Jump to content

Clio dci - Ne pali iz prve


BlekStena

Recommended Posts

Clio dci,ph2,82ks iz 2004.Počeo me zezati prije nekih 2-3 mjeseca,praktički svaki drugi put kad ga palim neće upaliti iz prve,nekad ni iz drugog pokušaja.Pošto je taman prošla zima,a i nemam pojma kad je filter goriva mijenjan,to mi je prvo palo na pamet pa sam ga zamijenio neki dan.Kad sam mijenjao filter skužio sam da u crijevima što idu s filtera na pumpu ima dosta mjehurića zraka.Pomislio sam da to tak valjda mora biti,međutim dešava mi se da se zrak nakupi na ulazu u pumpu kad auto stoji par sati.Tad mi se desi da clio upali iz prve,al se ugasi nakon 1 sekunde,pa ga moram opet palit.

 

E sad,zanima me da kako da odzračim sustav dovoda goriva.Da li je normalno da ima zraka ? Da li ona ručna pumpica mora biti full tvrda ili uvijek normalno mekana?

 

Posumnjao sam da i cijela ta priča što ne pali iz prve može biti i vezana sa sindromom Delfijeve pumpe,pa da je špena začepila dizne.Stari filter sam razrezao i ispitao magnetom,ali nije bilo metalnih otpiljaka.

 

Sve ideje i savjeti su dobrodošli.Nedavno sam preselio u Čakovec pa ako znate nekog dobrog meštra u blizini slobodno predložite :)

Link to comment
Share on other sites

Meni ti se baš negdje na dovodu izglodal šlafić (onaj prozirni) koji je po nečemu kresal i vukel je zrak pa se gasil. pogledaj malo crijeva dovoda.

 

Nije baš normalno da ima zraka, tu i tam koji mjehurić ok, al više od toga ne. Pumpica mora biti mekana da možeš napumpati gorivo s njom, baš sad kad te zajebava pa kad povuće zrak neće upaliti il se ugasi. ovak napumpaš i trebal bi paliti i raditi dobro čim pumpa odradi svoje.

 

Imam dojam baš da ti negdje vuće zrak, dešavalo se i meni, isti simptomi. il se znal ugasiti u vožnji. točno kad mu je došel zrak je krepal. i dalje ko da niš nije bilo. mehaničar zamjenil šlaufić i sve ok od onda.

 

kaj se tiče dizni, nebi bilo na odmet da godišnje jedanput uliješ injector cleaner za 100 penezov pa si tu malo miran. ja tak napravim.

 

a i veli meni mehaničar, taj auto samo trebaš fest tirati i sve bu dobro :)

Edited by tino
Link to comment
Share on other sites

Crijeva mi izgledaju sva ok,premda nebi bilo lose ni promjenit ih,tako su tvrda i plasticna,vjerovatno su se skrutnula s godinama izloženosti na varirajućim temperaturama.Palo mi na pamet da mozda kupim nekakav ventil za odzraćivanje pa da ga ubacim u sustav ???

 

Inače koju marku aditiva sipaš ? LiquiMoly ?

Link to comment
Share on other sites

Najvjerovatnije su dizne u pitanju tj nemaju više mogućnosti korekcije i zato duže vergla i gasi se.

Link to comment
Share on other sites

postoji i mogućnost senzora-čitača na bregastoj tj pumpi.

može biti puno toga,

al najprije tester i majstor dobar koji se kuži u dci

Link to comment
Share on other sites

Zadnjih dana čak i pali normalno,ali se ugasi nakon paljenja.To se dešava samo ujutro kad krenem na posao,tj. kad auto stoji preko noći/ 10tak sati.Upalim,on se ugasi.Onda moram dić haubu,otpojit dovod na pumpu i s pumpicom napumpat gorivo,uštekat crijevo nazad na pumpu i onda upali iz šuba.

 

Dakle sad sam dosta uvjeren da je do zraka koji se nakupi u tom lajtungu od filtera do pumpe,jer se gorivo povuče nazad u filter a lajtung ispuni zrakom.Upalim na ono malo što ostane u pumpi,i ugasi se odmah nakon toga jer nema goriva u dovodu.Zamijenit cu crijeva prvom prilikom,da eliminiram tu "kariku"

Link to comment
Share on other sites

da opet pitam, jel ti se možda napravi vakuum u rezervaru?

kad otvoriš čep jel se čuje psssssss i žuborenje gorivA?

ak da, onda makni gumicu sa grla di ulijevaš gorivo, onu između čepa i grla

probaj i ovak, ne košta te ništa

Link to comment
Share on other sites

Provjeri ovo što ti Penezić veli da ti ne bi izgorila pumpa goriva.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.