Jump to content

clio 2 1.4 8v 98G problemi s motorom


lacko123

Recommended Posts

evo znaci zadnjih a 2 3 tjedna poceo se auto cudno desavat.
kad se pali zna upalit na 2 cilindra i kad se ga digne preko 1500 okretaja onda se vrati u normalu.
kad je hladan ne toliko ali kad je topal obavezno kad se ugasi paljenje nakon 3 minute il tako nesto dode taj problem.

evo zadnji put doso iz grada. ugasio i idem ga upalit. upali an 2 cilindra i ugasi se. probam ga upalit samo verglanje mrtav.
nakon nekih 3 minute zezanja i pumpanja gasa bilo je nekih 5 detonacija iz auspuha i upalio na 2 cilindra i onda uhvatio i radio normalno.

takoder 2 put mi se desilo da u voznji kad stisnem gas do kraja auto se ugusi

Link to comment
Share on other sites

Kakva ti je razina rashladne tekućine?
Zvuči mi kao da ti voda slini u cilindar, ali nisam stručnjak pa se nadam da će ti netko drugi moći bolje pomoći.

Link to comment
Share on other sites

ne gubim vodu. mislim gubio sam jedan dan jer je napukla cijev od vode koja ide sa motora na unutarnji hladnjak pa kad si dao gas je slinila i pustala ali to rjeseno sad.
evo danas naprimjer vozim se i sve ok s autom nis cudno pali na zub sve normalno

Link to comment
Share on other sites

Svjecice,kablovi,bobina,provjeri si to...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zao mi je sta sam malo kasko. imo sam miljon obaveza i zaboravio rec da sam rjesio.
kratko receno kvar je bio banalan. Kako je pukla cijev od vode napukla kad se napuco gas je prstala van para. i jednostavno je smocilo kablove :)
od kako sam zakrpo taj dan cijev nema problema vise. s tim da moram podhitno kupit nove kablove za svijecicu za svaki slucaj  moze lock hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

I da ne otvaram novu temu ipak se kvar nije rijesio.
znaci auto me opet poceo zezat pogotovo nakon mrvicu duze voznje u petoj na 2000 okretaja odjednom kad se da gas auto se ugusi. ubacis u ler ono drzi minimum na 3000okretaja. i slucajno ako stanes nadrapo si (upravo mi se desilo) stanem auto na 3000 radi i trebam skrenut dam gas a on se ugasi. i onda nema boga ga upalit verglas nista pumpanje papucice gasa ne pomaze. eventualno motor upali na 2sec i ugasi se. i tako nadogled. onda mi dobar covjek stao i pomogo ga maknut u stranu. i ja govorim ajde sad upali . i dodem zavrglam malo duze gas na pola i auto upali i radi normalno. dodem 50m dalje da se parkiram i auto okretaji na 2000 okretaja i stoje.. dam mu das auto se ugasi i opet ko boga nemozes upalit.
jedno vrijeme se smirilo kad sam stavio nove kablove i nove svijecice. i sad opet pocelo.
jos cu sutra zamjenit filter benzine jer sad pada kisa jer ima 180 000 i nije mjenjan koliko ja znam ako ga bivsi vlasnik nije mjenjo.

E sad ako ni filter benza nije onda sta bi moglo bit ler gas ili senzor zraka ?

Link to comment
Share on other sites

Budem samo sta nije da se on nesmije cistit il se klapna nesmije cistit znam da nesto se nesmije cistit...
tako je brat na svom cistio ali mislim klapnu pa samo ju je opro i odmastio pa mu clio radio na 2000 dira konstantno. dok se auto nije stabiliziro nakon nekog vremena ?
I da ako je ler gas onda to objasnjava visoki minimum ali zasto cukanje i gusenje. jer onda bi senzor trebo ocitat da ima vise zraka i dat mu vise goriva da ga izbalansira sta nije tako ? :nezna:

 

Link to comment
Share on other sites

Poslije ciscenja treba kalibrirati motoric. Frenchkey je stavio kako se to radi.

Nekad ne pomaze čišćenje već samo zamjena.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.