Jump to content

Clio 3 ventilator/reostat problem


Zrmi RS

Recommended Posts

Naime u zadnjih mjesec dana sjedem u auto u kojem je vise manje pakleno i ne radi mi ventilacija. Tj. ventilator niti na jednoj brzini ne radi. Bio sam ga mjenjao prje 1g. stavio polovni jer je crknio serijski. I tako nakon mozda 100-200m u voznji proradi na brzini kojoj je ostavljen. No danas ista stvar, ali se pati i kako ja dodajem gas i ulazim u zavoj on mjenja svoj rad tj. pojaca se i smanjuje. Naravno da bih parkirao auto i opet nista. Mogu biti ocito dvije stvari. Ili je opet ventilator ili je taj reostat. No mene zanima ako mi netko moze reci gdje se on nalazi u cliu 3 sport ili obicnom cliu i jel problem do njega doci da ga skinem i zamjenim? Ima tu kod nas neki lik koji to popravlja, pa frend mi kaze da je mozda neki hladan lem ili tako nesto. Cuo sam da je negdje s lijeve strane. Vjerojatno trebam skinuti centralnu plasticnu konzolu kod mjenjaca i onaj dio kod nogu ako je s te strane, pa netko iskusniji ili sa shemom bi mi puno pomogao. Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Najbolje da odmah odeš nekome tko se kuži u to.  Čak i ako ga nađeš, nećeš znati što dalje.

Ne prcam, dobronamjeran savjet.

 

Prc mode ON: da ne bi kasnije šumilo :D

Link to comment
Share on other sites

Kaze mi elektricar u servisu da moze biti i sam prekidac za ventilaciju jer je naizlozeniji suncu, pa kad ja krenem on se malo ohladi i proradi. Neznam koliko je to moguce? Jer evo sad dodjem do auta koji je eto u hladu i sve radi. Znaci sve brzine i puse normalno. Digao ja temperaturu na 27 ili na 15 sve sljaka. Ali je neugodno doci u auto koji je na suncu po ovom vremenu i nemas ventilator ??

Link to comment
Share on other sites

Probaj pokrivat tablu s alufolijom za staklo, pa javi promjene.

Link to comment
Share on other sites

Probaj pokrivat tablu s alufolijom za staklo, pa javi promjene.

 

Super ideja ;)

 

Tokom dopodneva vidjet cu konkeciju na ventilatoru i reostatu ako ga nadjem.

Link to comment
Share on other sites

Za doći do upravljačkog modula ventilatora (reostat) je priličan posao za odraditi. Skida se sve sa lijeve strane uključujući i kompletan volan sa kompletnim stupom. 

Tako kaže u uputi, a sad da li se može i bez diranja stupa volana ne znam.

Evo ti uputa pa sam procijeni da li to možeš odraditi po principu sam svoj majstor ili ćeš to prepustiti nekom meštru.

Najgore od svega bi bilo da kad to sve raskupusaš i dođeš do reostata, a ono ispadne da nije do njega, da je dobar.

Bilo bi bolje početi od jednostavnije stvari kako ti je rekao električar u servisu, od upravljačkog panela ventilacije.

 

Fan control unit.pdf

 

Link to comment
Share on other sites

Dosao sam ja do reostata ali drzi se na jednim vijkom od gore koji mi je nedostupan. A ja poceo cupat. Skoro pokidao da nisam skuzio po ovome tvom Dragane da ga vijak drzi hahha. Uglavnom sastavio sve i kao radi. Ja ga ostavio na suncu i opet neradi. I maznio rukom kod suvozaca i proradi. Reko ovo je kontakt. Naspricao kod venta kontakt sprejem i sad cemo vidjet. Za sad radi :-)

Link to comment
Share on other sites

NIsta nisam uspio popraviti. Nazalost  opet sjednem u auto kad je vruce i opet neradi. I lupnem tamo kod suvozacevih nogu i onda polako kao da se vent zalaufa i pocne radit. Pri tome u pocetku pocinje rondavim zvukom. Jel moguce da je to sam vent u klincu?

Link to comment
Share on other sites

Ako ronda na početku onda je ventilator kriv. Ležaj je otišao pa dok se centrira ronda. Mislim da je ležaj zalijan u plastiku i da se ne može promjeniti.

Link to comment
Share on other sites

Ne verujem da je do reostata, on ili radi ili ne radi tj. na njemu odlazi mosfet tranzistor koji kada ode, ili pušta maksimalan napon ventilatoru i on radi non stop na maksimumu ili ne radi uopšte, mogu i kontakti na samom reostatu da izgore al opet je malo verovatno da malo radi, malo ne radi

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mislio sam da je problem u samom stekeru koji se ustekava u ventilator no dolaskom u servis izvrsni elektricar je rastavio ventilator i rekao mi je da su mu cetkice otisle. No on ih nema pa da probam otici nabaviti negdje gdje ih imaju. Prijatelj koji mi je radio big 3 i glazbu mi je rekao gdje bih mozda mogao naci takve i on ce mi ih zamjenit. Na kraju sam ih nasao u trecoj poslovnici Gas-a, doduse sa malo debljom bakrenom licnom koju je trebalo stanjiti. frend je to odradio vrhunski i od tada problema nema. prvih 1h je malo grebalo dok se nije razradilo sve jer je iak i onaj zuti kolektor malo potrosen, pa dok se cetkice nisu po njemu formirale. 34kn za cetkice i frendu 100kn za rad. Bolje i to nego opet 400kn za polovni ventilator za koji pojma nemam u kakvom je stanju i gdje ce sigurno to trebat vremenom odradit. Sad hladi ko u fridžu :D

Link to comment
Share on other sites

Drago mi je vidjet da na kraju krajeva ispadne neki banalni i prvenstveno jeftini kvar. :yeah:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Od neki dan meni ne radi ventilator na brzinama 1/2/3, dok na 4 radi.

S obzirom na ovo:

Ne verujem da je do reostata, on ili radi ili ne radi tj. na njemu odlazi mosfet tranzistor koji kada ode, ili pušta maksimalan napon ventilatoru i on radi non stop na maksimumu ili ne radi uopšte, mogu i kontakti na samom reostatu da izgore al opet je malo verovatno da malo radi, malo ne radi

vjerojatno se radi o reostatu.

Pogledao sam Draganov pdf i mislim da ću taj posao rado prepustiti nekom meštru.

Molim preporuku nekog električara na području Zaprešića / Zagreba :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ima u Samoboru. Bili neki članovi foruma i vrlo su zadovoljni cijenom i uslugom.

098 281 245 Kruno

Hvala, zovem danas!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.