Jump to content

Clio dCi troši ulje


BlekStena

Recommended Posts

Otvorit ću novu temu za ovaj problem,pa se nadam nekim savjetima.Dakle,clio dCi 82 ks,2004,240tkm.

 

Na tisuću kilometara potroši bar litru ulja,mada mi se čini da se to u zadnje vrijeme popelo i na 1.5l. Čak me ni ne smeta što ga troši toliko(točim valvoline all climate 10w40),već me ide na živce što jako puno dimi kad je hladan npr,pa moram vozit na niskim okretajima dok se ne zagrije,pa onda prestane dimit.I to dimi dosta,kao da traktor vozim,pa me i bruka kad se furam kroz gužvu. :farmer:

 

S obzirom da prestane dimit kad se zagrije,kompresija je super i super vuče,sumnjam na gumice ventila.Moja teorija je da se nakupi ulja na gumicama kad ugasim auto,pa to ulje sagorijeva dok ne izgori,tj. dok se auto ne provoza par minuta.

 

Zanima me da li EGR utječe na to,ili bar doprinosi dimljenju.Kad sam kupio clia prije godinu dana skinuo sam EGR,koji je bio dosta crn,premda ni blizu kao saksofon koji je bio praktiči začepljen skroz.tad sam sve počistio s puno muke.Da li bi se što promjenilo ako blokiram EGR?

 

Kakva su vaša iskustva s trošenjem ulja.Moj clio sad već ima kilometražu od 240tkm pa je i zrel za generalku.Savjeti ?

Link to comment
Share on other sites

Karike i gumice ventila, to je i meni bilo, potpuno isto sve, na hladno dimio plavo nenormalno, kad se zagrije nista. :)

Jesi siguran da ima 240tkm? ahahah malo mi cudno da na toj kilometazi ode motor.

Moj je prosao 400tkm, trosio je 3 litre na 10tkm(tad radim srevis).

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

ja zakrenul egr jos daaavnih dana i sve pet, vec barem 100k i vise... godiste nam je isto, a u kilometrazi te sisam :zubo:... ja inace tocim oduvijek 5w40 :nezna:

Link to comment
Share on other sites

@Kristijan,pa siguran sam,mislim, uzeo sam auto od prvog vlasnika pa nisam sumnjao u kilometrazu.nisam provjeravao da budem iskren.Bome ti imas fest kilometražu :D Da bar moj izdrži toliko.Jesi sam mijenjao karike i gumice,ili si vozio kod nekog majstora?Ak jesi daj nabaci neku cifru da odem to riješit više što prije xD Koje ulje ti sipaš?

 

btw,znam ponekad snimit tvog Clia po sisku,čak sam ga jednom na parkingu obilazio,jako lijepo sređen autić  :dobroje:

 

@Pere,koliko ti potroši ulja onda npr od izmjene do izmjene ? Ispravi me ak grijesim,jel 5w40 ima veći viskozitet? Mislim da cu morat blokat taj EGR kak god da okrenes,nema mi nikak smisla taj dio na autu xD

Link to comment
Share on other sites

Meni je uletio drugi motor,povoljno, a znao sam u kakvom je stanju. Tako da sam ubacio drugi motor. A ovaj stari motor ceka slaganje, pa ce ic na prodaju(kompltno ureden, al nikad vremena uhvatit da se slozi.

Tocim mobil x1 3000 5w-40. I mjenjam ulje na 10tkm.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Lako tako :D Ja sam se raspitao kod jednog majstora prosle godine oko promjena karika i gumica ventila pa mi je rekao da to povlači cijelu generalku,i da bi cifra bila oko 2tkn.

 

Kako to zvuči ? Meni malo glupo,kad se radi o 200 kn materijala što se tiče karika i gumica,zar ne ? Imali tko volje da pomogne oko toga poslića ili da me uputi u to barem ?

Link to comment
Share on other sites

Ide glava dolje, treba nova brtva, skidas klipove, trebas odma i letece, nabere se tih sitnica. Sve se povlaci jedno za drugim. Normalno ako zelis da bude sve kako treba.

Probaj prije svega ovog, pogledat onu gljivu sta imas na cijevi od usisa. Skini ju dolje i vidi u kakvom je stanju. Tu ti drasticno moze trositi ulje ako je puna garezi ili se raspala membrana.

Link to comment
Share on other sites

E vidis,zbog toga bi mi trebao popis da znam otic sve kupiti pa da mogu to napravit doma u jednom danu :D

 

Pogledam sutra kakvo je stanje s usisom pa napisem report :D

Link to comment
Share on other sites

Prije otvaranja motora treba pogledati da ulje ne odlazi na povratu uljnih para tj da završava direkt na usisu , da li ga ne troši na turbu a ako je to sve ok onda su uljne karike u pitanju 100% , gumice nisu tj. ne može toliko ulja popiti na gumice...

Link to comment
Share on other sites

meni je trošio litru ulja na 100 km zbog turbine.

prvo sve provjeriti prije nego raskapati mašinu

Link to comment
Share on other sites

Kak da provjerim da li je do turbine.Da je skinem i provjerim da li je masna ili ?

Link to comment
Share on other sites

svaka turbina je masna, meni je bilo kad je počeo u petoj punit tj jako ubrzavat pod opterećenjem brdo dima iza mene i htio je u iberturažu

Link to comment
Share on other sites

Kak da provjerim da li je do turbine.Da je skinem i provjerim da li je masna ili ?

skines usis i vidis dal ima radialnog pomaka, ne bi ga smjelo biti onako naocito osjetnog

Link to comment
Share on other sites

Prije otvaranja motora treba pogledati da ulje ne odlazi na povratu uljnih para tj da završava direkt na usisu , da li ga ne troši na turbu a ako je to sve ok onda su uljne karike u pitanju 100% , gumice nisu tj. ne može toliko ulja popiti na gumice...

 

Ovo isto bi i ja predložio.

Link to comment
Share on other sites

Za početak prestani točit 10W40 u 1.5dci motor. Čak je i Renault davnih dana prestao preporučivat tu gradaciju za 1.5dci motore jer je s tim uljem lošije podmazivanje turba dok je motor (ulje) hladan pa isti često lijepo "prdne u rosu" prerano.

 

Ja u svog od prvog dana točim 5W40 zahtjevane gradacije, i nakon 294 000 km i dalje ne troši ništa ulja (potroši možda 3-4dcl na 15000km). Turbo je još uvijek origigi i ne dimi (osim kad zašerafim pedalu gasa do poda, onda malo zadimi... ali to je do dizni, to ga sad prvo čeka za popravak).

 

E sad, problemi koje imaš su već tu i treba ih riješiti, pa ih prvo kreni riješavati (prema savjetima ostalih članova foruma), i kad to riješiš - promijeni ulje koje koristiš!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@Pere,koliko ti potroši ulja onda npr od izmjene do izmjene ? Ispravi me ak grijesim,jel 5w40 ima veći viskozitet? Mislim da cu morat blokat taj EGR kak god da okrenes,nema mi nikak smisla taj dio na autu xD

Sorry na kasnom odg...mjenjam ulje jednom gidisnje, dakle svakih 20-25k, tek zadnjih godinu dvije dotocim nekih cca 2dcl sredinom intervala.

Link to comment
Share on other sites

Sorry na kasnom odg...mjenjam ulje jednom gidisnje, dakle svakih 20-25k, tek zadnjih godinu dvije dotocim nekih cca 2dcl sredinom intervala.

Sta se tice upita za potrosnju ulja nemam neki konstruktivni odgovor osim se slozit sa kolegama sa foruma.

Dalje, moje pitanje za peru, zasto mijenjas ulje svako 20- 25tkm? Nije li to pre velika kilometraza? Je li to voznja pretezito u gradu ili otvorena cesta/ autoput?

Link to comment
Share on other sites

gorane, tak su me uvjeravali u renaultu od kad je auto kupljen, dakle prije 11 godina, dok jos nisam imao nekog pojma o tome... cak su rekli 2 godine ili 30k km, al ja sam se drzao onog "1 godisnje" kak je red... posto godisnje radim 20-25, tak je i ostalo... posto je auto vecinom vozen po ovorenoj cesti, a "grad" u cakovcu je zapravo poluotvorena cesta, nije me pekla savjest... k tome je auto stvarno pazen, cuvan, propisno zagrijavan i hladjen... rezultat je taj da bez problema, nakon 250k i dalje sve radi kak spada... moj zakljucak je da izmjenom svakih 10k km ili 5-6 mjeseci ne bi dobio nista.... sto naravno, nije generalno, nego moje vlastitio misljenje i vrijedi za moj slucaj.

Link to comment
Share on other sites

ok, thnx na odgovoru... I pretpostavio sam da je uglavnom otvorena cesta. Naravno da nije ista takva voznja i voznja po gradu gdje se vozi 2-3km pa se ugasi auto na par sati, a u ta 2-3km ima 8semafora, auto se ne uspije niti ugrijati.

Za clia ne mogu govorit kako i kad minjam ulje buduci da se vrlo malo vozi, i uvik se nesto kopa po njemu, ali materin Polo u 5ipo godina ima 118.000km, 70% gradska voznja. Servisi svako 15.000km nebitno je li to nakon 3mj ili 9mj, ali nikad nije bilo duze od godine dana. Nakon ovoga servisa na 120.000km cemo pocet radit servise svako 10.000km bas zato jer ima dosta gradske voznje, puno puta se ulje grije-hladi, puno hladnih startova itd.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.