Jump to content

Megane sedan 1.6 16V 82 kw novi vlasnik


zule

Recommended Posts

Ovako s obzirom da nisam vozio benzinca pa tako ni renaulta imam hrpu pitanja pa ako netko ima ovakav bas neka mi se javi tu,za pocetak imam problemcic na aku mi na minus polu neki bjeli prah oko kleme se skupio jel moguce da je aku gotov s obzirom da je tvornicki a auto je 2009 godina

Link to comment
Share on other sites

Ako ne radi probleme onda nije. Otpoji kleme, očisti i namaži sa tovatnom.

Link to comment
Share on other sites

pa sad zato sam napisao to jer mi se cini da radi probleme zapravo ili je on ili alnaser.Događa se da kad stisnem tipku start da ponekad zapne pa tek onda upali u prosjeku svaki 7 do 8 puta se to dogodi pa sad neznam šta je pri kraju od toga

Link to comment
Share on other sites

eee da zaboravih pitati a kakav je ono skup klemi na plus klemi ona crvena kutija a kad ju otklopim brdo kablova,jel se to smije samo tak skidat pošto ima dost elektronike

Link to comment
Share on other sites

Očisti kleme i napuni akumulator. Ako će bolje paliti onda je do njega. Takvo "zapinjanje" je karakteristično za istrošeni akumulator.

Plus klemu smiješ skidati, za ostalo rastavljati nemaš potrebe osim ako nema oksidacije i po tim kablovima.

Kad skidaš aku, karticu ne ostavljaj u autu jer se nekad zna zaključati kada vraćaš kleme.

Link to comment
Share on other sites

ok inace nemam naviku ostavljati kljuc ili karticu u autu.Isto tako kad crkne aku inace kupovao sam novi tak da ak strujic veli da je aku pri kraju odma novi uzimam.E sad po pitanju odrzavanja klime s obzirom da do sad vozilo s klimom nisam imao a tu dam procitao da bi zbog grinja trebalo neki sprej uzeti s obzirom da je u autu vozen pas danas je na kemijskom ciscenju pa sad neznam jel bi trebao i to za klimu uzet?

Link to comment
Share on other sites

Svakako promjeni filter klime (peludi) i uzmi sredstvo za dezinfekciju. Može i medicinski alkohol ako ga imaš kako raspršiti po svim cijevima. Ako kupuješ sredstvo gledaj da ima cjevčicu cca 50-60cm koju u svaki otvor gurneš i aktiviras.

Ako ne znadeš kada je sistem kontroliran imaš za 150-200kn nadopunu plina i ulja.

Da se ne bi gljivice i smrad stvarao prije nego stigneš na odredište 1-2 min prije ugasi kompresor klime i ostavi ventilator da isuši sistem.

Link to comment
Share on other sites

hvala na info,sad sam se cuo sa braticem od kojeg sam uzeo auto kaze da je klima komplet servisirana i ociscena,a klimu sam gasio prije izlaska iz auta radi ujednjacavanja temp,a ovo za aku cu vidjet kak ce bit kad ga ispita strujic,hvala za sad na svemu ak sta zapnem pitat cu tu

Link to comment
Share on other sites

Svakako promjeni filter klime (peludi) i uzmi sredstvo za dezinfekciju. Može i medicinski alkohol ako ga imaš kako raspršiti po svim cijevima. Ako kupuješ sredstvo gledaj da ima cjevčicu cca 50-60cm koju u svaki otvor gurneš i aktiviras.

Ako ne znadeš kada je sistem kontroliran imaš za 150-200kn nadopunu plina i ulja.

Da se ne bi gljivice i smrad stvarao prije nego stigneš na odredište 1-2 min prije ugasi kompresor klime i ostavi ventilator da isuši sistem.

Bolje neka ne stavlja nikakve preparate u cijevi ventilacije, ja sam to radio prije godinu, dvije sprej sa tekućinom koja se pretvori u pjenu i kad obavi što treba vrati se u tekućinu. E meni je ta tekućina kapala na spoju cijevi ventilacije iznad uch, naravno da je nešto dospilo i unutar uch, to sam skužio tek par dana poslije kad su se javile posljedice... resetirao se putni komp sam od sebe, sat, morao sam upisivat kod na radiu, nisam mogao otključat ni zaključat auto, srećom ništa nije izgorilo, skinuo sam uch i dobro ga očistio kontakt sprejem i riješio problem od tad ga samo našpricam po isparivaču i kadici kondenzata....
Link to comment
Share on other sites

Te sa pjenom ne volim iz tog razloga. Tekućina i ne pretjerivati, svakako je najbolje ako se može našpricati isparivač i kadicu jer su oni leglo bakterija.

Link to comment
Share on other sites

Nemam Megane pa ne znam kako najlakše do toga doći.

Kolega Marrky ima iskustva pa se nadam da ćete uputiti.

Link to comment
Share on other sites

Moraš obavezno promjeniti i filter klime ako ćeš već uložit trud u dezinfekciju... ja stavljam samo purflux sa aktivnim ugljenom, mada mi se čini da nije toliko efikasan kao prije pa bih sad probao nešto drugo.... Sa filterom dobiješ upute kako ga promjeniti, prije nego staviš novi uložak dobro očisti kućište jer zna bit lišća i ostalih čudesa. Ja sam si od jednog starog filtera iskoristio poklopac, jednostavno se odreže od ostatka filtera.... Kad si očistio prostor prije isparivača možeš ga našpricat sredstvom, ja tad stavim poklopac od ovog starog filtera i upalim ventilator na sekundu, dvije da sredstvo uđe dublje u saće isparivača, zatim otpojim cijev koja vodi zrak u hlađeni pretinac, skužit ćeš koja je... Kroz nju očistim odvod kondenzata kompresorom zatim sve dobro našpricam sredstvom, čak i stražnju stranu isparivača, sastavljaš u obrnutom redu i na svoju odgovornost [emoji12]

Link to comment
Share on other sites

heh ja sam ti antimehanicar tak da je to za mene previse to ce netko strucniji raditi ja se ne usudim

Link to comment
Share on other sites

sta bi mogao biti uzrok da auto upali i ugasi nekoliko puta na hladno,upalio je tek kad sam mu dodao gas

Link to comment
Share on other sites

provjeri motoric ler gasa

 

malo ga pocisti pa probaj onda

Edited by scenicRXE
Link to comment
Share on other sites

Šta onda pitaš? :zubo: Nosi mehaničaru i basta. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Nisam mislio da ćeš se ljutit na komentar al eto... S druge strane,šta napraviš ti inače kad dobiješ informaciju? Objasniš mehaničaru ili?

Link to comment
Share on other sites

Nisam mislio da ćeš se ljutit na komentar al eto... S druge strane,šta napraviš ti inače kad dobiješ informaciju? Objasniš mehaničaru ili?

ma ne ljutim se nego megana nisam nikad imao a volim da mi je auto kak treba a kad kod majstora cjepidlačim onda me bljedo gleda,pokušavam nešta sam napravit i mislio sam da ču ovdje naći pomoć da nešto i sam napravim ali ništa

Link to comment
Share on other sites

Ako nisi vičan tome,motoric ler gasa ne spada u kategoriju da je bas jednostavno. Filter kabine da. 4 vijka i vozi.

Link to comment
Share on other sites

Ako nisi vičan tome,motoric ler gasa ne spada u kategoriju da je bas jednostavno. Filter kabine da. 4 vijka i vozi.

et hvala lijepo

Ako nisi vičan tome,motoric ler gasa ne spada u kategoriju da je bas jednostavno. Filter kabine da. 4 vijka i vozi.

et hvala lijepo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

E ovako imao sam problem da se auto upali i ugasi kod jutarnjeg paljenja pa kasnije i po danu kod paljenja,kod Cindrića u Sisku su rekli da je klapna gasa pa je očiščena.Međutim sad mi se čini da mu se potrošnja povećala nakon toga,da napomenem još da su rekli da mi auto ima mali broj obrtaja i da je to zbog klapne obrtaji su oko 750-800 u leru pa me zanima koliko bi trebali biti kod takvog tipa motora kao što je moj?

Link to comment
Share on other sites

Kod mene na istom motoru (2008 godiste megane 2 ph2) su ler okretaji bez klime na 725. Tako i treba biti prema tehnickim podacima...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.