Jump to content

Visoka pedala kvacila kod 2.0 dCi


vip3141

Recommended Posts

Kao sto se vidi na slikama pedala kvacila stoji dosta visoko. Prvih par centimetara hoda je u prazno, tek kad se pedala ajmo to tako reci poravna sa kocniciom, onda se pocinje osjecati pritisak. Ovih prvih 3-4 cm jednostavno ide u prazno. Nema nikakvog utjecaja na samu funkcionalnost kvacila, vec jednostavno kao da fali nekakav stoper, koji bi pedalu kod vracanja zaustavio ranije.

 

To je tako otkako sam kupio auto prije par godina, tek s vremena na vrijeme me taj problem zasvrbi, pa se malo zavlacim dole i gledam da li se da sta napraviti.

 

Zanima me da li je to "normalno" kod ovih 2.0 dCi motora? Cak sam gledao slike po oglasnicima i ako je Laguna s 2.0 dCi motorom i kod njih to bude tako. Kod 1.9 dCi je to izgleda drugacije, jer nisam vidio ni jednu da joj pedala kvacila stoji tako visoko.

 

Zanima me Mata kako je to kod tebe?

post-12232-0-36575600-1429768786_thumb.j

post-12232-0-04486200-1429768791_thumb.j

post-12232-0-82000500-1429768795_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Mata ajd ako ti onda nije tlaka, uslikaj mi kako kod tebe izgleda taj dio gdje je pedala kvacila pricvrscena. Ono sto se na mojim slikama ne vidi. Pa da probam usporediti, gdje je razilika kod mene.

Link to comment
Share on other sites

post-10375-0-82246000-1429810211_thumb.j

post-10375-0-60575400-1429810214_thumb.j

 

Sad sam vidio da nije u ravnini sa kočnicom.

Iznad je cca 10mm, kad sam ga kupio bilo je i imam sliku. Imam osjećaj otkada sam vukao onu Mazdu iz kanala da nije isto, jer sam onda bio malo lamelu spalio.

 

post-10375-0-88155700-1429810453_thumb.j

 

Meni možda ima lufta tih 10mm.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Kao sto se vidi na slikama pedala kvacila stoji dosta visoko. Prvih par centimetara hoda je u prazno, tek kad se pedala ajmo to tako reci poravna sa kocniciom, onda se pocinje osjecati pritisak. Ovih prvih 3-4 cm jednostavno ide u prazno. Nema nikakvog utjecaja na samu funkcionalnost kvacila, vec jednostavno kao da fali nekakav stoper, koji bi pedalu kod vracanja zaustavio ranije.

 

To je tako otkako sam kupio auto prije par godina, tek s vremena na vrijeme me taj problem zasvrbi, pa se malo zavlacim dole i gledam da li se da sta napraviti.

 

Zanima me da li je to "normalno" kod ovih 2.0 dCi motora? Cak sam gledao slike po oglasnicima i ako je Laguna s 2.0 dCi motorom i kod njih to bude tako. Kod 1.9 dCi je to izgleda drugacije, jer nisam vidio ni jednu da joj pedala kvacila stoji tako visoko.

 

Zanima me Mata kako je to kod tebe?

Kod tebe je puno dignuta. Kod mene je nekakvih 1 cm pedala spojke viša od pedale kočnice.

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti Mata, to je ono sto mi treba.

 

Sinoc sam dosa kasno, pa mi se nije dalo jos petljati po autu, ali ovaj vikend cu to probati istjerati na cistac.

Link to comment
Share on other sites

attachicon.gifDSC01669 - kopija.JPG

attachicon.gifDSC01674 - kopija.JPG

 

Sad sam vidio da nije u ravnini sa kočnicom.

Iznad je cca 10mm, kad sam ga kupio bilo je i imam sliku. Imam osjećaj otkada sam vukao onu Mazdu iz kanala da nije isto, jer sam onda bio malo lamelu spalio.

 

attachicon.gifFotografija-0110 - kopija.jpg

 

Meni možda ima lufta tih 10mm.

Mata, zašto se zaslon crveni?

Link to comment
Share on other sites

Nasao sam gdje je problem!  :00009019:

 

Mata, car si. Bez slika nebih skuzio ni za 100 godina.

 

Pukao mi je plasticni prsten kroz koji prolazi plastika-"sajla" kvacila kad ide prema motornom prostoru. Na slikama sam oznacio kako je kod mene (crveno) i kako je kod Mate (zeleno). Taj prsten ocito ima funkciju stopera, tj. da u nekom trenutku zaustavi pedalu kvacila. Posto toga kod mene nema, pedala se vrati skroz do kraja.

 

Sad pitanje br. 2

Jel mi moze netko u Dialogys pogledati sta se tu tocno moze promijeniti i idealno bi bilo sifru tog dijela. Broj sasije: VF1BG4TB637551885

post-12232-0-77622100-1429947358_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

Ne prolazi kroz to nikakva sajla jer ti imaš hidraulično kvačilo. To ti je glavni hidraulični cilindar kvačila. Nemožeš promjeniti samo taj prsten nego cijeli cilindar.

 

Šifra bi trebala biti 82 00 320 022, ali nisam 100% siguran jer u Dialogysu nemam tvoj tip vozila (BG4T).

 

Cilindar ti izgleda ovako:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Laguna-Sport-Tourer-MK2-VM-Part-Clutch-Master-Cylinder-Vehicle-Parts-/301330021214

Link to comment
Share on other sites

Hvala Dragane.

 

Iduce pitanje: jel se taj cilindar mijenja kad i set kvacila ili neovisno o njemu kad propisa ili tako nesto? Ako se mijenja neovisno o njemu, jeli to neki ogroman posao za promijeniti ili se da rijesiti u recimo 1h. 

 

Ovo pitam zato da mogu staviti na papir, jel mi se isplati to sad istjerati na cistac ili ne.

Link to comment
Share on other sites

Koliko znam taj rijetko odlazi, prije ode onaj u mjenjaču i mijenjaš ga neovisno o setu kvačila.

Ovaj je jeftinije promijeniti jer mjenjač ne treba dole, ali ima dosta zezancije da se demontira jer je na takvom mjestu.

Ako se dobro sjećam bilo je na forumu da je netko to mijenjao, ali nisam siguran da li je na L2.

Link to comment
Share on other sites

Koliko znam taj rijetko odlazi, prije ode onaj u mjenjaču i mijenjaš ga neovisno o setu kvačila.

Ovaj je jeftinije promijeniti jer mjenjač ne treba dole, ali ima dosta zezancije da se demontira jer je na takvom mjestu.

Ako se dobro sjećam bilo je na forumu da je netko to mijenjao, ali nisam siguran da li je na L2.

I onako da se zna, taj cilindar je bio razlog povlačenja L2 u servise. Ugrađivala se dodatna opruga jer se papučica spojke ponekad nije vraćala.

Link to comment
Share on other sites

Evo da se javim, da sam problem "rijesio" u stilu najboljih pothvata A JE TO.

 

Dakle umjesto da rijesim uzrok problema - cilindar kvacila, odlucio sam se poigrati s posljedicom i napraviti distancer koji ce pedalu kvacila zaustaviti na potrebnom mjestu.

 

Slike govore vise od tisucu rijeci, pa da ne kompliciram s objasnjavanjem.

 

Potrebni dijelovi:

  1. nekakava metalna spajalica u obliku slova "U" - iskoristio sa jo-jo privjeska za kartice
  2. komad bakrene zice duzine 3 cm
  3. komad izolir trake

"U" spajalica bi trebala imati donju stjenku debelu 5 mm (bar u mom slucaju), duzine nogu oko 1 cm i da se moze uhvatiti za nesto debljine 3-4 mm. Ja takvu naravno nisam imao. Zato sam morao ustimati spajalice sa jo-jo privjeska. Potrebno debljinu sam dobio tako da sam komad bakrene zice 3 puta presavio i ubacio u donji dio. Izolir traku staviti s donje strane slova U, kako se nebi cuo zvuk udaranja metala o metal (pedale kvacila o spajalicu) kod svakog pustanja kvacila.

 

Sve je odradjeno za manje od 15 min. Zato nemam ni uslikano kako je izgeldala pripremljena spajalica, jer nisam ocekivao da cu je iz prve uspjeti namontirati i da ce odmah sve drzati kako treba.

 

Cijena pothvata 0 kn, gust nakon obavljenog posla - jeb... dobar!

 

P.S.

Ovo sam komotno mogao napraviti i prije 4 godine, kad sam i kupio auto. :l:

Trebao sam samo pogledati kako to izgleda kod nekog kod koga je to ispravno ili jednostavno zamoliti neku dobru dusu da to poslika na svom autu. Citavo sam vrijeme mislio da taj gornji stoper zaustavlja pedalu kvacila, a on je ustvari samo max. tocka do koje pedala moze ici. Pedalu u odgovarajucem polozaju zaustavlja plasticni prsten u glavnom cilindru.

post-12232-0-82313300-1430292136_thumb.j

post-12232-0-41193400-1430292141_thumb.j

post-12232-0-51692400-1430292152_thumb.j

post-12232-0-66371300-1430292156_thumb.j

Edited by vip3141
Link to comment
Share on other sites

Na ovoj slici je oznacen distancer koji zaustavlja pedalu kvacila u njenom gornjem max. polozaju. I citava znanost je bila, kako njega podebljati za nekih 5 mm

post-12232-0-63659400-1430294709_thumb.j

Edited by vip3141
Link to comment
Share on other sites

Hm, mislim da je kod mene tu tvornički nekakav gumeni distancer... Morao bih se zavući da pogledam... Moguće da vam je on spao, pa da ste ga usisali obojica....

Link to comment
Share on other sites

Dobro si to napravio[emoji122] [emoji106]

Ajd nek netko vidi jel ima dole kakav stoper g. Petak ili Usrmaatre

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.