Jump to content

Zamjena akumulatora,Senic 2007,kolabriranje putnog računala


szagorec

Recommended Posts

Pozz,

 

 

trebam mali savijet/pomoć. :blush:

 

 

Naime,nakon 8+godina sam mijenjao aku na Senicu 2007,1,6,16V. namjestio sam prozore,radio radi,el.retrovizori rade.

No,putno računalo trenutno baca smiješne podatke.

 

Naime,automobil je automatic i u drive stupnju bez gasa putni komp trenutnu potrošnju pokazuje preko 40L,ali postepeno pada.

Druga stvar na kompu je ta da sam ulio 30L goriva i putni komp preračunao da imam još 200km do benze.

Treća,kada sam išao mijenjat aku upalila se rezerva,do benze je pokazivao cca 80km.nakon spajanja i paljenja automobila,pokazivao je 1 crticu goriva.

Računalo sam resetnuo i odmah nakon paljenja i prije ulijevanja goriva. Resetirao sam ga u kabini na tipkalu na brisaču. Daljinska kartica radi uredno,prozore mogu zatvarat i preko nje.

Dakle,gotovo sve je u funkciji,gotovo sve :blink:

 

 

Zanima me treba li vremena da se sam posloži ili šta treba napraviti.

 

:taz:

 

 

 

Zahvaljujem

Edited by szagorec
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti ne gine spajanje auta na dijagnostiku i brisanje gresaka i svega ostaloga sto je umiruci aku ostavio za sobom. Meni je stari aku napravio more problema na Laguni 2 - jedan od glupljih problema je bio da se auto poceo tresti kod gasenja.

Link to comment
Share on other sites

dali si mijenjao akumultaor sa izvađenom karticom iz utora, ili ako je HF si je maknuo dalje ode auta?

Link to comment
Share on other sites

dali si mijenjao akumultaor sa izvađenom karticom iz utora, ili ako je HF si je maknuo dalje ode auta?

Ja sam tako jednom mijenjao aku.i ostavija sam ključ u bravi a aku.je bija jedan sat van lagune kad sam stavlja novi niko živ ga nije moga upaliti ,upalila se ona zaštita,nisan siguran kako se zove ,ali znan da je bilo muke za upaliti ga.

Link to comment
Share on other sites

dali si mijenjao akumultaor sa izvađenom karticom iz utora, ili ako je HF si je maknuo dalje ode auta?

 

Da,rekao mi mehaničar pa sam karticu,koja ni nikad nije u njemu, maknuo od auta te izvadio bateriju iz kartice tako da je bila skroz neaktivna,jer je HF ili ti ga "senzorska" po seljački :taz:

 

Ma kažem,krenuo sam i u driveu ,na ler gasu počeo je on spuštat trenutnu,krenula je s 45 i dok sam došao do asfalta pala je na 23L,dakle,padala je.Ali opet....Trenutno ne znam stanje jer se nisam vozio od tada.

 

Sve ostalo je ok,gore na satu je sve uredno,pokazuje se,izuzev tog proračuna kojeg vrši komp,trenutna,do benzinske...To je ono šta je trenutno problem.Dakle,ureno radi,ne trese se,gašenje/paljenje uredno,kažem,retrovizori rade,šajbe postavljene,radio u pogonu....Eto....jedino klimu nisam palio  :D  čak su i stanice na radiju ostale memorirane.

Edited by szagorec
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti ne gine spajanje auta na dijagnostiku i brisanje gresaka i svega ostaloga sto je umiruci aku ostavio za sobom. Meni je stari aku napravio more problema na Laguni 2 - jedan od glupljih problema je bio da se auto poceo tresti kod gasenja.

Nisam imao nikakih problema sa starim akuom. mijenjao sam ga jer sada,dok je toplije,kada je automobil bio na radnoj temp.kada sam pritisnuo gumb za paljenje prvo je bilo tišina pa nakon 3-4sec kresne,ali onako jedva,čulo se da je pri kraju pa da me ne ostavi negdje jer je automatik dosta hebeno šlepat. A komp je prije promjene radio uredno,čaj je i prosijek bio odličan ,7L :00009019:  .nadam se da ga novi neće podići :D .

Edited by szagorec
Link to comment
Share on other sites

Meni je pomogla jedna nadasve luda i blesava stvar... ugašen auto, dan kontakt, resetiran BC... odštekao sva 4 injektora na konektoru i vratio nazad... 10 sekundi posla, a možda ti pomogne od daljunjih "bacanja" novaca :)

Link to comment
Share on other sites

doći će BC sebi, samo mu treba vremena

Da,nadam se i ja da će sam,samo se treba "kalibrirati" malo....

Link to comment
Share on other sites

Da,nadam se i ja da će sam,samo se treba "kalibrirati" malo....

Ne vjerujem... tako sam i ja mislio... ali ista stvar se događala, 40L :D

Sretno ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.