 1.2 16V u rekordnom roku raspadne na plinu.

 

sve 5... ali uz flash lube ili sličan aditiv, ide to... ja nisam koristio nikakav aditiv

 

Bio je kruns na ovom forumu s D4Ft koji ima pojačanu glavu i ventile u odnosu na atmosferca. Sve je napravio po PSu s mazalicom pa mu se glava rasula nakon 50,000km točno kako je bilo viđeno i predviđeno na stranim forumima.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

U danasnje vrijeme ce malo tko za nesto garantirati, tako da je uopce suludo trazit tako nesto. Naravno da dobijes garanciju na ugradnju ali to ne pokriva rasipanje motora, a to se moze dogoditi zbog jos X faktora bez obzira na plin.

Link to comment
Share on other sites

Gle, moja izjava nije bila zato da se netko poput tebe toga primi kao pijan plota i shvati doslovno.

 

Za neke motore se zna da izdrže dugo na plin. Renaultovi 2.0 16V motori su dobar primjer. Isto tako za probleme s D4F motorom na plin se znalo dok ti još nisi smio imati vozačku i tada mi je to bio bitan faktor pri odabiru tada već drugog auta. Tvoja prozivka "" zvuči malo bahato i vrlo neupućeno jer se za to zna ODAVNO.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Gle, moja izjava nije bila zato da se netko poput tebe toga primi kao pijan plota i shvati doslovno.

 

Za neke motore se zna da izdrže dugo na plin. Renaultovi 2.0 16V motori su dobar primjer. Isto tako za probleme s D4F motorom na plin se znalo dok ti još nisi smio imati vozačku i tada mi je to bio bitan faktor pri odabiru tada već drugog auta. Tvoja prozivka "" zvuči malo bahato i vrlo neupućeno jer se za to zna ODAVNO.

Krunsu sam ja preporučio majstora, tada BRC nije baš puno takvih sustava na malim motorima imao... baš mi je žao da se sve raspalo.  može masu faktora biti, ali ako statistika kaže da su se ljudima rasipali motori, onda je to tako... jedino bi još trebalo vidjet, je li sa svim proizvođačima plinske opreme ili samo pojedini.

Link to comment
Share on other sites

Zato dacia dolazi sa tvornicki ugradjenim plinom na 1.2 motorima :D

Link to comment
Share on other sites

Zato dacia dolazi sa tvornicki ugradjenim plinom na 1.2 motorima :D

zar dacia ima 1.2 turbo s plinom?

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

zar dacia ima 1.2 turbo s plinom?

 

LPG Dacie imaju D4F-732 motor koji je tvornički napravljen za LPG.

Link to comment
Share on other sites

zar dacia ima 1.2 turbo s plinom?

Atmosfera ali iz tvornice.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.