Jump to content

Megane II mjenjac -automatik


daniels1001

Recommended Posts

Imam megana CC phase II

1.9 dci, 96 kw, 10/2006.g.

Auto ima automatski mjenjac

Cesto mi hoce dok je auto hladan na ekranu izbaciti obavijest : getribu ispitati

Paljenje obavijesti dogada se u dvije varijante:

1: nekada na prebacivanju iz druge u trecu na cca 52km/h i nastavi dalje vozit u trecoj

2: nekada prebaci u trecu normalnona cca 52km/h, no onda na cca 70 km/h vrati iz cista mira u drugu i izbaci tu obavijest

Auto i dalje vozi, no slabijom snagom.

Pogotovo se slabina osjeti pri kretanju s mjesta.

Nadalje, ako stanem i krenem, auto normalno koristi sve brzine, no nekako mu je potreban veci gas, ili s istim gasom ali sve dosta tromije. Kao u nekakvom safe modu.

Pri paljenju greske nema nikakvih udaraca, grebanja ili drugih cudnih zvukova.

Ako se auto i malo zagrijao, ako ga ugasim i ponovno upalim, greske vise nema, i koliko god se dalje vozio, dok je motor ugrijan (auto topal) gresku vise ne izbacuje i nema nikakvih problema, te mjenjac funkcionira bez greske.

Dakle, dogada se samo ujutro na posve hladan motor, iliti, ako auto odstoji vise od 5-6 sati da se potpuno ohladi.

Dali je imao tko ovdje takav slucaj s automatikom?

Auto ima svega 69 000 km pa ako sto znaci.

Dali mozda fali ulja u mjenjacu, ili neki od senzora na getribi ( navodno ima neka 4 senzora) ili neznam dali getriba ima nekakav jos svoj kompjutor zaseban od kompjutora motora?

Negdje sam procitao da ponekad treba napraviti upgrade getribe, to je na ovoj getribi moguce?

Eto, svaka informacija dobrodosla.

Link to comment
Share on other sites

Prvo sto je moguce je da je ulje lose. A na tolko km, a i po godinama svakako vec trebas mijenjat, sem toga tip bi bio na snezor temperature jer ti inace na hladan motor salta tek na visim okretajima za istu zabtevanu snagu

Link to comment
Share on other sites

Svakako odi nekome tko poznaje automatske mjenjace. Što duže čekaš to je mogućnost skupog kvara veca.

Meni je na Mercedesu isto getriba divljala na hladno. Promjenom ulja, filtera i reprogramiranjem sada radi kako treba.

Link to comment
Share on other sites

Prvo uradi reprogram , u dosta slučajeva pomogne , jer ulje ne vjerujem da je problem jer je isuviše to malo kilometara a Renault i nema interval zamjene ulja u hidrauličkim konvertorima (kao što je kod tebe) nego samo u CVT mjenjačima , ali mu neće ni škoditi da se i ulje zamjeni.

Link to comment
Share on other sites

naime, radi se o tome da sam auto frisko kupio, i ta se greska palila tih prvih dana od kupovine. sada mi se cijeli tjedan nije upalila ni jednom.

 

Auto je duze stajao prije nego sam ga kupio u salonu, mozda mu je trebalo malo da se razradi?

uglavnom, vec tjedan dana nemam problema. vidjet cu jos kroz neko krace vrijeme hoce li se vratiti.

izmedu ostalog, bio sam na ocitanju gresaka, imam jednu gresku u prevodu s njemačkog,  bi to odprilike bilo sredisnji senzor za hladnocu , no... mislim da je on povezan s klimom, ne s getribom?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.