Jump to content

Laguna 1.9dci problemi


Lagunaa

Recommended Posts

Pozdrav, imam Lagunu 1.9dci sa par problema za koje nisam siguran kako ih rijesit. 1. problem je da auto negdje baca ulje, provjerio sam crijeva od turba ali sva su citava znaci cijeli motor od ispod je mastan. 2.problem je da auto baca u safe mode kada se pokusa ubrzat u nekoj visoj brzini na manjim okretajima ili kada se naglo doda gas u voznji, cistili smo egr i intercooler ali isto se desava i auto je izgubio na snazi neide kao prije a turbina je reparirana prije 60000km , sumnjam na maf senzor ali da ne kupujem bezveze pitam prvo ovdje. I 3. problem je da kada auto stoji na mjestu s upaljenom klimom nece se upalit 2. (brži) stupanj vrtnje ventilatora na hladnjaku klime pa klima ne hladi dovoljno ako se ne doda gasa. Eto to je sve za sada ako se jos necega sjetim napisat cu :D Eh da jos neke informacije o autu znaci 2002. godina, 210000km, 1.9dci 88kw

Link to comment
Share on other sites

Za br.3 ili termoprekidač ne upali drugu brzinu ili ventilator ima problem.

Link to comment
Share on other sites

Sutra cu ga ostavit da radi na mjestu i pricekat dok se zagrije da upali ventilator da se ohladi pa javim na kojoj se brzinji vrtio.

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio sam napisat da kada auto baci u safe mod upali se zuta lampica koja je na sredini kazaljki izgleda kao grijac

Link to comment
Share on other sites

Problem br 2 sam imao prije dva tjedna. iskopčao MAP senzor i djek presprica VDom i ostavio cijelo popodne da odradi i ishlapi poslije toga bez problema radi ..

Link to comment
Share on other sites

Za br.3 ili termoprekidač ne upali drugu brzinu ili ventilator ima problem.

 

Termosonda rashladne vode motora upravlja sa prvom i drugom brzinom ventilatora. Ako radi u prvoj brzini onda ventilator nema nikakav problem. Motor mu je OK.

 

Sa drugom brzinom motora upravlja ECU i na osnovu infa o tlaku u sustavu klime i brzini vozila. Presostat (trostruki) se nalazi na izlazu iz kondenzatora klime.

Također ako ne pali drugu brzinu može biti i problem sa relejem druge brzine ventilatora.

 

U svakom slučaju, upali auto da radi u mjestu i upali klimu pa ćeš vidjeti koje brzine pali. 

Drugu brzinu ventilatora kilera pali kada temperatura pređe 102°C.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima, gdje se nalazi MAP senzor trazio sam po googleu al nisam nista nasao.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je kod 1.9 na cijevi koja vodi iz turbine na intercooler.

Link to comment
Share on other sites

I na 2.2 dCi je iza.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se malo pogubio, na 1.9 dCi je usis na suprotnoj strani (u odnosu na 2.2 dCi) MAP mora biti smješten na cijevi iza intercoolera.

Link to comment
Share on other sites

Hvala! Da izvadim cijeli senzor i očistim ga s brake cleanerom ili da samo naspricam đek?

Link to comment
Share on other sites

Kontakt sprejon našpricaj džek, nemoj vaditi senzor. Mogao bi ga oštetiti, a onda neće brtviti kako treba.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se malo pogubio, na 1.9 dCi je usis na suprotnoj strani (u odnosu na 2.2 dCi) MAP mora biti smješten na cijevi iza intercoolera.

1.9 je 8V i obe grane su iza masine kao sto vidis.
Link to comment
Share on other sites

Naspricam dns djekove ostavim da se malo posusi, vratim sve nazad i nisam poslje ni palio auto. Nakon 3 sata sam morao ic nesto obavit sjednem u auto pocnem verglat, vrti ga sekundu i stane, pokusam opet isto. Odmah sam posumnjao na aukumulator i spojim ga na drugi auto upali iz prve. Odmah se zaputimo u Tokić po novi ali auto i dalje ide istom snagom nismo ga pokusali prigusit da vidimo hoce li se palit lampica.

Link to comment
Share on other sites

1.9 je 8V i obe grane su iza masine kao sto vidis.

Zato sam napisao da sam se pogubio. Kod 2.2 dCi usis je napijed, a ispuh pozadi.

Link to comment
Share on other sites

Zato sam napisao da sam se pogubio. Kod 2.2 dCi usis je napijed, a ispuh pozadi.

Bas kako treba biti i 16V a ne ovih 8V :(
Link to comment
Share on other sites

Bas kako treba biti i 16V a ne ovih 8V :(

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio sam napisat da kad smo jucer stali kod Tokića i ostavili upaljen auto sa klimom ventilator se vrtio u drugoj brzini a kad smo dosli kuci i ponovno upalili auto vrtio se na prvoj brzini. Znaci nekad radi a nekad ne. Btw jel zna netko sto bi jos moglo stvarat probleme sa snagom jer auto jos uvijek neide kako treba.

Link to comment
Share on other sites

pa ventilator automatski vrti brzinom ovisno o parametrima koji su mu zadani kad da pali prvu, a kad drugu brzinu, znači da ti je ispravan vent ako sam mijenja brzinu vrtnje

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jel normalno da mi pri hladnijem vremenu kada je vani cca. 20 stupnjeva iako je ukjulcena klima na 16 stupnjeva bez "auto moda" ne pali ventilator hladnjaka, naime prije petneastak dana sam servisiro klimu pa sumnjam da je mozda negdje doslo do pustanja plina. I gdje se na njemu nalazi predotpornik ventialtora i relej. LP!

Link to comment
Share on other sites

Jel normalno da mi pri hladnijem vremenu kada je vani cca. 20 stupnjeva iako je ukjulcena klima na 16 stupnjeva bez "auto moda" ne pali ventilator hladnjaka, naime prije petneastak dana sam servisiro klimu pa sumnjam da je mozda negdje doslo do pustanja plina. I gdje se na njemu nalazi predotpornik ventialtora i relej. LP!

Čekaj ti na +38°C ne znaš dali ti radi klima?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.