Jump to content

Clio light show - komp ili?


morrak

Recommended Posts

Mog bivšeg Clia već par tjedana muče problemi.

Krenulo je sa servisnom lampicom koja se ugasila nakon 5km i nema efekta.

Tjedan dana kasnije je lampica počela goriti prvih cca 5km svake vožnje - još uvijek bez efekta. Spojen na dijagnostiku i kaže neki ventil kod turbine (bila je tu negdje tema). Kaže majstor dok ne gubi snagu vozi.

Kroz tjedan dana je počeo gubiti snagu dok lampica gori - ko da ima 20 konja manje. Kako sam u nekoj gužvi bio tek sam ga za idući utorak naručio na servis da vide i promjene taj ventil.

Eto noćas, kaže meni sestrična (koja ga sad vozi) ne mogu ga upaliti, nešto sa kočnicama piše. Ništa, sjedni u 1 ujutro u auto i do nje. Kaže normalno došla na posao i sad ga ne može upaliti.

Sjednem ja, okrenem ključ, kad ono light show. Prvo mi padne u oko lampica airbag-a da je isključen suvozački. Pitam jel netko dirao ili čistio auto (pa slučajno) - ne. Okrećem ja prekidač, ne gasi se lampica...

Na displayu vrtim greške. Ima svega. Kočnice, ABS, ispumpane gume, gori i žuto i crveno... upaliti ne da. Izvadim ključ, ajde još jednom - ja prvi zub, počnu štucati brisači prednji. Gledam ručicu - isključena... izvadim ključ, počne svirati radio. Reko ajde, možda sam lupio po gumbu za paljenje radia kad sam ključ vadio - ugasim ja radio - upali se on opet sam...

 

I ništa, digni haubu, zaključaj auto, skini minus klemu s akumulatora, zatvori haubu i sad moram organizirati šlepu do servisa. Zvao svoj Oryx, pa kažu isteklo 15.4.. Mogli su javiti da produžim... Tako da moram prvo to riješiti - taman da u utorak ga odšlepaju do servisa kad je naručen.

 

Uglavnom, zanima me jel ima netko sličnih iskustava? Jasno mi je da je neka elektronika otišla, ali od čega? Stajanja na parkingu?

Jel to komp ili bi mogao biti neki "kulturniji" popravak?

 

Na autu do prije mjesec dana nikakvih problema zadnje tri godine kolko sam ga ja bio vozio. Jedino od elektronike su displejčeki (centralni i vozački) kad je stajao na suncu gubili vidljivost što mi je objašnjeno lošim kontaktima koji se valjda šire na visokoj temperaturi - ali to je bilo dva mjeseca po ljeti i ostatak godine mir.

 

:wtf:

Link to comment
Share on other sites

Bome grda situacija i to još auto prodan rodbini :(

Nadam se da ćete riješiti.

Link to comment
Share on other sites

Ma nije prodan i nije imao problema do prije mjesec dana (Lagunu sam uzeo krajem travnja). Ne bi ostao u kući da je bio mačak u vreći... Samo treba riješiti - ako je riješivo.

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

A kak da to provjerim, osim da kupim novi?

 

Ali zašto bi akumulator bacao milijun grešaka? Zašto bi se radio sam palio? Zašto bi isključeni brisači štucali kad palim auto?

Link to comment
Share on other sites

S obzirom na ove vručine i nepredvidivo ponašanje auta i ja bi također prvo provjerio akumulator odnosno masu.

Link to comment
Share on other sites

Nisam imao alata pa sam se zaletio do Kreše pitati za tester. Kaže ima za 20.000kn naš, ali ako dopeljaš auto ili doneseš akumulator ga istestiramo.

Uz to kaže da jako niski napon može ludovati s elektronikom...

 

Kako je bilo pola 8, a auto nije imao opciju dolaska, odgodili smo testiranje za ujutro.

 

Kako je predložio da ga upalim na kleme, pokušao sam i to - bez uspjeha - pa sam sklon tome da nije do akumulatora.

 

Uglavnom, isti sam kasnije skinuo i sutra će na testiranje, no meni ostaje teže pitanje - što je drugo moglo otići da auto ne reagira (čudan uzorak blinkanja lampice blokade, razno razna škljocanja, štucanje brisača itd... bez efekta paljenja na zadnjem zubu) ni na kleme? (Laguna + kamionske kleme do 300A)

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Akumulator, alnaser ili masa.

Po svim simptomima aku. Dečki znaju da ni moja nije htjela paliti na kleme u Biogradu odmah. Prvo malo nafilam aku preko klema pa onda kresne.

Link to comment
Share on other sites

OK. Sad idem akumulator odfurati na testiranje. Može pojašnjenje kaj bi bilo "masa"?

 

Anlaser sumnjam da je jer onda ne bi divljala kompletna elektronika nego samo ne bi palio...

Link to comment
Share on other sites

Masa, minus pol ide sa akumulatora na šasiju i na mjenjač. Ponekad vijci na šasiji ili na mjenjaču budu oksidirani i nije dobar spoj.

Link to comment
Share on other sites

Zato tata ima big 3, jos 3 mase dodatno heheh. 35mm2 kablovi sa pozlacenim stopicama. I to je ajme poboljsalo sve.

Link to comment
Share on other sites

Eo, akumulator je imao 30% kapaciteta po Boschevom testeru - zvanično proglašen mrtvim (po šifri kažu 2010-a).

 

Umjesto S3 70Ah uzeo S4 74Ah 730kn u TAS-u i sve ko da se nije ni desilo...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao taj S4 Boschov silver i nakon 2g mi je crknio. Naravno garancije nisam vise imao. Sad imam toplu od 60maH (serijski je imao 55) i na nju imam 3g garancije. Bosch je u tom pogledu dosta razvikan a preskup.

Link to comment
Share on other sites

Isto se i meni desilo sa S4, placen 980kn izdržao 3.5g

Sad uzeo Toplu pa da vidim koliko ce grijati [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Bolje onda uzet Titanium iz Konzuma izdržat će sigurno 2 godine (mom fali još niti mjesec dana), a platiš ga 200 kn jeftinije. :)

Link to comment
Share on other sites

A nebitno. Dvije će izdržati, a sve ostalo je bonus. Bitno da nisam imao dodatnih troškova i da je auto opet operabilan.

Link to comment
Share on other sites

20Ah??? Kaj se može benzinac pokrenuti sa 20Ah?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.