Jump to content

Pomoć - Twingo cvrči!


baka karla

Recommended Posts

Pomagajte!  :sad2:

 

Moj ljubimac koji nas nikada nije ostavio na cjedilu, iako ima 18 godina, i prije mjesec dana je bio na servisu (promijenjen stražnji komplet kočnica, hladnjak, zupčasti remen i sve s njim u vezi), iznenada je počeo "cvrčati". Zvuk se čuje samo dok motor radi. Kad radi brže, ubrzava se i "cvrkut". Odnosno, kad ide sporije, čuje se kao serija od tri "cvrkuta", a kod bržeg okretanja motora "cvrkuti" su kontinuirani, ne primjećuju se te vrlo kratke pauze.

 

Kako je servis obavljen izvan mjesta našeg stanovanja, cca 15 km, a ne znam hoće li autić izdržati dok ga tamo ne odvezemo, ako netko zna u čemu bi mogao biti problem, lakše ćemo donijeti odluku trebamo li otići kod najbližeg majstora, pa kakav je - takav je, ili tamo gdje je obavljen servis.

 

Hvala na svakom savjetu!

Link to comment
Share on other sites

Ako se cvrkut čuje od motora i ubrzava kako raste broj okretaja motora, onda je nešto oko remena. Trebalo bi pogledati remen, španere i remenice.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hvala, mata, već sam pomislila da su svi pobjegli na vikend i da neće biti pomoći.

 

Danas sam prvi puta čula taj zvuk... Isprva jedva čujno, a već nakon otprilike 5 km puno jače. Što misliš, može li taj remen izdržati tih 15-tak kilometara do mjesta gdje bi ga majstor pogledao i popravio? 

Edited by baka karla
Link to comment
Share on other sites

Ako je u pitanju kanalni remen ili klinasti nije toliko alarmantno i vjerujem da on moze izdrzati 15km. Problem je ako zvuk proizvodi zupcasti, i ako on pukne ili preskoci motor ce pretrpiti ozbiljna oštećenja.

A sa druge strane ako kanalni ili klinasti remen pukne i podvuče se pod zupcasti posljedice su iste.

Svakako bi bilo dobro da auto pogleda netko tko bar nesto zna oko motora.

Uostalom 15km se moze i odšlepati auto. A na kraju i vučna služba ce biti znatno jeftinija nego da se desi nesto od navedenoga.

Ovo je crni scenarij, može biti da remen škripucka jer nije dobro napet pa da nije nista strasno.

Link to comment
Share on other sites

Na žalost, u blizini nemam ni jednog znalca, a najbliži majstor je udaljen 3-4 km. Ne znam je li pametno riskirati i sam se odvesti ili ugnjaviti prvog susjeda, ali to je već moj problem... U svakom slučaju, hvala, puno si pomogao!

Link to comment
Share on other sites

Moja mama se vozila sa remenom koji je cvrčio preko godinu dana (cca 30 000 km)... razlog zasto je cvrčio je to sta je na proslom servisu zamjenjen mikro remen a ne i rolice i te kako su se one istrošile počele su oštećivat remen...  probaj malo wd.a pošpricat po mikro remenu pa ako prestane znas di je problem... odnosno ako prestane cvrčat vrlo vjerojatno mozes vozit jos jako puno tako a kamoli ne par km ...

Link to comment
Share on other sites

Mikro remen...? Misliš na kanalni ili klinasti remen? A pod rolice misliš na remenice za taj remen? Probat ću sutra ujutro, ali zar neće zbog uporabe WD40 remen još više proklizavati?

Link to comment
Share on other sites

Problem je ako zvuk proizvodi zupcasti, i ako on pukne ili preskoci motor ce pretrpiti ozbiljna oštećenja.

 

Malo sam razmišljala i u dvojbi sam može li se uopće čuti zupčasti remen na takav način s obzirom da je zatvoren poklopcem na motoru?   :??:

Link to comment
Share on other sites

Cvrčanje je počelo mjesec dana nakon izmjene zupčastog remena? Možda je "majstor" previše zategnuo remen, pa sad natezač cvili i raspada se. Lako moguće da se natezač pregrijava uslijed toga pa u samo 5km počne jače cviliti.

 

Osobno bi auto stavio na šlep i odvezao ga nekom drugom majstoru.

Link to comment
Share on other sites

Cvrčanje je počelo mjesec dana nakon izmjene zupčastog remena? Možda je "majstor" previše zategnuo remen, pa sad natezač cvili i raspada se. Lako moguće da se natezač pregrijava uslijed toga pa u samo 5km počne jače cviliti.

 

Osobno bi auto stavio na šlep i odvezao ga nekom drugom majstoru.

 

Ne znam, u međuvremenu je prošao jednu turu od 1000 km, a to se pojavilo tek danas, 15 dana nakon te ture... Kažeš da bi natezač mogao cviliti, ali ovo se više čuje kao cvrkut, a ne kao cviljenje.

Link to comment
Share on other sites

Ako pukne natezač onda će biti zavijanje i lupanje po sred čela ;)

 

Na šlep i u servis, pa će se znati. Ovdje možemo samo nagađati što je. Ako nešto na razvodnom sistemu pukne u vožnji bit će šlep plus cca. 500€ za popravit motor s tim da motor vjerojatno više nikad neće biti kao što je bio.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

U pravu si. Ne treba riskirati. Samo pokušavam biti optimist jer mi je čudno da bi se takva pogreška mehaničara manifestirala tek nakon mjesec dana i tolike prijeđene kilometraže... Sa druge strane, očito nešto nije u redu, iako su na servisu izmijenili i zupčasti i kanalni remen. 

 

Hvala na savjetima, ni majstori više nisu majstori, nakon ovakvih iskustava ne znam više kome vjerovati. 

Link to comment
Share on other sites

Samo za info savjetodavcima koji su se trudili pomoći!

 

Autić je odšlepan. Nakon pregleda se ustanovilo da je problem u ležajevima koji su povremeno blokirali okretanje alternatora, pa iste treba zamijeniti, a na žalost i potpuno nov kanalni remen koji je djelomično pojeden zbog povremenih zastoja u radu alternatora. Ostao je preko vikenda u "bolnici"...

 

Da nije bilo vas, vjerojatno ne bi koristila šlepanje i tko zna što bi se dogodilo.

Link to comment
Share on other sites

Zato smo tu [emoji106]

Nadam se da ce se Twile brzo oporaviti i da nece isprazniti novcanik.

Link to comment
Share on other sites

Eh... To je već druga strana priče!  Ali to je stariji gospodin, pa je za očekivati tako nešto. ;) Uostalom, ni ovaj puta nije iznevjerio: pokvario se par sto metara od kuće. Pametan mali! 

Link to comment
Share on other sites

Onda je vjerojatno pretegnuo kanalni remen alternatora. Klasična pogreška mehaničara. Ima ih puno koji misle da kanalni remen mora biti nategnut kao sajla i onda se dogode ovakve stvari.

Link to comment
Share on other sites

Jap, pajserom ga našpano. Kod rutinskih popravaka, najviše se griješi.

Link to comment
Share on other sites

Pogotovo što taj twingo nema španer na remenu alternatora pa nije problem pretegnuti remen :)

Link to comment
Share on other sites

Sad ste me zbunili... Meni je mehaničar rekao da moj Twingo ima automatsko zatezanje na kanalnom remenu i da su zaribali ležajevi alternatora, što oni nisu mogli vidjeti na servisu prije mjesec dana...

 

Što da radim, da mijenjam mehaničara i zna li se uopće tko su vrsni znalci za Renault na području Zagreba? Jer ni meni se ne plaćaju tuđe pogreške, ali ih ne mogu detektirati kad nisam stručnjak.

Edited by baka karla
Link to comment
Share on other sites

Onda je vjerojatno pretegnuo kanalni remen alternatora. Klasična pogreška mehaničara. Ima ih puno koji misle da kanalni remen mora biti nategnut kao sajla i onda se dogode ovakve stvari.

 

I to mi se jednom dogodilo, ali kod jednog drugog mehaničara. No, tada je zvuk bio drukčiji, cvilio je, a dim se osjetio čak i u kabini.

Link to comment
Share on other sites

Gle, nitko od nas tu ne vidi auto tako da niti ne možemo utvrditi gdje je greška. Auto star, lako moguće da su ležajevi stari i potrošeni. Ako pogledaš malo po forumu vidjet ćeš da kolege mijenjanju alternatore i na puno novijim autima :)

Probaj nekog autoelektričara naći da ti servisira taj alternator. Ne bi trebalo biti puno posla, od dijelova imaš te ležajeve i novi remen.

Link to comment
Share on other sites

Gle, nitko od nas tu ne vidi auto tako da niti ne možemo utvrditi gdje je greška. Auto star, lako moguće da su ležajevi stari i potrošeni. Ako pogledaš malo po forumu vidjet ćeš da kolege mijenjanju alternatore i na puno novijim autima :)

Probaj nekog autoelektričara naći da ti servisira taj alternator. Ne bi trebalo biti puno posla, od dijelova imaš te ležajeve i novi remen.

 

Vidim da si previdio moj upis br. 13.  :) 

 

Sve je to već učinjeno za vikend, autoelektričar je promijenio ležajeve (valjda?!), zamijenjen je i remen (drugi u mjesec dana!) i auto više ne cvrči. Kao što sam danas napisala, komentari koji su uslijedili nakon tog mog posta su bili zbunjujući, jer iz njih proizlazi sumnja da je kvar (istrošeni ležajevi) mogao nastati kao posljedica prezategnutog kanalnog remena. U tom slučaju, radilo bi se o pogreški mehaničara pri servisu obavljenom prije mjesec dana, a ja ostala bez 700 kn njihovom greškom... Ne tvrdim da je tako, ne znam može li to uopće biti u uzročnoposljedičnoj vezi, samo sam zbunjena jer sam do sada mislila upravo ovo što ti sada kažeš: da je autić star i da nitko nije napravio nikakvu pogrešku.

Link to comment
Share on other sites

  1. Sumnjivo je što se to dogodilo nakon izmjene remena.
  2. Prenategnuti remen neće odmah isti tren prouzročiti neki kvar nego tek nakon nekog vremena
  3. To je tipična mehaničarska greška što je nekoliko ljudi vjerujem iz iskustva potvrdilo

Mehaničar ima financijski interes u ovoj priči i čuva svoj poljuljani ugled. Forum ima altruistički interes. Kome više vjerovati? ;)

Link to comment
Share on other sites

 

  1. Sumnjivo je što se to dogodilo nakon izmjene remena.
  2. Prenategnuti remen neće odmah isti tren prouzročiti neki kvar nego tek nakon nekog vremena
  3. To je tipična mehaničarska greška što je nekoliko ljudi vjerujem iz iskustva potvrdilo

Mehaničar ima financijski interes u ovoj priči i čuva svoj poljuljani ugled. Forum ima altruistički interes. Kome više vjerovati? ;)

 

 

Forumu, naravno!  :bigl:

 

Znači, preveslali su me! Baš lijepo! Bojim se da me ovi više neće vidjeti. Preostaje još samo problem kako pronaći pouzdanog i iskrenog mehaničara. Twingo je star, mislimo ga gurati do old timera, što znači da mora imati pouzdanog, ozbiljnog i odgovornog "doktora".

 

Nisam uočila, postoji li neki topic na tu temu...? Vjerojatno ne, to bi bila reklama. Stoga molim iskrene zaljubljenike u svoje metalne ljubimce koji imaju razumijevanje za takvog manijaka kao što sam ja (namjeravam uložiti puno više novca u održavanje ovog autića nego što on sam vrijedi, nemam srca ostaviti ga na kakvom otpadu - nikada i ni za kakvu cijenu, jer on je nezamjenjiv životni suputnik! :wub: ) da mi preporuče mehaničara kakvog tražim. Na pp, naravno.

 

Unaprijed hvala!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stoga molim iskrene zaljubljenike u svoje metalne ljubimce koji imaju razumijevanje za takvog manijaka kao što sam ja (namjeravam uložiti puno više novca u održavanje ovog autića nego što on sam vrijedi, nemam srca ostaviti ga na kakvom otpadu - nikada i ni za kakvu cijenu, jer on je nezamjenjiv životni suputnik! :wub: ) da mi preporuče mehaničara kakvog tražim. Na pp, naravno.

Unaprijed hvala!

Hehehe kao da sam ja ovo pisala :p

Twingi se ne ostavlja :) moj ima ime i kad me gleda s onim okicama zabastim nemam srca da ga se rijesim. Bit ce moj zauvijek :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.