Jump to content

iskustva sa 1.2 16v+lpg


margax

Recommended Posts

Da, vjerojatno onda malo pojačani ventili... ali i d0 30% veća potrošnja po testovima na plin naspram benzina :)

Ugrađuje se Landi Renzo tvornički  i košta ako se ne varam 2000€ skuplje, ma super poticaj da se ne kupi dizel :D

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • twingara

    17

  • Med0

    16

  • margax

    13

  • Dalibor1978

    9

Baš to. Imaš upola jeftiniji plin kojeg troši dvostruko više nego dizla :)  U Rusiji i Nordijskim zemljama bi to prošlo zbog hladnoća. Kod taksista također iako oni polako naginju hibridima koji su se pokazali dosta pouzdani kao taksi vozila.

Link to comment
Share on other sites

Gle, moja izjava nije bila zato da se netko poput tebe toga primi kao pijan plota i shvati doslovno.

 

Za neke motore se zna da izdrže dugo na plin. Renaultovi 2.0 16V motori su dobar primjer. Isto tako za probleme s D4F motorom na plin se znalo dok ti još nisi smio imati vozačku i tada mi je to bio bitan faktor pri odabiru tada već drugog auta. Tvoja prozivka "" zvuči malo bahato i vrlo neupućeno jer se za to zna ODAVNO.

 

Barba, ispricavam se nisam Vas prepoznao.

 

Nije tu bilo nista bahato nego normalno pitanje. Ako nesto znas podijeli sa kolegama forumasima pa mozda nekome pomogne tvoje znanje i iskustvo jer ipak ti je clio vec drugi auto i to puno prije nego sam ja (uopce) smio imat vozacku dozvolu.

Za osobu tvojih godina i "iskustva" imas precesto tako podcjenjivacke i napuhane izjave.

 

Hvala na savjetima gospon Medo, mozda se ipak odlucimo za 19 1.8 16v, znam jednu dobru.

 

 

Twingara, dobio sam iskustvo iz prve ruke, od majstora sto radi strojne obrade motora, da im tu i tamo zna naletit glava od 1.2 16v (zbog plina ili ne) dok su od Tcea imali svega nekoliko komada.

Sto opet ne znaci da su bolje, ali ne znaci ni da ce se nuzno rasuti i izgoriti.

Link to comment
Share on other sites

iskreno ne znam... ali ako ekipa kaže da se po stranim forumima žale masovno, onda vjerojatno ima istina... meni su preporučali podmazivanje za moj motor, ali sam odbio i 150000 bez ikakvih problema, motor je otvaran radi drugih stvari pa sam sve vidio... 

Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da je istina da ima problema i da se to desava ali ne moa bit pravilo, sve je to stvar "srece"

Link to comment
Share on other sites

Auto ima premale, pretanke i preslabe ventile, te premekane dosjede ventila. Sve doslovno izgori nakon 30-50 tisuća kilometara.

 

Kakav faktor sreće? Pričaš napamet.

Link to comment
Share on other sites

Kada ste se vec ispricali o plinu u Daciji, jel netko to vozio? Kako to izgleda? Jel isto kao naknadno ugradjeni auti, ili nesto slicno kao u opelu? Cisto me zanima, jel iduci auto mi bude novi na plin. Usteda je velika barem meni.

Link to comment
Share on other sites

Kada ste se vec ispricali o plinu u Daciji, jel netko to vozio? Kako to izgleda? Jel isto kao naknadno ugradjeni auti, ili nesto slicno kao u opelu? Cisto me zanima, jel iduci auto mi bude novi na plin. Usteda je velika barem meni.

Kako ti je ušteda kad košta 2000€ skuplje od benzinca i kad troši 30% više benzina... za iste pare kupiš dizela i na istome si... a voziš dizela kojeg imaš na ama baš svakoj pumpi... malo baci na papir jedno i drugo, mislim da ti se ne isplati

Link to comment
Share on other sites

Ne znam da li još uvijek plačaš "kaznu" od 500kn na tehničkom zato jer imaš plin kao i atest boce svakih 5god iako je sustav tvornički ugrađen. Ako da onda si praktički na istome osim što je auto na LPG u startu jeftiniji nekih soma ojra.

 

Kod dizla imaš glavu u torbi zbog mogućeg kvara na motoru kroz godine, a kod plinaša imaš glavu u torbi stalno zbog loše kvalitete plina koji se kod nas prodaje i nikad ne znaš kad će opet na naše punionice doći loš plin koji će začepiti cijeli sustav.

Link to comment
Share on other sites

Evo trnutno moje iskustvo. Vozim Golfa 3 1.6 od kraja 2 mjeseca napravio sa njim 9000km na plin. trosi mi oko 7l plina na 100km. Ovisno o tanku i volji ide od 6.5 - 7.5. Po trenutnim cijenama (3.67kn/l) i benzi gdje sipam (BP Jozinovic Semeljci) ispadne me 25.69kn za 100km. E ako to racunam koliko dobijem za te novce dizela. Najeftinije sto sam nasao je 9.41 2.7l. E sada da vidimo koji dizel moze potegnuti 100km sa 2.7l. Ako i ubacimo da potrosim mjesecno 100kn na benzin dok se ne prebaci na plin, mislim da racunica ne prolazi. Neka trosi 4l (mislim da sam ovdje optimisicam) najstedljiviji dizelas to ispadne da me svaki odlazak na posao kosta 11.95kn vise, takvih je jedno 20 mjesecno 239kn mjesecno vise za dizela, godinje 2868kn samo na odlascima na posao. 

 

E sada Sandero kakvog bih ja, po konfiguratoru sa torsarinom kosta: 92772.16

a ista u dizlo verziji: 99231.23

 

Ja jos uvijek ne vidim ustedu :)

 

Sandero Laureate dodatno naslon za ruku, aluminiski naplatci i media nav, te metalic boja i koza unutra u cijenu sa za oba modela zaboravio staviti el stakla nazad.

 

Neka netko popravi racunicu, ako ima prostora da ispadne dizel jeftiniji.

Edited by Domba
Link to comment
Share on other sites

U zagrebačkim gužvama kreni-stani na posao i s posla dizel će trošiti drastično manje od plinaša. Moj 1.2 16V troši 8.4L/100km kroz takve gužve dok dCi 65 od frendice 4.7L/100km... a da vozim na plin razlika bi bila još veća.

 

Na pretežno otvorenoj cesti se ta razlika istopi.

Link to comment
Share on other sites

I kada imam kombinaciju imam 450km za 42 litre plina, ne stane više od 43, a idem obilaznicom, ulazim na Buzinu i kroz cijeli grad na gornji grad, pa vidite da li ima računice...i vozim tečno bez kilavljenja!

 

Preko 45tkm na plin

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Ja vozim Osijek - Djakovo relaciju za posao. oko 50km u jednom smjeru.

Link to comment
Share on other sites

U zagrebačkim gužvama kreni-stani na posao i s posla dizel će trošiti drastično manje od plinaša. Moj 1.2 16V troši 8.4L/100km kroz takve gužve dok dCi 65 od frendice 4.7L/100km... a da vozim na plin razlika bi bila još veća.

 

Na pretežno otvorenoj cesti se ta razlika istopi.

ovo mozes pricat maloj djeci u vrticu

Link to comment
Share on other sites

Pošto imam u kući Dustera s dci-em, 90ks, mogu reći da je ovo 4.7 samo san, u kombinacijama ili gradu...no ajde, veći auto....

Link to comment
Share on other sites

Te potrošnje su jako relativne, ali slažem se da u gužvi di rijetko prebaciš i u 3. brzinu niti jedan (ne el.) auto nemre trošiti <5L

Nema šanse.

 

Evo jedne potrošnje koju niti sam da nisam vidio nebi vjerovao:

bmw 3 e92, 2.0 benzinac, 170konja, 610km autoputa prosječna brzina 130, negdje malo manje, negdje malo više - 5.5L :)

Link to comment
Share on other sites

U zagrebačkim gužvama kreni-stani na posao i s posla dizel će trošiti drastično manje od plinaša. Moj 1.2 16V troši 8.4L/100km kroz takve gužve dok dCi 65 od frendice 4.7L/100km... a da vozim na plin razlika bi bila još veća.

Na pretežno otvorenoj cesti se ta razlika istopi.

Svaki put me raspizde ove izjave od 4,5 litara potrošnje u stani-kreni režimu.

Daj te priče na pušu ni djeca u vrtiću.

Kako ljudi lažu sami sebe.

Edited by Dalibor1978
Link to comment
Share on other sites

ovo mozes pricat maloj djeci u vrticu

Svaki put me raspizde ove izjave od 4,5 litara potrošnje u stani-kreni režimu.

Daj te priče na pušu ni djeca u vrtiću.

Kako ljudi lažu sami sebe.

 

Meni je baš super kad ovo krenu pisati oni koji voze benzince ;)

 

Čini se da to ipak nisu priče za djecu: link.

Link to comment
Share on other sites

Nema problema.

Nađi dizela kojeg hoces i idemu u gradsku guzvu testirat.

Izaberi predmet klađenja.

Ionako ceš izgubiti.

Ovaj link se dodiruje potrošnje ali ne spominje gdje.

U gradu samo neuki mogu misliti da auto moze trošiti tako malo.

Edited by Dalibor1978
Link to comment
Share on other sites

Meni je baš super kad ovo krenu pisati oni koji voze benzince ;)

 

Čini se da to ipak nisu priče za djecu: link.

 

imao Espacea 2.2 dci u gradu nikad ispod 12-12.5 litara 

vratio se na benzinca (2.0T) i opet tolko po gradu ali benzina

Racunica jednostavna plin unutra (kao i u svim do sada) pa nek trosi i 15% vise

ugrubo ti je to 55Kn na 100 Km,za te nofceke dobijes cca 5,7 nafte (nedovoljno )

Link to comment
Share on other sites

Nema rasprave, nek svak vozi kaj mu paše, Clia 1.2 treba čuvati, jer je tako delikatna mašina, a troši benge ko tenk

Link to comment
Share on other sites

Uspoređivati dvostruko veći i bar 50% teži Espace s malim Cliom II.... :rolleyes:

 

Znam nju, njen auto, gdje živi i kuda se vozi. Van grada ne ide s autom. Ni sam nisam vjerovao dok nisam sjeo u auto, provozao ga i vidio na putnom kompu tu potrošnju na skoro 400km. Čak da putni komp pokazuje premalo to je otprilike u skladu s onim što su mi kolege s posla pričali da im isti ti klijači troše 5-5.5 po gužvama (ako se normalno voziš i ne zaletavaš), a SpritMonitor to potvrđuje.

Link to comment
Share on other sites

Ja sa svojim redovito preko 1100 km tank. Clio 2 dci 65 KS. Živim na knežiji, pola se vozim Zagrebu pola za Ogulin autoputom ili starom.

A taj autić nema ni tonu, neznam čemu čuđenje maloj potrošnji.

Link to comment
Share on other sites

Ma je mala, ali nije ispod 5 da ga jebeš, ne u Zagrebu, di se i gazi pun gas od semafora do semafora, no ajmo mi o plinu, neka se jave oni s iskustvom, a da se ne drobi čovjeku bezveze...Ako je smjesa i mapa ok, ako se auto ne ubija, ako se ventili redovito kontroliraju (po ps-u bi zazore trebalo gledati i inače, zar ne?) i ako je vozač pametan auto će biti kao urica. To je to, i da - ispravan auto prije ugradnje.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.