Jump to content

Megane II pukao remen alternatora


Holly

Recommended Posts

Megane II, 150 000km 1.4 16v Upalila se lampica od akumulatora i pisalo je stop, dimilo se.

U voznji su otisli lezajevi alternatora, osovina se ne vrti.

Radilica je tjerala remen i pukao je.

Iz auta je isao crni dim, smrdila paljevina gume, remen izgleda ukoso presjecen i na tom mjestu je pukao.

Stari je zalio vodom odmah na licu mjesta. Njegova teorija je da su zaribali lezajevi alternatora. Alternator i lezajevi su originalni od 2003.

E sad, on se dovezao nekako do doma, akumulator je pun do pola, sad ga puni.

Kolike su sanse da se odveze sutra do servisa nekih 20ak km. I koliko je otprilike cijena popravka :(

Edited by Holly
Link to comment
Share on other sites

Ako napuni akumulator i skine remen ima velike šanse perijeći tih 20km bez problema

Link to comment
Share on other sites

I ne paliti farove :)

Malo megana j**e elektricni servo koji posteno cica struju al ja sam na dizlu (nemam pumpu goriva elektricnu u odnosu na ovog) vozio dobrih 20minuta i upalio normalno nakon toga, i jos jedno 15min u leru nakon cega je opet palio normalno

Link to comment
Share on other sites

Bio sam u situaciji da sam se morao voziti bez alternatora 25km na potrošenom akumulatoru koji je bio toliko loš da bi se ispraznio od stajanja u samo tjedan dana. Uspješno sam došao do odredišta. Auto nije imao električni servo. Svjetla, auto radio, ventilacija, žmigavci... sve što nije bilo neophodno da motor radi je bilo ugašeno, a akumulator napunjen preko noći.

 

Reparacija alternatora je na starom autu izašla 600kn ali bez nove osovine.

Link to comment
Share on other sites

uspio je doći..

zaribali su ležajevi alternatora, ali se otkrilo još problema, zupčasti remen ne ide dobro po zupčanicima,španer ne stoji dobro, ne ide ravno... letva volana ne valja.

zupčasti je mijenjan na 100 000km

 

13.godina teče tom autu..idu kvarovi, boli glava, servisira se u ovlaštenom tak da još više boli glava od računa

Link to comment
Share on other sites

Ovi problemi sa zupčastim remenom, natezačem se vjerojatno dogodio zbog puknuća remena alternatora....izgleda da je dobro i prošlo

 

 

Meni je puko natezač zupčastog i olabavio remen....isto tako sam ima više sriće nego pameti, a remen i sve oko njega je mjenjano 50tkm prije događaja.

Link to comment
Share on other sites

zamjeni rotor ako imas VALEO alternator, nov original rotor dodje 700kn + lezajevi dok reperacija kosta 200kn + lezajevi. osetljiv je pa pogledajte da li se namot moze u jezgri pomaknut, ako se moze je zdrav za zamjenu svejedno i nemoze ga se reparirati.

Link to comment
Share on other sites

alternator je sređen, promijenili ležaj i remen

alternator nije povezan s pumpom za vodu

što se tiče zupčastog, kaže da je pumpa za vodu kriva i da ga ona tjera krivo i sad se sve mijenja

Link to comment
Share on other sites

Bio sam i ja u situaciji kad sam morao voziti bez alternatora na Golf-u 2 1.6d. Pukao mi remen u vožnji, a ja na splitskoj zaobilaznici. Jedini problem je bio što se na Golfu 1.6 d pumpa vode pogoni tim istim remenom. Morao sam stati na ugibalištu za autobuse i u prvu trgovinu po remenm srećom alat je uvijek pri ruci. :D

Link to comment
Share on other sites

To je od oca auto, a bas mi ga zao, on uvijek u ovlastenom servisira zbog neke svoje filozofije i ostavlja velike novce i za manje kvarove, al sta ces ..remenje, pumpa i dijelovi za alternator sve skupa nesto malo vise od 3 000 kn, dobio je neki popust. Bez popusta je preko 4

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.