Jump to content

Clio 3 RS


Biggyrox

Recommended Posts

Rene evo sta da ti kazem. Prica je krenila od davnina da svaki auspuh donosi neki boljitak. Miltek je bio nahvaljen od xx clanova na forumu kako po rijecima tako i po performansama bez remapa. Na kraju po tvom ispada da se nista nedobije,cak izgubi. E sad moguce da si izgubio zbog jos nekih prijasnjih izmjena? Ili si snagu mjerio kad je auto bio stock i odmah nakon stavljanja Milteka, ali bez dodatnih izmjena? Robert iz Gabreka je rekao da se nista ne gubi, Akrapovic garantira par konja vise. Iskreno ni ja ne vjerujem u to, ali da se izgube toliki konji a stavis jedan Akrap ili Miltek ili ktr onak,oa nije to auspuh od tu mog lokalnog varioca auspuha koji ga je dizajnirao u supi. A ako se na 200dobije tih par konja s Akrapom nevidim zasto bih izgubio na 197. Al ti vozis zaista brutalno,vjerojatno znas auto u dusu i nisam jos vidjeo nekoga sa tako brutalnim saltanjem. Jbga dobijao si ljude koji su na papiru imali vise ks dok si ti bio na stock autu.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svaku svoju preinaku mjerio na valjcima/cesti.

Dakle:

stock Clio 197 - 185.9bhp

Miltek - 179bhp

Miltek + remap = 190bhp

Miltek + remap + V6 airbox (samo sam stavio airbox, remap je i dalje bio samo za Miltek = 195bhp

I još jedna stvar - sa decatom bez JAKO kvalitetne mape dobit ćete flat spot 2-3krpm.

Ja sam imao 200 ćelija sport cat i nisam ga imao sve dok nisam stavio decat cijev.

Zrmi razlika je u tome što ja taj auto slažem, testiram, jurim s njim, a ti čitaš brošure.

Ja sam popljugao oko 7bhp i 2 dužine sa Miltekom na stock autu. Izmjereno i istestirano.

Dijelim sa vama svoja saznanja koja su me skupo koštala i koja vam mogu uštediti puno €.

A sad...tko želi slušati...ja bih volio da sam imao nekoga za pitati kako i što na 197ici.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Rene svaka cast na iskustvu kojega si podijelio s nama. Zanimljivo je ovo gubljenje snage samo sa zadnjim Miltekovim loncem. Bas me zanima koliko bi izgubio/dobio sa Akrapom ili Ktr-om?. To pitam jer po tom iskustvu clio Akrapovic onda ide losije od stock 200. Osim ako Akrap zaista nije toliko bolji da opravdava visoku cijenu i da s njim nista ne gubis. Svakako bi me interesiralo mjerenje snage na stock 200 i Akrap 200 cliu. Ako Akrap pokaze i 1ks vise samo sa zadnjim loncem onda je to bar dobitak nekakav. Bitno da nije gubitak.Nadam se da me kuzis zasto mi to i nije bas jasno. Osim ako 200-tka iz nekoga razloga nista negubi stavljanjem zadnneg ili kompletnog lonca zbog drugacije mape i motora. Ali zaista zbunjujuce malo. Svaka cast na mjerenjima i dokazima ;-)

Link to comment
Share on other sites

Rene svaka cast na iskustvu kojega si podijelio s nama. Zanimljivo je ovo gubljenje snage samo sa zadnjim Miltekovim loncem. 

 

Daj se skoncentriraj.

 

Cijeli sistem je Miltek.

 

Imao sam sportski katalizator od 200 ćelija, sad imam Miltek decat cijev

srednji lonac

zadnja 2 lonca

 

I ja bih volio vidjeti graf prije i poslije od nekog nepristranog za Akrap.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ok kuzim. Jos gore. Komplet Miltek i manja snaga. Ajmeee. Ali dobro. Nego jesi ti to osjetio ili si samo mjerio? Da nije bilo nesto sa valjcima ili drugaciji uvjeti?

Link to comment
Share on other sites

Dobio je dyno ispis na brajici pa je osjetio pod prstima razliku u znamenkama. Mili ti isto svašta pitaš. :)

Link to comment
Share on other sites

Hebote Zrmi....jel ti mene jebeš?

Pa bio sam na valjcima svaki put.

A ako pitaš za butt dyno - ne nisam osjetio razliku tada jer je auto znatno glasniji pa je i djelomično Placebo u pitanju.

Zbog toga idem na dyno i jurim u istim uvjetima protiv istih autiju prije i poslije.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo i prvog kvara na Cliu.. Nakon malo brze voznje iz prednje desne strane se pocelo cut jako struganje i lupanje.. Odmah smo otisli kod mehanicara i dijagnoza je kugla na glavcini..

 

20150711_193553_zpsmm4otjis.jpg

 

Kupljena je komplet nova, nisam htio eksperimentirati samo sa kuglom, citao sam da nisu bas neke kvalitete.. 

 

Usput je promijenjeno ulje u mjenjacu, prije je malo teze ulazio u 1, 3 i 5 dok je bio hladan, sad to radi bez problema..

Zbog ovoga ce auspuh malo pricekat a i blizi se zima pa bi trebalo felge uredit prije zimskih guma..

Link to comment
Share on other sites

I još jedna stvar - sa decatom bez JAKO kvalitetne mape dobit ćete flat spot 2-3krpm.

 

Interesantno da je dvije generacije stariji F7P motor (1.8 16V) također imao taj flat spot bez katatizatora točno u tim okretajima. To mu je očito u genima :D

Link to comment
Share on other sites

Ozbiljno :) Imao sam R19 16V (F7P motor) sa skinutim katalizatorom i bio je anemičan između 2-3 soma okretaja. Mislio sam da nešto nije u redu s motorom pa me ekipa na Retro-Renaultu uputila na dyno grafove svih koji su skidali cat na tim motorima i svima je bila ista stvar :)

 

Eto. Generacijski je išlo F7P -> F7R -> F4R tako da.... zanimljivo :)

Link to comment
Share on other sites

Neznam al meni je cudno da se vi cudite da se s znatnom promjenom parametara prije neg se isti ustelaju gubi snaga.

Znaci stavi se ispuh koji je protocniji, te vise zraka ispere iz cilindra (pri preklapanju ventila zbog vece brzine istrujavanja) a ostavi se ista mapa i ocekuje da ce bolje ici?! Pogotovo na masini koja je blizu svojih granica tvornicki tj sve je ustelano za tocno ono sto je na autu.

Davno smo "prerasli" aute s carbovima di bi samo strujanje zraka povuklo vise zraka ukoliko bi se isto pojavilo

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Evo i prvog kvara na Cliu.. Nakon malo brze voznje iz prednje desne strane se pocelo cut jako struganje i lupanje.. Odmah smo otisli kod mehanicara i dijagnoza je kugla na glavcini..

20150711_193553_zpsmm4otjis.jpg

Kupljena je komplet nova, nisam htio eksperimentirati samo sa kuglom, citao sam da nisu bas neke kvalitete..

Usput je promijenjeno ulje u mjenjacu, prije je malo teze ulazio u 1, 3 i 5 dok je bio hladan, sad to radi bez problema..

Zbog ovoga ce auspuh malo pricekat a i blizi se zima pa bi trebalo felge uredit prije zimskih guma..

Ljepo ljepo. Mislim da je na rsmegane netko trazio neispravnu pa ako te zanima cu probat potrazit temu pa da mu prodas (ak te zanima)
Link to comment
Share on other sites

Protočniji auspuh ti može smanjiti snagu. Može ti se dogoditi da izgubiš potlak ispušne grane koji je potreban upravo za ono što si spomenuo. Mnogi Hondaši su tako popušili, a malo tko je imao petlje priznati da su ulupali xxxx kuna, hvalili se na sva usta da bi na kraju imali bučniji i sporiji auto.

Link to comment
Share on other sites

Nebi ju prodao.. Tu bi se dalo iskemijat nesto sa unibalima ako opet otide pa je dobro imat jednu po kojoj se daju napravit :)

Link to comment
Share on other sites

Nebi ju prodao.. Tu bi se dalo iskemijat nesto sa unibalima ako opet otide pa je dobro imat jednu po kojoj se daju napravit :)

Ista stvar mi se mota po glavi kad bude trebalo mijenjat kugle...da se sloze neke fiksne pa sta bude. Jel netko probao i koja su misljenja?
Link to comment
Share on other sites

Ako imate iste vilice kao rs225 onda ima tip u bugarskoj koji radi spec vilice za istog koje su znatno jace i s unibalom na kraju vilice.

Link to comment
Share on other sites

Mene uvjeravaju da nisu iste kugle na mom 225 i na cliu... 

 

Miloše ,šalji link odmah da ga spremim ,isprintam ,napravim backup u 3 primjerka ,nikad neznaš kada zatreba na tom čudu :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Viđen danas dok si ga propinjao uz škurinje, bas ga je lijepo cut kako dolazi iza ugla. Jako lijep autic :dobroje:

 

btw sta je toliko zedan da si odmah morao na benz svratit? XD

Link to comment
Share on other sites

Hvala ali to nisam ja bio.. Trenutno ga moj stari vozi jer sam ja preko tjedna poslovno na Losinju :D Zedan je itekako, pogotovo kad ga on vozi..

Link to comment
Share on other sites

Hvala ali to nisam ja bio.. Trenutno ga moj stari vozi jer sam ja preko tjedna poslovno na Losinju :D Zedan je itekako, pogotovo kad ga on vozi..

a šta  radiš na mom otoku :surf:

Link to comment
Share on other sites

Nisam vidio tko ga je vozio, retrovizori su mi zapeli za oko pa sam skuzio koji je auto

Link to comment
Share on other sites

Liftove na Cikatu, oni hoteli sta se preureduju.. A retrovizore nikako da stignem promijenit..

Link to comment
Share on other sites

a stari divlja sad sigunrno :D svako malo u gradu a nikako da naletim na clia

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.