Jump to content

Clio 2 ph1 problem sa kmh i jos sitnica


lacko123

Recommended Posts

Cao i još jednom se zahvaljujem na brzom pristupu forumu.
znaći imam problem da mi je kmh sat šteko od kako sam dobio auto.
Prvo sam vidio da mi je konektor na pinjon bio razbijen te sam u italiji sa kangooa odrezo taj konektor i zamjenio ga. stanje se nazalost nije promijenilo.
tada sam narucio novi pinjon oso u kanal jucer zamjenio pinjon i opet ne radi..  e sad cito sam negdlje da moze bit slabi spoj na tabli ili na ecu ? ima ko kakav savjet jer vec godinu dana se vozim po broju okretaja :)

Drugo pitanjce je u vezi OBD diagnostike. zanima me tocno koji protokol koristi ph1 1998 godiste.  jer imam jeftini OBD 2 uredaj s ebaya i ne zeli mi se spojit na ecu.
Bratu na 2004 godistu ph2 modelu se spoji bez problema. takoder i na kangoo 1.9D od firme se spaja bez ikakvih problema. samo kod mene neće

I trece pitanje manje važno od kako sam stavio zadnje štopove od ph2 modela zadnja desna maglenka mi ne radi. dok na original štopovima je radila.
Osiguraci su citavi, sijalica je čitava i dobro sam prespojio kablove

Evo nadam se da neko ima rjesenje barem na jedan od problema.

Link to comment
Share on other sites

Eto da javim da sam rjesio problen sa kmh jedna zica bila pukla u snopu sad radi ko bebica. Jedino jos obd ako netko zna

Link to comment
Share on other sites

Ta OBD2 dijagnostika ti neradi jer ti je auto prestaro. Tek od 2000. godine ide OBD2. Ajde slikaj i stavi sliku svoje dijagnostičke utičnice da se vidi točno koje pinove ima pa ću ti moći kazati koji točno protokol koristi.

 

Clio originalno ima samo zadnju lijevu maglenku, desnu nema. Ako je ti imaš znači da je je neko prije tebe dodavao. Tu dodatnu žicu je 100% povukao sa lijeve maglenke. Pokušaj ispratiti tu žicu da se nije slučajno otkačila. Na lijevoj strani je u pitanju pin br.4 (ljubičasta žica).

Upali zadnje maglenke i na zadnjoj desnoj lampi pogledaj da li imaš 12V na konektoru na pinu br. 4.  

 

U topicu gdje si se predstavio vidim da si imao farove sa duplom optikom pa si prešao na far sa jednostrukom optikom. Ja imam upravo suprotnu želju preći sa jednostruke na duplu, jer su mi osobno ti farovi ljepši.

Link to comment
Share on other sites

More kasnije idem slikat pa okacim sliku iako je obd2 konektor standardni. Taman cu danas probat na cliu od cure spojit obd ona isto ima 2 ph1 ali 2000godiste unutra vec ima novije satove kao na ph2 i one ruzne tapicirunge hahahha :)
Sta se tice maglenka pogledat cu hvala.
A sta se tice optika maknuo sam ih jer nisam bio zadovoljan znaci unutra hb3 sijalice od 55w i od 100W su bile na kratkim svijetlima. znaci svakakve kombinacije sam probo i kratka svijetla nisam imo duga su bila normalna ali kratka nikako.. te sam imo veci snop svijetlosti u dalj sa maglenkama nego sa kratkima.
Samo da napomenem da sam probo štimat svijetla i dizo ih i svasta uvijek isto nikako dobit zadovoljavajucu daljinu.

e sad moguce da su meni lece otisle il pitaj boga sta. ali sam za 300kn naso oba dva fara original od valea pa sam super proso :)
 

Link to comment
Share on other sites

otišle su ti leće, isto tako i nama na thaliji s takvim svjetlima... Promjenio sam ih lani na jesen.

 

Sad imam jedne fine farove da duplom optikom idealne za preradu u bixenon :D

Link to comment
Share on other sites

french bez uvrede ali vidi se koji pinovi su spojeni.
bob ako ces imam ih u planu prodavat. iako gledam da ih cuvam da ako se slucajno desi danas sutra neka nesreca da imam rezervu hahahah
 

Link to comment
Share on other sites

Po pinovima na OBD konektoru kod tebe je jedan od ova dva ISO protokola:

 

- ISO 14230-4 (drugi naziv je KWP 2000),

- ISO 9141-2

 

Sad pogledaj u papirima toga OBD uređaja da li podržava ili ne ova dva protokola. Javi da li si se uspio spojiti s njim na curinom Cliu, jer ja imam isti takav Clio i isto godište.

 

Šta se tiče svjetala moram priznati da ovo šta si napisao nisam baš razumuio.

 

"A sta se tice optika maknuo sam ih jer nisam bio zadovoljan znaci unutra hb3 sijalice od 55w i od 100W su bile na kratkim svijetlima. znaci svakakve kombinacije sam probo i kratka svijetla nisam imo duga su bila normalna ali kratka nikako.. te sam imo veci snop svijetlosti u dalj sa maglenkama nego sa kratkima.
Samo da napomenem da sam probo štimat svijetla i dizo ih i svasta uvijek isto nikako dobit zadovoljavajucu daljinu."

 

Kod duple optike idu žarulje H7 55W za kratka svjetla i HB3 60W za duga. Ako si za kratka stavljao HB3 onda ona fizički nije mogla točno upasti u ležište na faru, a s time nije mogla imati pravilno usmjeren snop svjetla i nije se mogla dobiti normalna daljina osvjetljavanja. Isto tako je vrlo moguće da si uništio leću stavljajući žarulju od 100W.

 

Gdje si našao dva Valeo fara za 300 kn?

Link to comment
Share on other sites

nene sory sam ja okrenuo malo kotacice u mozgu :happy2:
kratko je i prije bilo losije nego sta sam stavio od 100W
ali vidi se da su lece i sjenila dosta mutna i da je farovima kraj
Našo ih na njuškalu i to još covjek iz pule. auto je bio karamboliran zadnji kraj i prodavo je prednji kraj više manje sve i uletilo :)

Šta se tiče obd po papirima piše da podržava iso protokol i u programu dok skenira pokusava se spojit preko ISO protokola ali nece.
A na curinom cliu ista priča :( 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.