Jump to content

Megane II 1.4 16V veliki servis


Chupi

Recommended Posts

Pozdrav svom znalcima Renault foruma,

za moj stari Renault Megane II 1.4 16V došlo vrijeme za drugi veliki servis (2005 godište)

evo dijelove će isporučiti Lageros, možete  li mi pomoći  je li ovo sve dovoljno za servis

ili ima i nešto nepotrebno ?

 

- Set zupčastog remena, OE broj 130C17529R:

RENAULT Original 130C17529R = 490,00 Kn/set (zajedno s čepovima bregastih)

 

- Pumpa vode (pojačana izvedba), OE broj 210105296R:

GRAF PA1043 = 305,00 Kn/1kom

 

- Antifriz, plavi, koncentrat, za miješanje u omjeru 1:1:

GLACELF CLASSIC 1L = 35,00 Kn/1L koncentrata za 2,00Litre antifriza (koliko točno treba?, da li 6,00Litara ili 7,00Litara)

 

- Simerinzi bregastig osovina:

REINZ 81-38506-00 (28x42x6) = 90,00 Kn x 2 = 180,00 Kn/2komada

 

- Simering radilice, ulaz, do zupčastog remena:

CORTECO 35x47x6 BAVISLRDX7 = 35,00 Kn/1kom

 

- Motorno ulje:

ELF EVO900SXR 5W40 5L = 195,00 Kn/5Litara

 

- Filter ulja, OE broj 7700274177:

RENAULT Original 7700274177 = 45,00 Kn/1kom

 

- Brtva čepa kartera, OE broj 110265505R:

SASIC 1640540 = 3,00 Kn/1kom

 

- Filter kabine, s aktivnim ugljenom:

VALEO 715539 = 94,00 Kn/1kom

Link to comment
Share on other sites

Kaj ti ne fali jos set kanalnog remena

Ili to ne mislis mijenjat

Link to comment
Share on other sites

pa zato i pitam jer ne znam  ?

ide li (set kanalnog remena) u kompletu sa Set zupčastog remena

ili to još moram dodatno uzeti ?

Link to comment
Share on other sites

Pa uguglaj "RENAULT 130C17529R" pa ćeš vidjeti šta sve dođe u kutiji u tom setu.

Evo scenicRXE ti je već odgovorio.

Link to comment
Share on other sites

Pa uguglaj "RENAULT 130C17529R" pa ćeš vidjeti šta sve dođe u kutiji u tom setu.

Evo scenicRXE ti je već odgovorio.

 

Dragane mogu ja googlat do preksutra kad nemam pojma što mi sve treba.

Zato i postavljam pitanje ovdje :-) pa vi iskusnjare možete savjetovati...

Ima li još nešto što mi treba?

Link to comment
Share on other sites

- Čepovi bregastih (manji i veći):
CORTECO = 47,00 Kn/2komada

 

i fali ti filter zraka

Link to comment
Share on other sites

Sad tek vidim da sam napravio veliki propust!

U bilježnici pod ponudom imam upisan natezač kanalnog remena (SNR GA355.15 = 385,00 Kn/1kom) i kanalni remen (SKF VKMV6PK1199 = 92,00 Kn/1kom)

 

Inače na googlu neće naći originalni set zupčastog remena s čepovima, jer sam ih ja odmah stavio unutra i uračunao u cijenu proizvoda,

jer jedino orginal pakiranje ne nudi te čepove, a svi ostali u aftermarketu (GATES, SKF, INA, SNR, HUTCHINSON) to nude pod normalno.

 

Stvano mi nije jasno kako sam propustio ubaciti u prvobitnu ponudu natezač kanalnog remena i kanalni remen, a uredno sam ih štrihao kod pisanja.

Možda prilikom copy/paste teksta za uvijete ponude sam slučajno to nekako preslika preko toga i tako to maknuo.

Ja se duboko ispričavam, nije bilo namjerno :shamed:

 

Anđelko

 

Lageros d.o.o.

Link to comment
Share on other sites

Kolega Anđelko, mala ispravka , pošto je ovo Megane 2 ph1 , na njega ide 5PK1199.

Na ph 2 ide šestokanalni a natezači su isti kod obe faze.

Link to comment
Share on other sites

Kolega Anđelko, mala ispravka , pošto je ovo Megane 2 ph1 , na njega ide 5PK1199.

Na ph 2 ide šestokanalni a natezači su isti kod obe faze.

 

Zahvaljujem na praćenju i obavijesti, ali kako koristim Dialogys i TecDoc, poprilično je interesantno raditi s Renault vozilima gdje su neke stvari radili kao mala djeca (pardon na izrazu, ali tako je).

Konkretno radi se o motoru s kôdom motora K4J730 iz 2005 godine, a gdje dolazi do promijene da je 5 kanalni remen do 4. mjeseca, a 6 kanaln remen dolazi od 5. mjeseca na dalje. S druge pak strane u Renault programu se navodi da je 5 kanalni remen do broja motora 050425, a od broja 050426 je 6 kanalni remen. Konkretno Renault program po danom broju šasije kaže da broj motora na ovom vozilu je 095213, a što je više/dalje/novije od 050426.

Na žalost u programu se ne navodi točan mjesec proizvodnje i možda jedina opcija u ovom slučaju bi moglo poslužiti da vidimo kad je vozilo prvi puta registrirano, jer niti stranka ne zna u kojem mjesecu je auto proizveden, a niti Renault program ne navodi točan datum proizvodnje kao što to pišu neki drugi originalni programi koje koristim za detekciju.

 

Dakle, prema ovim podacima iz Renault programa se ne vidi ništa o fazi 1 ili 2, već brojevi motora koji se navode kraj rezervnih dijelova i po čemu bi se trebalo voditi, ali kako rekoh, Renault je poprilično "zanimljiv" kad su u pitanju dijelovi i općenito detekcija istih.

 

 

Malo je nespretno ispao ovaj copy/paste o identifikaciji vozila niže dolje, ali nadam se da se vidi bitno.

 

Inače, kanalni remen s 5 kanala je po cijeni od 76,00 Kn/1kom brand HUTCHINSON i ima ga na stanju.

 

Dakle, ako gledamo po Renault programu gdje se navodi da je broj motora 095213, morao bi ići 6PK kanalni remen, jer se dalje u programu navodi da taj remen ide od broja motora 050426, dok u aftermarket katalogu se navodi da do 04/2005 godine ide 5PK remen, a 05/2005 na dalje ide 6PK kanalni remen.

 

Ja osobno nisam vidio nigdje podatak od kolege Chupija da se radi o modelu Ph1 ili Ph2 pa ako postoji negdje neki skriveni detalj koji ja ne znam isčitati, molim da mi se ukaže na to kako bih i takve stvari znao vidjeti iz broja šasije, kôda motora, broja motora ili čega još te se zahvaljujem unaprijed.

 

Identifikacija vozilaIsprintajZatvoriti prozor
FI-rezultati u katalogu su prijedlozi ciju tocnost i logiku treba provjeriti.
Legenda: vin-hit.png Oznaka postoji vin-miss.png Pznaka ne postoji vin-unknown.png Provjeriti oznaku
Broj šasije VF1KM0B0H34039483 Model Megane II Estate/Sport Tourer/Grandtour/Touring (K84)

KM0B – E176089 Modelska godina 2005 Motor K4J (730) – D095213

K4J - 1.4 16v Mjenjač JH3 (105) – C044780

JH3 - MECANIQUE 5 RAPPORTS / MECHANICAL 5 GEARS Oprema Dodatak ograničenoj seriji EBASE Dodatak razine opreme VOL1 Elektromagnetsko zaključavanje vrata Da Ovjes s pojačanim amortiziranjem SUSNOR-Normalan ovjes Presvlake sjedala (vidi novu tablicu ili katalog rezervnih djelova 101) DRAP11 Proizvodni broj mjenjača C044780 Proizvodni broj motora D095213 Razina opreme EA1 Strana upravljača Lijevo Sustav protiv blokiranja kotača Da Tip klimatizacije Standardna klimatizacija Tip klime Klima umjerena Tip krova Normalni krov Tip motora K4J Unutarnja usklađenost HARM01 Zemlja tehničko-zakonske odredbe TLBALK

Link to comment
Share on other sites

U pravu ste kolega , bez obzira što je ovo PH1 (PH2 kreće od 2006) u 2005. godini dolazi do revidiranja motorne ponude (novi K9K i F9Q sa euro 4 standardom) , bez izmjena u vanjskom izgledu , tako da je moguća kombinacija i sa šestokanalnim remenom ako je riječ o izmjenjenom motoru.

Ali samo jedan pogled ispod haube riješava sve nedoumice  :D jer i Dialogys spojen na Renault mrežu griješi na kanalnom remenu , npr. Cliu II 1.2 ,Masteru II , Dacijama griješi 100% provjereno...

Link to comment
Share on other sites

Da, na žalost naučio sam to na teške načine i slažem se da je pogled ispod haube najbolje rješenje i najsigurnije

no uvijek moram(o) uzeti u obzir da neće svatko znati to napraviti, jer ima ljudi (kako je i Chupi rekao) koji samo voze aute,

a ne idu u daljnje upoznavanje vozila. Zato bi mi ovdje (a i ja kao trgovac) trebali biti od što bolje pomoći i imati razumijevnja

i za ljude koji nisu s autima odnosno njihovim dijelovima i održavanjem na "dobar dan" te računaju na nas da ćemo im moći i znati pomoći.

 

Srećom u ovom slučaju je samo taj 1 remen u pitanju što bi moglo biti od odstupanja i ja evo imam 2 opcije kako bi se moglo znati koji je remen:

 

1. pogledati remen vizualno (prebrojati vrhove s prstima ili možda čak nešto piše još na njemu)

2. datum prve registracije (ako je u prvih 5-6 mjeseci 2005. godine, onda je 99% da je to ovaj model s 5 kanala, a ako je već kasnija registracija, mogao bi biti onda ovaj s 6 kanala, naravno, ukoliko vozilo nije duže stajalo negdje na lageru pa je onda kasnije tek kupljeno/registrirano)

 

Ali svakako moram reći da mi nije jasno da u Renaultu nisu u stanju za svaki broj šasije vozila napisati datum proizvodnje vozila, kao što to rade i druge firme, a s druge pak strane da ako dijelove vode po brojevima motora ili mjenjača, onda bi i tu mogli imati točno zavedeno, jer u ovim slučajevima zna biti tih grešaka, kako si gore i naveo.

Najčešće je to vezano za kanalno remenje, ali i pakne na Clio II modelima, gdje sam isto tako iz Renaulta dobio odgovor u popriličan smijeh da oni to sve znaju tek onda kad im dođe vozilo i skinu te vide što je točno gore :D

Link to comment
Share on other sites

To za pakne sam zaboravio ,  nema šanse da Dialogys pogodi koje su, dok ne skineš točak i doboš i ne provjeriš da li je dobavljač kočionog sistema TRW-Lucas ili BOSCH :D ...

Generalno Clio 2 je najveća enigma za Dialogys , vjerovatno iz razloga što je najviše i najduže proizvođen Renault relativno mlađe generacije.

Link to comment
Share on other sites

Bas ste me podsjetili za pakne na Clio II, ja kad sam ih trebao mjenjati  bila je prava potraga za njima i ispostavilo se je da odgovaraju pakne koje su se ugradjivale na modele Pug 206 kojih tad trenutno nije bilo na stanju u servisu u sklopu prodavnice u kojem je radjen veliki servis. A nakon nekog vremena kad sam ih ponovo isao traziti blijedo su me pogledali kad sam trazio  pakne za 206 a ono Clio II se vozi. Tako da je kod renaulta bukvalno se mora znati u koliko je sati koji dan i koji majstor sklapao odredjeni model, kad se traze dijelovi za zamjenu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.