Jump to content

Novi Clio 0.9 TCe 90


aspiriniks

Recommended Posts

Pozdrav,

Planiram ženi, a pomalo i meni kupiti novi Clio 0.9 TCe 90 (cca. 100k Kn).

Žena radi cca. 60 km dnevno (na posao i s posla), pa mi je dosta bitna i potrošnja koja bi kod ovog auta treba biti dosta OK.

Dizajn i unutrašnjost su vrlo korektni za takav auto.

Međutim ne znam ništa o tim motorima ... kako se ponašaju ... mogući problemi sa turbo kompresorom ...

Vozim Megana II 1.5 dci 78kW 105 KS, pa me zanima da li 90KS u dosta lakšem autu može dostići 105KS u težem autu što se ugodnosti vožnje tiče.

Laički mislim da bi podjednako dobro trebali ići ... ali ako netko zna neka napiše.

 

Može neka preporuka za sličan auto do 100k Kn?

Link to comment
Share on other sites

Ako ti se to svidja uzimaj jer s tim nema nikakvih problema.

Auto ima momenta i solidno povlaci. Performanse su slicne iako dizel ima vise momenta i malo su bolja medjuubrzanja.

Link to comment
Share on other sites

polo lounge sa 1.2 tsi-om ide za 100 000kn,redovna cijena je 107tkn,po meni bolja opcija...

Link to comment
Share on other sites

upravo sam htio rec polota...ali i clio s tim motorom je super autic, ima ga kolega tu s foruma, ali nije toliko aktivan...clio je zvrk, lijepo ide i ne trosi nis

Link to comment
Share on other sites

Ništ ne troši kad se vozi ko po jajima , jel turbo zahvati troši kao i neki pravi motor.

Ako je za ženu i još samo do posla , dovoljan je i 1.2 , puno jeftiniji , jednostavan...

Ili ako pare nisu problem onda dCi.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 year later...

Frend vozi taxi, ima logana s tim motorom i koliko sam shvatio bez problema su, plin je tvornicki.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

0,9 TCe ti je više podešen za nižu emisiju Co2 i ostatak ekologije nego za performanse. Onih 5 litara s interneta kombinirano zaboravi, osim kad si sam i voziš 120 po autoputu. U načelu mašina je ok kao i završna obrada što se tiče primjeraka rađenih i slaganih u Novom Mestu. Za to mogu reći iz iskustva jer sam do prije dva tjedna radio u kontroli kvalitete tamo. Garantiram da svaki auto koji ima neki problem ili je loše složeno ili razbijeno ide tri puta na provjeru nakon popravka ili zamjene prije nego se stavi na kamion i odpelja u Grosuplje na distributivni centar odakle dalje sve ide prema salonima. Ručni mjenjač, malo sposobniji vozač i imaš 13 sekundi do stotke uz maksimalnu brzinu od 190 km na sat na autoputu. Izbjegavaj doplatu za alu felge jer imaš jako lijepe petokrake crne visokoprofilirane čelične felge s kojih slobodno skineš ratkape i prešpricaš sa bezbojnim lakom izvana da ju zaštitiš i izgledaju vrh osobito na bijelom autu. Jest da je neogibljena masa kotača veća ali opet ne kupuješ auto za utrke plus si bez brige da ćeš ih popigat na našim cestama. Za bilo koji dio ili nešto danas sutra da ne šljaka poslije garantnog roka slobodno se zaletiš u Novo Mesto direktno u tvornicu i dobiješ sve jedan šeraf ako treba + montažu i popravak jeftinije nego kod nas u ovlaštenom ili većine malo boljih privatnih majstora, osim ako ste kumovi pa se dogovarate. U načelu, ne smijem pisati ništa od dijelovima koji su bili defektni, ima ih, nije ni kod jednog novog auta sveto ni jednog proizvođača. Samo mogu reći da sve što sam do sada pregledavao su male stvari, koje možete očekivati da riknu s vremenom nakon 10+ godina korištenja tako da nema brige. Redoviti servis, ne gaziti preko 120 na sat prvih 1700 km dok sve ne sjedne na svoje mjesto u mašini i amen. Kasnije ako baš fali snage, ide bez problema sa chipom 15 do 20 konja gore uz neznatno povećanje potrošnje a imaš raketu. Evo ako imaš nekih konkretnih pitanja slobodno se javi na PM pa ću ti još napisati jer ovako mogu do sutra a da ne pogodim to kaj te zanima. 

Link to comment
Share on other sites

Oftopic, no moram primjetiti da se hrvatskim jezikm i pismom služiš bolje od mnogo hrvata po forumima.

 

Link to comment
Share on other sites

Isao bih radije na dizela s 4 cilindra nego ovo. 

Vidiš ja ga imam u Cliu i ne bi opet :) 

EGR,pumpa, injektori, nosači motora,.... sa svim sam imao problema. Novjije generacij dcia imaju još i DPF. Sad razmišljam o nekom benzincu, možda s ovim motorom, možda čak i u kombinaciji s LPG. Ima netko iskustva kako se ponaša s plinom? Mislim na tvorničku ugradnju.

Link to comment
Share on other sites

Služim jer sam Hrvat. Puno je ljudi iz Hrvatske došlo raditi u Revoz (Renaultu) u Novo Mesto, a da vidiš tek braću Bošnjake koliko ih je. Inače moja firma je nezavisna vanjska kontrola kvalitete i upošljavaju nas firme iz autoindustrije, ne samo Renault koji slaže aute u Novom Mestu, upošljava nas recimo njemačka Hella koja ima pogone u Ljubljani, Kamniku, itd. Nema članice EU da ima autoindustriju ili proizvodnju dijelova za autoindustriju (osim Hrvatske naravno) da moja firma nema podružnicu. Čak i jedna srbija ima podružnicu zbog FIAT-a u Kragujevcu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Za sada prijeđenih 10-ak tkm bez ikakvih problema

Vid'ćemo dalje

P_20171102_185934_HDR.jpg

Edited by aquarius
Link to comment
Share on other sites

Čitam ovaj thread i moram se složiti s onima koji kažu "ništa manje od 4 cilindra".

Po mom skromnom mišljenju i dojmu kompromis zbog jednog cilindra manje je osjetno veći nego benefit od downsizinga. Taj jedan cilindar manje je meni osobno patnja pogotovo u kombinaciji s (pre)dugom getribom bilo da je benzinac ili dizel, a praktički svi stavljaju duge getribe da što manje troši na autoputu i otvorenoj.

Link to comment
Share on other sites

Možda ne voze svi po AC, kakvu getribu uopće ima taj clio?

Ja sam shvatio da je taj motor više orijentiran za grad.

Link to comment
Share on other sites

I novi atmosferski Smart je prvenstveno za grad pa se cijeli trese ako ubaciš u 5. brzinu i voziš ispod 70km/h, a ni pri toj brzini mu nije drago. Ne da vibrira nego se trese koliko momenta mu fali i koliko mu fali ta četvrta iskra. Cijeli se strese i kad pokušaš malo jače krenuti. Moj Clio može u 5. brzinu već na 55km/h bez ikakvih vibracija samo da nije uzbrdica.

Turbo mu pomaže kod ubrzanja i malo ugladi motor, ali ne puno. I dalje je frktavi mlinac. Turbo ili bez turba vibriraju i ljuljaju u leru... ne znam. Nikako mi nisu legli.

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim poantu što želiš reći?

I moj twingo i clio dci ne vole ispod 80 u 5, a imam ih gdje tako voziti ako hoću.

Nemoj mi reći da ti pod normalnu vožnju smatraš tih 55kmh u 5. brzini [emoji5]

Susjed vozi clia s tim motorom i osim malo nemirnijeg i glasnijeg rada ujutro po hladnom veli da nema nekih zamjerki.

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim poantu što želiš reći?

Vozio sam nekoliko trocilindraša benzinaca po gradu, po autoputu, po otvorenoj i nisam dao nikakve novce za njih pa smatram da sam objektivan u iznošenju svojih dojmova odnosno da ne hvalim svog konja.

Želim reći da su na motore kojima kronično nedostaje momenta stavili predugu getribu jer bi turbo to trebao kompenzirati, ali meni se čini a je to i dalje preveliki kompromis i ne odgovara mi u vožnji. Voziš se na 2000 okretaja, a on ti stalno signalizira da ideš u višu. Odeš u višu, a on se krene tresti. Vratiš se u nižu, kruzaš na 2000 okretaja, daš gas i on počne frkati i vibrirati, pa sve gledaš da ubaciš u nižu da se motor ne muči samo da ubrzaš.

Stari 1.2 TCE sa 100KS puno bolje ide i puno uglađenije pogotovo od vrlo niskih okretaja. Osim toga imam osjećaj da bi u letećem startu tipa druga brzina od 1000 okretaja 1.2 TCE pojeo 0.9 TCE.

Jedan od razloga zašto moj Clio tako malo troši po gradu i gradskim gužvama je kratka getriba zbog koje je lako prilagoditi okretaje u gradskim uvjetima vožnje. Kad u petoj brzini na 2000 okretaja odlučim stisnuti gas i ubrzati nemam vibracije ni frktanje. Nemam praktički ni ubrzanje :) ali bar je miran i uglađen.

A ti imaš d-zlo pa je normalno da su ti brzine duge ;)

Link to comment
Share on other sites

Kad usporedim Clia 0.9 tce sa prethodno voženim 3-cilindrašima, razlika je osjetna.

Dvije godine Smarta 0.9 turbobenzinac. Meni neprijatan i glasan zvuk, poput mlinca za kavu, frktav. Kratke prve 4 brzine i duga peta. Već na 70km/h možeš voziti u petoj, ali pri svakom stiskanju gasa baš frkće. Automatska getriba bi "štrajkala" dok se ulje u getribi ne bi koliko-toliko zagrijalo - ljeti se to ne bi osjetilo, ali zimi bi morao napraviti kilometar-dva da počne mijenjati brzine bez trzaja i gušenja. Neugodan za voziti kad je malo jača bura. Trošio litru ulja na 1000km, treći cilindar bio u banani. Spasio sam se kad smo ga se riješili

Nakon njega C1 i P107 1.0 atmosferci. Glasni i frktavi, ali manje nego Smart. Potrošnja goriva nikad preko 5lit. Dok upališ klimu, ko' da mu je krepalo bar 20 konja. Vidi uzbrdicu i prepadne se. Spartanski uređen, lim na sve strane, tanki sicevi. Jako zahvalan za održavanje, samo redovni servisi i vozi.

Ovaj 0.9 tce je vrlo uglađen, nema ni traga vibracijama, čak ni pri hladnom startu. Samo se u prvih par minuta, dok se ne zagrije, primijeti da je na tri cilindra. Ful zagrijan, teško da se može skužiti da mu fali cilindar. Vuče dobro i iz niskih okretaja, a rad klime ne utječe na performanse. Onaj signal na kontrolnoj tabli koji daje signal za prebaciti u višu ne je*em dva posto, debilno je voziti 50 km/h u četvrtoj. Preko 130km/h na autoputu izražen je šum vjetra pa triba pojačati radio. Najbolje se snalazi u gradu i na magistrali.

Link to comment
Share on other sites

samo info, 0.9 Tce ima čvrste ventile sa čašicama. dakle, neštelajuće...

 

dok 1.2 16V ima klackalice koje se daju lako štelati, ovaj 0.9Tce to nema.

 

Zašto je to problem: 

 

Ukoliko se vozi na plin, dolazi do famoznog propadanja ventila, koji hidraulični podizači ne primjete jer kompenziraju propad, a klackalice (1.2 16V mora svakih 30 tkm na štelanje, popreporuci proizvođača...)...

Solid tappets (iliti čvrsti podizači) ne mogu kompenzirati i ukoliko dođe do propadanja ventila, a to se ne sanira, dolazi do izgaranja ventila i havarije motora.

Štelanje takvih ventila je skupo, jer iziskuje raskapanje bregastih, lnaca, skidanje svih čašica i brušenje... E sad, budući da je to turbo motor, sami ventili i dosjedi su malo ojačani, ali upitno je da li će izdržati plin na 100, 150 tisuća km.

Cammeo i drugi taxi koji voze na plin, mahom imaju do 50 ak tkm, kada je još sve ok, a zatim idu u lizing na povrat...

Tako da treba s time biti oprezan,... (Tce + plin)...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.