Jump to content

Sajla za ručnu kočnicu


tomislavwarm

Recommended Posts

Ovako provukao sam sajle za ručnu kočnicu i dobio sam ovo:

 

8yAQeQ0.jpg

 

Jedna je duža, a druga je kraća.

 

Je li postoji možda nešto da se stavi neki zatezač sajli ili da stavim neki dio koji bi skratio sajlu ?

 

LKAxK2w.jpg

 

Sajle su iste duljine. Provukao sam ih kroz odgovarajuće rupe.  Je li je do klješta ?

Link to comment
Share on other sites

Pitanje je jesu li iste duljine kao i stare mada mi je posve nelogično da je jedna dulja a druga kraća. Lijeva sajla prema slici prolazi kroz nekakvu cijevčicu a desna ne? Jesu li bužiri iste duljine? Provjeri imaš li viška dijelova kao što su plastični prstenovi koji budu u kompletu a funkcija im je da sve bude na svom mjestu.. Ako je sve na svom mjestu onda su ti kliješta u banani a i desna sajla ovako na slici izgleda kao da je malo precvikana i savijena u jednu stranu, to ne smije izgledati tako. U pravilu je kruta i ne da se savijati pod kutevima....

Link to comment
Share on other sites

Obrati paznju na klijesta. Meni je to bio problem na megane 2 . stalno su bila lagano stisnuta s lijeve strane. Dok sam shvatio spalio sam disk.

Link to comment
Share on other sites

To sto je savijena je od toga to sto sam ih povezao za žicom (stalno kad sam dignuo ručnu je sajla ispala (ona kraća) ...Ono što vidiš bakrenu cijev je sa jedne strane izvučena 1 cm van, a druga je kao uvučena... Nevjerujem da je tu problem jer bih morao skidati i trgati cijeli tapacirung (stvarno mi se neda to raditi). U vrećici sam dobio samo sajle.. Što se tiče klješta, ona su u redu i sa jedne i sa druge strane je na istoj udaljenosti... Već sam napomenuo da su sajle iste duljine... 

 

Jedino šta mogu vidjeti, a to je da derem cijeli taparirung.. uglavnom jednu cijev sam morao skratiti (ispod tapacirunga) jer se odlomila komadić stare sajle i zapelo je unutra (dio plastike).... Možda je do toga problem, ali ne vjerujem jer je putanja ostala ista....  

Link to comment
Share on other sites

To sto je savijena je od toga to sto sam ih povezao za žicom (stalno kad sam dignuo ručnu je sajla ispala (ona kraća) ...Ono što vidiš bakrenu cijev je sa jedne strane izvučena 1 cm van, a druga je kao uvučena... Nevjerujem da je tu problem jer bih morao skidati i trgati cijeli tapacirung (stvarno mi se neda to raditi). U vrećici sam dobio samo sajle.. Što se tiče klješta, ona su u redu i sa jedne i sa druge strane je na istoj udaljenosti... Već sam napomenuo da su sajle iste duljine... 

 

Jedino šta mogu vidjeti, a to je da derem cijeli taparirung.. uglavnom jednu cijev sam morao skratiti (ispod tapacirunga) jer se odlomila komadić stare sajle i zapelo je unutra (dio plastike).... Možda je do toga problem, ali ne vjerujem jer je putanja ostala ista....

Ja sam muku mučio upravo zbog te cijevi u koju ulazi sajla i to tri godine na Golfu 2 od starog. Koju god sajlu bih kupio jedna je bila kraća od druge. Na kraju se ispostavilo da jedan kraj cijevi nedostaje (puknuo) i zato je sajla bila kraća. Možda je i kod tebe isti slučaj.

Link to comment
Share on other sites

Ok.. Znači čupao si pola poda... Meni prvo nije htjela ući sajla da bih vidio da je cijev "progutala" na početku (gdje je šira) plastični komad koji se zaglavio (nisam ga mogao izbiti) onda sam uzeo brusilicu i otpilio cca 5 cm, ali kad sam vukao sajlu išla je točno onako kako je vodila cijev.... Iako živim u zagorju naučio sam bez ručne kretati (uz brijeg), parkiram auto na ravnome ili blaga nizbrdica, a tehnički je za 6-7 mjeseci tako da ću do toga riješiti....

 

Je li postoji kakav komad željeza (ili ću morati sam napraviti) da stane između sajle i zatezača pa da ne moram čupati i tražiti gdje je nestala sajla?  

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.