Jump to content

Kupovina rabljenog Modusa


cdanijel

Recommended Posts

Lijepi pozdrav,

Moram si kupiti auto pa gledam uzeti Modus (odgovara mi proračunom i funkcionalnošću).

Auto ću uzeti od prvog vlasnika, dizel 1.5, cca 150K Km, 2004. godište. Trebam li nešto posebno obratiti pažnju? Znam da je normalno održavan, ovo ono. Treba li očekivati neke teškoće/investicije/popravke u nekom razumnom vremenu?

 

Koji krovni nosači odgovaraju na njega, btw?

 

Hvala,

Danijel

Link to comment
Share on other sites

To je početak proizvodnje, ja bi gledao novije i s manje km. Jedan vlasnik ili dva manje bitno ako sve štima s autom i servisima. Gledaj i opremu jer kod nas ima Modus-a s kriminalno slabom opremom, čak i retrovizori kod nekih su manualci kao i modeli bez klime. Neki Modus-i kod nas nemaju 6 zračnih jastuka već 4.

 

Inače odličan i nevjerovatno podcjenjen auto, više mjesta i ugodnije se sjedi neg u Meganu samo je tad gepek manji.

Gledaj da ti ima kliznu klupu jer bez tog se Modus ne uzima.

 

Ak te zanima više toga o Modus-u imaš PM.

Edited by lastnight
Link to comment
Share on other sites

Gledam otprilike to godište jer mi odgovara cijenom. Zato i pitam treba li očekivati kakve probleme s tim motorom.

Vozio sam prije nekih 7-8 godina Dynamique sa dCI motorom pa znam o kakvom se autu radi; prošao s njime pola europe.

Čisto se vodim logikom da ako ga je prethodni vlasnik dobro održavao ja samo nastavim za njime i to je to.

U svim autima se sjedi ugodnije nego u Meganu. Kad su mi u studenom prošle godine razbili Scenica u firmi sam uzeo Megane privremeno. Po mentalnom sklopu nisam isključiv ili nešto, ali u Megane više neću niti sjesti. Nakon vožnje od Zagreba do Pakraca i natrag otpala su mi leđa. :\

Link to comment
Share on other sites

Imam modusa 1.2 16v doma,mislim da je 2005 il 06 godina...kupljen star 3 godine sa 7500km...od onda do danas u pravilu toci pali vozi,sada je na 150000km...redovan servis,malo oko ovjesa sitnice i kocnice nove,i akumulator...jednom bacio neku gresku,resetirano i nikad se vise pojavila

Jedini problem podizaci,vozacev i suvozacev odlazio vise puta

Zacudo prostran,jako udoban autic,djeljiva klupa zadnja koja se moze "suzit" i gurnut jos natrag,gepek mal...al recimo naspram clia mi se puno vise svidja autic

Zamjena zarulja nemoguca bez skidanja prednjeg branika

Od opreme za spomenut,klima el podizacu prednji,el retrovizori

Potrosnja,stari ga drzi ispod 7,intervali od 10000km,od autoputa,po karlovcu,zg,otvorena cesta,ima svega

Po meni podcijenjen autic...kad amo kupovali u igri je takodjer bila nova storia 1.2 i brzo je modus prevagnuo

Link to comment
Share on other sites

IMAM TAMNO ZELENOG MODUSA!!!!

2005, klima, dci, svi zračni jastuci, crvena sjedala, ovo/ono.

Kupil od prve vlasnice (koju jos i poznajem), auto lijepo odrzavan i pazen. :)

Jejejejeeee! :)

Link to comment
Share on other sites

Puno lijepih i ugodnih km s njime, bez kvarova i pizdarija. Sretno!

Link to comment
Share on other sites

Puno lijepih i ugodnih km s njime, bez kvarova i pizdarija. Sretno!

Hvala!

Ovo mi je 2. Modus i mislim da 6. Renault (3 twinga, modus, scenic i sad opet modus). Slusat ce.

Neobican mi je i nekako sav sladak. Tak sam k'o baba. :)

Link to comment
Share on other sites

haha, neka, uživaj. još samo napiši da gledaš sapunice i naje.o si skroz. :D

Link to comment
Share on other sites

Ne gledamo telku. :-)

Nego, malo vrata vise, di to sloziti? Ili mogu sam?

Dalje, kljucevi su pohabani; ima netko preporuku gdje to popraviti?

Hvala,

Danijel

Link to comment
Share on other sites

Ma tv je ok, ovisi šta gledaš i koliko. Vrata možeš sam, svaka se mogu "štelati", na pantima, šarkama, šarnirima ili kako ih već gdje zovu  imaš lufta za to. Više manje kao da namještaš sobna.

Link to comment
Share on other sites

Hvala!

Ovo mi je 2. Modus i mislim da 6. Renault (3 twinga, modus, scenic i sad opet modus). Slusat ce.

Neobican mi je i nekako sav sladak. Tak sam k'o baba. :)

Onda smo nas dva prve babe u gradu:)

Inače za volanom Modusa viđam ili babe ili dide ili majke, šalu ili zbilju na stranu auto je nevjerovatno udoban a to cijenimo. A tek ono laganini izlaženje i ulaženje u njega....ma ko to more platit:)  A parkanje u gradu, taman kad pomisliš da je premalo mjesta, Modus stane i da imaš malo veći auto, čak i Clio 3/4 već bi stršao van a da o Meganu ni ne pričam, Modus je dugačak 3,7xx m:)

 

Btw koliko ima km i koliko si ga platio? Oće bit slika?

Link to comment
Share on other sites

vas dvojica ste i po godinama si tu :D 39 obadvojica...mozete sad osnovati fun club... I am 39 and drive Modus :D

 

Sretno s novim tutacem

Link to comment
Share on other sites

Puno sreće s tim autom! :dobroje:

 

Navodno je to praktičnija prostrana verzija Clia II. Osobno se nikad nisam vozio niti bio vožen u tom autu, a volio bi probati jer me živo zanima zašto nije prihvaćen kod nas.

Link to comment
Share on other sites

Puno sreće s tim autom! :dobroje:

 

Navodno je to praktičnija prostrana verzija Clia II. Osobno se nikad nisam vozio niti bio vožen u tom autu, a volio bi probati jer me živo zanima zašto nije prihvaćen kod nas.

Greška, nema veze sa Clio 2 nego sa Clio 3 dok su neki djelovi i od Megana, npr zadnji most. Bio 2004 uvod u platformu na kojoj su nastali Clio 3, Nissan Note...jedan od prvih auta sa 5 zvjezdica u sudaru. Prvi sa serijskim svjetlima za zavoje u klasi. Triptic sustavom, zadnja klizna klupa koja se može transformirati u 2 ili 3 sjedišta iza. Ima toga još. Jako fora auto. Nije kod nas bio prihvačen jer je bio prilično skupi mali MPV auto sa otkačenim dizajnom, a sve to nije baš recept za uspjeh na našem konzervativnom i siromašnom tržištu.

Link to comment
Share on other sites

Bogdaj,

Evo se vozimo zajedno desetak dana; napravili smo jedno 1400 km pa možemo redom... :)

* pišem kako me volja; neke usporedbe nisu na mjestu, ali kaj ja mogu; sve je zasnovano na iskustvu; unazad dvije i pol godine vozio sam Scenic III, ranije u životu 3 twinga i Modus

 

* potrošnja je jako prihvatljiva; auto troši ispod 6 litara po gradu

* performanse taman kako treba za auto te veličine; normalno je startan po gradu, bez poteškoća kruza autocestom na 120 km/h

* udoban je taman kako treba biti; u njega stanemo gospođa i ja s klinkom i bez problema vozikamo kolica s nama

* klima ne hladi zadovoljavajuće (treba je ili dopuniti ili promijeniti filter; to ću ovih dana na servisu)

* cd player ima standardno okej komande na volanu pod volanom na koje sam naviknut; gumbići nisu okej, zahtjevaju izniman pritisak; ima li netko ideju gdje to odvesti da se dovede u red? je li moguće napraviti retrofit modela koji ima MP3 player?

* cijeli komad na kojem je bravica za paljenje se malo njiše; morat ću sa servisom vidjeti što i kako

* jako mi nedostaje handsfree (bilo koje vrste); auto često ostavim otključan s ključem u bravi ili se zaletim u vrata što je navika od 2 i pol godine vožnje Scenica; nedostaje bluetooth handsfree na kaziću (puno pričam, takav mi je posao)

* bez tempomata ću se ubiti; je li ga moguće naknadno ugraditi (na Alfi je to bilo doslovno ugrađivanje kontrola i spajanje; trošak od parsto kuna); kome se obratiti?

* volio bih imati one kromirane kvake; gdje to pogledati? autootpad? zastupnik?

* kod koga ugraditi rukonaslon sprijeda? to mi je must have?

 

Pitanja/prijedlozi/savjeti dobrodošli te se honoriraju. :)

 

Hvala,

Danijel

 

PS

Super je autić. :)

Link to comment
Share on other sites

Čestitke na autu!

 

Teško je kad se navikneš na nešto. Meni je bio uvjet handsfree na kojeg sam se navikao u Meganeu. Sad mi fali retrovizor koji se sam zatamnjuje, ali ćemo i to riješiti.

 

Skupo je sve što si nabrojao naknadno mijenjati...

Link to comment
Share on other sites

Onda smo nas dva prve babe u gradu:)

Inače za volanom Modusa viđam ili babe ili dide ili majke, šalu ili zbilju na stranu auto je nevjerovatno udoban a to cijenimo. A tek ono laganini izlaženje i ulaženje u njega....ma ko to more platit:)  A parkanje u gradu, taman kad pomisliš da je premalo mjesta, Modus stane i da imaš malo veći auto, čak i Clio 3/4 već bi stršao van a da o Meganu ni ne pričam, Modus je dugačak 3,7xx m:)

 

Btw koliko ima km i koliko si ga platio? Oće bit slika?

 

Ima nešto preko 150 tisuća; 22K Kn. 

Link to comment
Share on other sites

Imaš temu o tempomatu, na svim renaultima je isto, vjerujem da je i na modusu... Možeš proć sa doslovno 100 kn ako ćeš sam kemijat jer ima varijanti kako ga izvest onoliko koliko ti mašta dopušta, a ako želiš oem onda ćeš se morati malo isprsit....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hm hm. Jako si ga malo platio pa je stanje, kilometri (ak su pravi) i opremljenost sukladna tome.

Ja za svog tražim 4500 eur ali ima sve ono što bi tebi trebalo, dCi86 i 118000 km. Oprema Privilege.

 

Tempomat ti može moj serviser, Davor Dolenčić ugradit ali moraš kupit volan s gumbima i onaj prekidač za tempomat što je sa ljeve strane dole od volana. Ostalo se porihta softverski. Nije jeftino kao što nisu nikad 'upgrade' jeftini, ja sam tu školu naučio pa sad odma kupujem auta što imaju opremu kakvu želim ili barem jako blizu onoj kakvu želim i trebam na kraju.

 

Možeš i Mp3 radio ugradit ali nije jeftino. Možeš stavit i neki aftermarket radio/HU neki Alpine npr ali da bi imao komande na volanu u funkciji opet nije jeftino.

 

To ako komande trebaju veči pritisak to je zato što je protokom vremena došlo do trošenja. Rezultat prejakog stiskanja ili većeg broja km/korištenja.

 

 

A bože moj, koliko para toliko muzike. Na kraju nisi ga puno platio i za te pare ga uvijek možeš i prodat pa ti se fučka.

Link to comment
Share on other sites

Znam da je malo, ali je auto unatoč tome u sjajnom stanju, kilometri jako dobro dokumentirani, a oprema zadovoljavajuća; ne razumijem u potpunosti komentar.

Za tempomat sam pitao u smislu nice to have, a ne must have.

Gumbici su poslozeni, trebalo je pocistiti kontaktnu povrsinu. :-)

Aftermarket mi nije opcija.

Fala za info!

Link to comment
Share on other sites

Znam da je malo, ali je auto unatoč tome u sjajnom stanju, kilometri jako dobro dokumentirani, a oprema zadovoljavajuća; ne razumijem u potpunosti komentar.

Za tempomat sam pitao u smislu nice to have, a ne must have.

Gumbici su poslozeni, trebalo je pocistiti kontaktnu povrsinu. :-)

Aftermarket mi nije opcija.

Fala za info!

S obzirom na cijenu mislio sam na kilometre i opremljenost. To im diže cijenu kao i godina npr a stanje sam krivo napisao, ono ovisi koliko je bivši vlasnik pazio i održavao. I to se na prvu odma skuži.

 

Sretno s autekom. Šteta što nije jače 'prodabilan' pa bi bio i češći na cestama. Ljudi nisu do danas skužili koliko je dobar i koliko je superioran cijeloj super-mini klasi tipa: Clio, Punto, Corsa i sl. Najviše me fascinira kako su u 3.7 m dužine postigli da ima više komoda unutra neg u Meganu.

 

Gradski majstor koji se fino vozi i 8 sati autobana (pogotovo uz tempomat).

Link to comment
Share on other sites

Kontam. Auto je održavala poznanica iz kvarta koja ništa ne misli oko toga niti filozofira nego odvede na servis kad je to potrebno; otprilike tako se i ja ponašam. Poslikat ću auto kad ga operem, ali realno razlika između njega i novog je otprilike u rupicama po vratima koje su napravili drugi vozači na parkingu i tome slično.

Teško je te cijene staviti u bilo kakav kontekst što se tiče rabljenih. Kako sam morao uzimati iz oglasnika onda sam uočio samo jednu stvar koja se ponavlja: automobili s nižom cijenom prodaju se u pravilu van Zageba. Istovremeno kad sam uzimao ovaj u oglasniku je bio još jedan, gotovo identičan u svemu (kilometraža niža za nekakvih 10K, oprema ista, motor isti), ali je bio u Zagrebu i bio je skuplji za cca 1000 EUR. Kako nisam lijen poteći gdje treba (štoviše, volim to) onda nisam imao nikakvo mentalno ograničenje gdje se auto nalazi. Tako su automobili koje sam uopće gledao bili na lokacijama Osijek, Dubrovnik, Virovitica, Split, Rijeka, Pula i Varaždin. Potrošio sam otprilike 60% predviđenog proračuna, ali jednostavno automobili koji su bili skuplji nisu bili istovremeno i bolji. Kao što si napisao, ovog mogu uvijek prodati za tu lovu, onoga za 4800 EUR koji ima automatsku klimu, mlađi je 3 godine i ima 25000 km manje nema šanse ikada.

 

Btw, okrenulo se nekih 4000 Km do sada, idući tjedan slijedi redovni servis (preporuka neka kome da odem? do sada sam uvijek odlazio Štarkelju, ali isto tako nisam ja plaćao račune), kuc kuc nema problema, baš sam zadovoljan... :)

Link to comment
Share on other sites

Super je cijena i ak je auto mehanicki dobar, na to kaj nema handsfree ces se naviknuti za tocno 5 dana intenzivne voznje, a 2000€ ili 60% onog kaj si dao za svoj nisi lud dati za par komada opreme.

 

Link to comment
Share on other sites

Istina. Handsfree sam jednostavno prešao na žičani model; rukonaslon mi je prestao faliti (valjda sam počeo koristiti nešto drugačiji položaj), a tempomat fali i dalje. :-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.