Jump to content

Clio III grandtur problem desni kotač slabije koči od lijevog


kt-clio-tce

Recommended Posts

Prije deset dana mjenjao sam prednje diskove i pločice (brembo) danas na tehničkom pregledu desni kotač slabije koči 40% od lijevoga. Serviser ponovno ozračio i pregledao klipove ali ništa se nije promjenilo i dalje desna strana prednji i zadnji kotač slabije koče od lijeve strane. Dali je netko imao slično iskustvo, molim savjet prije nego odem u renaultov servis.

 

Link to comment
Share on other sites

Prvo, tko ti je preporučio Brembo, kad ima daleko boljih proizvođača, ako pričamo o standardnim kočnicama... 

Link to comment
Share on other sites

Ne pricamo sad o kvaliteti i proizvodjacu...mozda trebas napravit parsto km dok ne sjedne sve na mjesto,tako meni bilo,doduse stavljal nove plocice a diskovi stari ostali,mozda je samo neka faza sjedanja na mjesto,mada mi 40% malo previse zvuci

Link to comment
Share on other sites

Jesi se dovoljno vozio da se potroši ona zaštita? To se prije ugradnje treba i oprati s nečim, mislim na disk.

Link to comment
Share on other sites

Daj ga meni na 20 min kociz ce sve jednako. Dobro prepali diskove i kocit ce jrdnako. Plocica se nije prilagodiladisku i ne koristi cijelu povrsinu i to se desava. Dobro ga prekocit i obavezno kasnije ohladit diskove i sve ce bit u redu.

Link to comment
Share on other sites

Diskovi i pločice su novi. Vozio sm 400 kilometara kočio dovoljno, ponovno kod servisera na zračenje ali i dalje isto koči. Neznam ima li ABS kakve veze

Link to comment
Share on other sites

Vozi sa kocnicom i gasom.

malo pritisni kocnicu da se disk i pakna izjednace i lijepo nasjednu. Vozi tako 20tak kilometara. Malo ce se osjetiti izgoreno ali ce nakon toga kociti kako spada.

Link to comment
Share on other sites

Vozi sa kocnicom i gasom.

malo pritisni kocnicu da se disk i pakna izjednace i lijepo nasjednu. Vozi tako 20tak kilometara. Malo ce se osjetiti izgoreno ali ce nakon toga kociti kako spada.

To je savršen nacin za piganje diskova.

Link to comment
Share on other sites

Postoji mogucnost da majstor nije oprao disk, a i zna se da treba malo vremena dok plocice i diskovi "sjednu" i pocne kociti kako treba. I u jednom i u drugom slucaju ce nakon nekog vremena sve sjesti na svoje.

A ako ces se voziti i kociti u isto vrijeme, nemoj se cuditi ako ti novi diskovi pocnu tresti.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Odraditi par "jakih" kocenja tj s recimo 80 na dobrom asfaltu ukopavanje do nekih 30 pa voznja pa ooet. Znaci kocit kolko mozes jako.

Lakano kocenje ni za boga jer ce ti se pregrijat i plocice koje nakon toga mozes bacit a i disk koje ce se izvitoperit

Link to comment
Share on other sites

ma kojih 20km. Za 20 km sve unistis. Ja sam svojevremeno pred kojih 15god tLo nakon 1km nizbrdice rjesavao. Doduse bio je stojadin u igri i stavljale su se napola potrosene pakne :)

Nakon nizbrdice je kocio ko sumanuti :)

Link to comment
Share on other sites

Jesi rijesio ista?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.