Jump to content

indikacija motora na ploci


ChILd_ReBoRn

Recommended Posts

Pozdrav. Danas mi se upalila narancasta lampica motora. Samo ona. Nema serv, ni stop. Prije tjedan dana sam naletio na granu koja mi je iscupala kabel od lambde. Spojio sam..i nista nije svijetlilo. Ovih dana je sve mokro, pa sam mislio da mi mozda voda usla u konektor. Odvezao sam prijatelju koji me spojio na dijagnostiku. Javilo je gresku izlaznog senzora kisika..tako nesto. Dakle lambda. Zalegao on ispod i rekao da sam krivo pospojio zice. Prespojio je. I ne javlja nikakvu gresku, ali lampica i dalje svijetli. Napravio je totalnu dijagnostiku i nije naslo nikakve greske. Sto bi me moglo zahebavat? Auto pali i vozi bez greske. 1.2, 8V, 2006.

Link to comment
Share on other sites

Ok..vidim da svi pucate od savjeta. Google kaze da bi clio trebao imati nesto sto oni zovu black box, ilitiga iviolability box. Limena kutija koja stiti kablove od ECUa, a ona se s vremenom rasklima i osteti zice. Ja je ne mogu naci. Imate ideje gdje bi mogla biti?

Link to comment
Share on other sites

Od tih điđi miđi kutijica jedan se nalazi kod mene na lijevoj strani negdje u razini onog kotacica za regulaciju visine snopa, ali unutar armature, znaci sagnes se u maniri cirkuske zvijezde i pogledas prema gore, a druga u motornom prostoru kod akumulatora. Ako auto ide normalno mozda se radi o ugljenom filteru koji isto tako baca gresku oranž boje :) bar je meni tako bilo jel sam ga izvadio, pa ponistio gresku i propisno zatvorio povrat u motor da ne vuce zrak.

Link to comment
Share on other sites

konektor lambda sonde.

 

Bio sam kod ovlastenog reno servisera, javilo gresku sonde. Ponistio gresku i rekao da sonda radi ok. Za 12h se upalila opet lampica. Onda ga je digao na dizalicu i rekao da je konektor sheban ( kako mi ga je grana pocupala) i sad pin jedan gubi kontakt... i zato javlja gresku. Navodno. Cinjenica je da stalno javlja gresku lambde ( one druge, na auspuhu). E sad.. nabavio sam novi konektor i prespojit cu ga cim ulovim vremena.. Indikacija se inace upalila jako brzo nakon brisanja greske. Sad kad promijenim konektor moram opet vozit na ponistavanje. Nadam se da nece opet naplatiti 110 kn za 2 klika na laptopu...

Link to comment
Share on other sites

Sretno s izmjenom konektora ako ga negdje nađeš i uspiješ složiti da ne zeza na onako vrućoj λ-sondi, te da bude zaštićen od vlage i korozije. Osobno ne znam kako bi to napravio.

 

Renault naplaćuje struju motora u 4-znamenkastoj cifri, a na heBaju iz engleske možeš dobiti za parsto kuna manje. ECU ima tri glavna kabela pa bi ih se moralo moći kupiti odvojeno u tvom slučaju onaj koji ide prema λ.

Link to comment
Share on other sites

Meni je lambda sonda na Cliu već godinama spojena "luster klemama" bez ikakvog problema.

Link to comment
Share on other sites

pa ja bas nisam isao na opciju luster klema, vec da nisam nabavio konektor, spojio bi lemilicom i termo buzirom, no ako opet zapnem.. tko zna di ce onda puknuti :)

 

Nabavio sam  zenski dio konektora i 50 cm zica koje izlaze. odcvikat cu stari potrgani dio.. spojiti zice, zalemiti.. u buzir i ustekati.. i eto.. nek dere

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.