Jump to content

Izmjena antifriza


hyko

Recommended Posts

Evo jos malo i biti ce 4 godine kako imam auto... Vidim da je navedeno izmjena antifriza svake 4 godine... prvo sam mislio zamjenit skupa sa zupcastim i pumpom vode, ali... zupcasti je zamjenjen radi brtve poklopca ventila na garanciji na 60 000 km a pumpa nije promjenjena tako da na 120 000 km necu radit izmjenu zupcastog jer ce tada na sebi imat tek 60 000, a pumpa ce valjda potrajat do izmjene na 180 000km...

 

sad dali zamjenit antifriz bez obzira na to sta tester kaze ili ne ? 

Link to comment
Share on other sites

Antifriz je barem lako zamijenit i ne košta čudo love. Kod sebe sam mijenjao nakon 5 godina.

Link to comment
Share on other sites

Zamjenit cu. Inace mjenjam to kad i zupcasti na autima ali ovdje je situacija malo promijenjena pa sam zato i pitao. Usput ide i ulje u mjenjacu, pise da se ne treba nikad mijenjat ali nebi se pouzdao u to ipak jednom u 80 000 km / 4 godine i nije neka investicija. A i iskustva sa 2 auta do sad su nazalost pokazala da treba promenit :)

Link to comment
Share on other sites

Ako je sintetika u menjacu (a 99% da jeste), onda interval zamene bude 10 godina/300.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Ako je sintetika u menjacu (a 99% da jeste), onda interval zamene bude 10 godina/300.000 km.

 

Pa vjerujem da i je tako... hyundai santa fe 240 000km nikad mjenjano ulje u mjenjacu u servisu govorili ne treba ne treba pa smo na 230 000 promjenili mjenjac.... peugeot 307 240 000 km opet slicna prica, mjenjac zuji, gledao sam vec pomalo drugi jer samo cekam kad ce ovaj prdnut... pitao na par mjesta svi traze toliko novaca da se ne isplati popravljat postojeci nego cu nac ispravan kad ovaj crkne... mozda potraje jos 1000km a mozda jos 100 000km neznam ni sam sta da mislim vise... ali ugl isto tako bilo ne treba mjenjat ulje ne treba... treci put se necu zajebat, izmjena ulja me sve skupa moze doc cca 200 - 250 kn a da je to bilo napravljeno na hyundaiu i peugeoteu nebi sada bilo puno vise troska, vrijeme dok auto lezi na servisu itd itd... promjenit i gotovo...

 

i "ulje" koje je izaslo nakon 240 000km iz mjenjaca od hyundaia nije bilo ulje nego voda s obzirom kakvo je stanje bilo a isto tako je sada promjenjeno, kada je vec kasno, i u peugeoteu i isto tako katastrofa...

Link to comment
Share on other sites

Ne diraj ulje u mjenjaču, Renault nikad nije imao s njima problema. Peugeot 307 je poznat po usranim mjenjačima gdje su stavili premekane ležajeve.

Antifriz obavezno mjenjaj jer su aditivi potrošeni i tekućina poćima nagrizat sve unutra pa i brtvu glave pa da poslije nebi bilo zašto je otišla brtva. I kupi obavezno original, nije skup a u 4 godine to mjenjat nije neki izdatak.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Ne diraj ulje u mjenjaču, Renault nikad nije imao s njima problema. Peugeot 307 je poznat po usranim mjenjačima gdje su stavili premekane ležajeve.

Antifriz obavezno mjenjaj jer su aditivi potrošeni i tekućina poćima nagrizat sve unutra pa i brtvu glave pa da poslije nebi bilo zašto je otišla brtva. I kupi obavezno original, nije skup a u 4 godine to mjenjat nije neki izdatak.

 

Ja bi rekao bas suprotno ali dobro, TL4 je u sportovima pa koliko ih je puknulo, sad dali je to jer je pre slab to mjenjac za sporta ili sta neznam iako sport ima mi se cini oko 200 momenta moj oko 150... a i opet 200-250kn za izmjenu me nece ubit, a lose ne moze bit...

Link to comment
Share on other sites

ulje u mjenjaču mijenjao jednom, na 100 kkm. Mogao bi uskoro i još jednom, reda radi

Link to comment
Share on other sites

Ulje u mjenjaču sam mijenjao nakon 5.5god. Bilo je vrlo tamno skoro kao ulje iz motora. Novo ulje je bilo praktički prozirno s blagom nijansom žute. Tranself TRJ 75W80. Getriba JB1 ili JB3 ne sječam se više.

Link to comment
Share on other sites

Ulje u mjenjaču sam mijenjao nakon 5.5god. Bilo je vrlo tamno skoro kao ulje iz motora. Novo ulje je bilo praktički prozirno s blagom nijansom žute. Tranself TRJ 75W80. Getriba JB1 ili JB3 ne sječam se više.

Koliko litara ide?

Link to comment
Share on other sites

Ulje u mjenjaču sam mijenjao nakon 5.5god. Bilo je vrlo tamno skoro kao ulje iz motora. Novo ulje je bilo praktički prozirno s blagom nijansom žute. Tranself TRJ 75W80. Getriba JB1 ili JB3 ne sječam se više.

 

Frend je promjenio na 1.5 dci.u nakon isto tako 4-5 godina i 80 - 90k km i isto kaze da je bilo skroz crno... koliko se sjecam razlike u prebacivanju nije bilo (nije bilo problema ni sa starim uljem) ali upravo to ulje je bilo skroz crno... sama boja ne mora nista znacit jer to sta je crno ne mroa znacit da nema mazivna svojstva ali...

 

Bas cu vidjet kakvo ce biti ovo iz mojeg mjenjaca kad promjenim... koliko sam procitao u TL4 bi trebalo ici 1.9L. 

Link to comment
Share on other sites

Koliko litara ide?

 

Ide točno 3L do graničnika. Po katalogu ide 3.4L, ali to je podatak za skroz suhu getribu.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi rekao bas suprotno ali dobro, TL4 je u sportovima pa koliko ih je puknulo, sad dali je to jer je pre slab to mjenjac za sporta ili sta neznam iako sport ima mi se cini oko 200 momenta moj oko 150... a i opet 200-250kn za izmjenu me nece ubit, a lose ne moze bit...

Jedino što su uslovi rada mjenjača u Meganu i Cliu Sportu dijametralno suprotni , bez obzira koliko brojke o momentu i snazi govorile , dovoljno je sam kad se vidi na kolikom broju obrtaja Clio postiže snagu i sva priča završava.

Tako da se može zaključiti da fantastični TL4 mjenjač u standardnim Renaultima ipak nije pametan izbor i za Sporta...

A za replicirane PSA mjenjače , TL4 je tata u svakom pogledu.

A što se tiče zamjene , po Renaultu ne moraš , ali kao što kažeš , te dvije litra ulja su stvarno minimalan trošak a ne može mu biti loše a i antifriz bi trebalo promjeniti , jer ne planiraš mjenjati pumpu vode a degradiran antifriz joj definitivno neće pomoći da stigne do 180.000km

Link to comment
Share on other sites

Meni za edc je interval 60K i to ga se planiran držat. Je da ulje nije jeftino al bolje i to nego reparaciju platit 1000€+

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.