Jump to content

problemi


maracmarta

Recommended Posts

Pozdravljeni...evo jucer vozim do trakoscana i skuzim da auto bas ne vuce kak treba,radi se o laguni grandtour 1.9dci 88 kw 200500km..dakle auto nije vukao kao prije....i dodemo mi u trakoscan kad ono na ispuh dimi u leru dodam malo gas jos vise...smrdi po ulju...sad sto se dogada neznam ali na karike nebi sumnjao jer mislim da tako najedanput one tolko ulja nemogu propustit...iskusniji s ovakvim problemima bi mogli znati...hvala vam unaprijed

Edited by maracmarta
Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni...evo jucer vozim do trakoscana i skuzim da auto bas ne vuce kak treba,radi se o laguni grandtour 1.9dci 88 kw 200500km..dakle auto nije vukao kao prije....i dodemo mi u trakoscan kad ono na ispuh dimi u leru dodam malo gas jos vise...smrdi po ulju...sad sto se dogada neznam ali na karike nebi sumnjao jer mislim da tako najedanput one tolko ulja nemogu propustit...iskusniji s ovakvim problemima bi mogli znati...hvala vam unaprijed

Otišla ti je turbina. Odmah kod majstora s lagunom jer bi ti mogla ući u "iberturažu", a onda ćao motor.

Link to comment
Share on other sites

Kako se kod motora s DPF-om manifestira izgaranje ulja u turbini? Prođe li što dima kroz filter, možeš li uopće skužiti da će sve otići u krasni k... dok nije prekasno?

Link to comment
Share on other sites

Pri kraju tek krene prolaziti. Al se mora primetiti povecana potrosnja ulja. Na 1.9 dci ona odlazi sporo i daje polajo znake. Nije kao kod nekih da pukne osovina odjednom bez nekih simptoma prije i sl..

Link to comment
Share on other sites

Ima tko kakve preporuke?reparacija turbine?nova turbina?cijene?

Link to comment
Share on other sites

Ljudi trebam hitno pomoc...gdje mogu najeftinije nac repariranu i izbalansiranu turbinu,te dali uz promjenu turbine nuzno treba mjenjat letece lezajeve i uljnu pumpu?

Link to comment
Share on other sites

3D turbo - srbija - uzice, imaju ih dosta i preporucujem ih. nemoras ni jedno ni drugo mijenjat al bi bilo jako jako dobro ocistiti karter , i cijeli usisni sistem od eventualne metalne spene. 

Link to comment
Share on other sites

Ljudi trebam hitno pomoc...gdje mogu najeftinije nac repariranu i izbalansiranu turbinu,te dali uz promjenu turbine nuzno treba mjenjat letece lezajeve i uljnu pumpu?

netko ti je dijagnosticirao?
Link to comment
Share on other sites

Kaj dijagnosticirao?turbina polagano crkava...baca ulje na ispuh...i auto ne vuce kakontreba sad stoju vec 2 dana cekam da se mehanicar oporavi od vadjenja zuba pa da rastavimo to i ubacimo drugu...

Link to comment
Share on other sites

Sjećaš li se, je li zujalo pri dodavanju gasa ili da li je prozujalo naglo u jednom trenu? U biti, nemoj sada isprobavati jer riskiraš iberturu, tko zna na koji način je turbina otišla... Auto na šlepu i kod majstora. Nova zamjenska Garret-Honeywell ti je 5600, a kao original Renaultova (koja je vrlo vjerojatno ista ta Garret-Honeywell) je oko 1000 eura.
 

Link to comment
Share on other sites

Problem rijesen...osovina bila u luftu propusttila ulje i ulje izgaralo ali nije dugo jer sam brzo skuzio kvar...nego ima sad drugi problem...pitanje glasi dali onaj ventil gasenja koji se nalazi na usisnoj grani gdje dolazi crijevo intercolera ima veze sa kocnicama?

Link to comment
Share on other sites

Problem rijesen...osovina bila u luftu propusttila ulje i ulje izgaralo ali nije dugo jer sam brzo skuzio kvar...nego ima sad drugi problem...pitanje glasi dali onaj ventil gasenja koji se nalazi na usisnoj grani gdje dolazi crijevo intercolera ima veze sa kocnicama?

Ima utoliko što dijele zajednički vakum koji generira vakuum pumpa.

Link to comment
Share on other sites

E tu pusta osovina ulje i kaplje pomotoru jel tomoze bit problem?

Link to comment
Share on other sites

E tu pusta osovina ulje i kaplje pomotoru jel tomoze bit problem?

Di točno kaplje? Di pušta? Ništa ne razumijem. Na turbini, leptiru za meko gašenje?

Link to comment
Share on other sites

Turbina promjenjenani tamo ne kaplje nusta...gore na tom ventilu je sve masno....neznam kak da pbjasnim tamo di je poluga za stiskanje tj.za zatvaranje klapne na usisu...

Link to comment
Share on other sites

Jel 1.9 motor...ne vidim sa moba ako je, na svakome tu slini malo... Ja sam nabavio jedan i rastavio ga, sa one strane di je klapna povezana na selenoid ima gumica slična semeringu samo nema oprugu na sebi, pritišće ju feder podloška ali s vremenom više ne brtvi dobro... Poslikat ću jefan dan i stavit mjere, možda netko može nabavit takvu gumicu...

Link to comment
Share on other sites

Turbina promjenjenani tamo ne kaplje nusta...gore na tom ventilu je sve masno....neznam kak da pbjasnim tamo di je poluga za stiskanje tj.za zatvaranje klapne na usisu...

To je od EGR-a, možda bi ga trebao malo očistiti. Ali kao što marrky piše, tamo zna biti masno.

Link to comment
Share on other sites

Kolega misli vjerojatno na klapnu za meko gašenje, kod egr-a nebi smjelo biti nikakvih kapanja, ako i ima lako se saniraju...

Link to comment
Share on other sites

Ma ne tam vec na onom ispred tog ono crno di se stisce unutra pa se ugasi auto...

Link to comment
Share on other sites

Kolega misli vjerojatno na klapnu za meko gašenje, kod egr-a nebi smjelo biti nikakvih kapanja, ako i ima lako se saniraju...

Klapna i EGR su usko povezani, na tom dijelu se miješaju ulje i čađa iz auspuha. Može biti da su EGR i sksofon malo zaštopani pa uzokuju kapanje ulja kod klapne za meko gašenje. Preporučio bi mu da očisti i EGR i klapnu za meko gašenje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.