Jump to content

Ulje


iglocsfi

Recommended Posts

E ovako... danas mi je malo srce preskocilo. Prije točno 382 km uliveno je 4 l ulja (zamjena filtera i ulja) jučer ujutro ulje OK (prije paljena auta uvijek provjerim razinu ulja) i danas 1 kockica... na šipku kaže minimum dakle senzor radi dobro. Prije zamjene ulja prošao 2500-3000 km da sam morao doliti plafon pola litre-litru.

Ima neko ideju od KUD krenuti?

Ispod auta nema fleke niti previše po motoru.

Link to comment
Share on other sites

odakle krenuti,od max do min ide skoro 2 litre ulja,ako ti je na min  znači na niti 400 km je popio oko 1.5 l ulja.Ako ne curi, a tolika kolicina bi se vidila da curi. Dimi li ti auto, na tu količinu to bi dimna zavjesa trebala biti da izgra toliko ulja. U kakvom stanju je turbina? koje ulje stavljaš?  možda su uljne karike zapekle. Kako god čeka te ozbiljan remont turbine ili motora.

Link to comment
Share on other sites

Ne dimi iako dimio je kao blesav u petak na tehničkom mu je ćića malo spomenuo mamicu i gas do panja da se ispuse posto ja očito vozim kao tetkica tad je bilo dima ko u prići.

Turbina dizne i te sve.popratne sheme su navodno reparirane i radjene u 12 mj prosle godine kaže stari vlasnik. Imam nekakve predracune i račune e sad jel to stvarno napravljeno ili nije ne znam sa sigurnoscu

Ulje 10w40 ne znam na pamet proizvodjaca moram pogledati u gepek sto je stavio mehanicar

Link to comment
Share on other sites

Ispod auta tesko da ce i biti fleka jer ima ona plastika ispod motora. A jesi gledao po turbini, gore na crijevu intercoolera itd. Puste negdje. Tamo kod klapne mekog gasenja mozes vrlo lagano odvojiti crijevo IC-a pa pogledaj unutar crijeva ima li ulja.

Link to comment
Share on other sites

Ako je ta klapna ono sto mislim da je oko nje je dosta masno. Tu nema nikakve kapice a crijevo koje ide od intercoolera nije suplje jedino da ga skinem pa onda pogledam ima li unutra stogod ulja.

 

Danas cu jednu strucniju osobu zamoliti da mi pogleda navedeno sto si mi rekao kad budemo na gablecu (on se ipak bolje razumije u mehaniku).

Link to comment
Share on other sites

Evo, oslobodi ovu šelnu i pogledaj unutar tog crijeva. Ako ima, onda je turbina otisla.

Link to comment
Share on other sites

E ovako... danas mi je malo srce preskocilo. Prije točno 382 km uliveno je 4 l ulja (zamjena filtera i ulja) jučer ujutro ulje OK (prije paljena auta uvijek provjerim razinu ulja) i danas 1 kockica... na šipku kaže minimum dakle senzor radi dobro. Prije zamjene ulja prošao 2500-3000 km da sam morao doliti plafon pola litre-litru.

 

Ima neko ideju od KUD krenuti?

 

Ispod auta nema fleke niti previše po motoru.

Evo, oslobodi ovu šelnu i pogledaj unutar tog crijeva. Ako ima, onda je turbina otisla.

IMG_20150822_141525.jpg

Link to comment
Share on other sites

Probaj od najbizarnijeg. Mozda ti pusta na brtvi filtera. Baci pogled ako je masno pospricaj s brake cleanerom i upali pa ces vidjeti

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dobro došao u klub potrošača u ovom slučaju motornog ulja putem naših Renault ljubimaca, premda mi je sve manje ljubimac a sve više briga....

Provo sam primjetio da si utočio malo ulja u motor kažeš 4L a ide ti u motor 4.8 L, Napuni ga do MAX i prati stanje potrošnje ulja, performansi motora u vožnji i kakvo je stanje sa dimljenjem.

Ako se ne razotkrije ubrzo da je u pitanju nekakvo klasično gubljene ulja u smislu da curi negdje, onda postoji velika mogućnost da ulje propušta turbina pa da sagorijeva (u tom slučaju i dimi), međutim, može turbina puštati i na drugu stranu pa da višak odlazi na auspuh, vidi jeli auspuh slinav i sl, Također provjeri i PCV ventil

Ako nije ništa od navedenog onda je to podmukli način potrošnje u vidu istrošenih uljnih karika na klipovima....Auto će ti dobro paliti, vući, kompresija će biti uobičajena ako ju budeš testirao sve će izgledati normalno samo potrošnja ulja će biti prisutna...čepit će ti EGR ventila brže i češće...moj problem je upravo ovaj zadnji...

Točim ulje i vozim tako već 40000-50000 km...također imam gušće ulje 10 w-40 a najbolje mi se do sada pokazala INA Delta Sint 10w-40 (sada imaš posebno za Diesele)

 

 

Edited by Limune
Link to comment
Share on other sites

Moze biti i do nekog semeringa, mada su najverovatnije zalepile uljne karike. To je poznata stvar na 1.9 motoru. I turbinu svakako treba pogledati, to su najcesca mesta gde se ulje gubi.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Dugo nisam pratio ovu temu.. Ugl zao mi je sto se nisam javljao .. Motor je u medjuvremenu umro i promjenjeno je sve zivo osim glave motora i plasticne posude za tekucine a sve ostalo je promjenjeno.. Cak je stavljen i drugi poklopac plasticni koji sakriva cijeli motor :) Izulo me, skoro me herc strefil malo mi falilo da ga zapalim pred zgradom no vecina ce se slozit il ces volit renol il mrzit :) Ja sam ovaj prvi ... za one koje zanima cijelokupna prica oko mog slucaja na slijedecem linku je razvitak price:

Link to comment
Share on other sites

  • Ivan1902 pinned, unpinned, featured and unfeatured this topic

Na kojem linku?

LG G3 via tapatalk

mislim da se ne vidi preko moba, samo PC-a. French, jesu li ti kućišta/okviri krilaca na vent. otvorima pričvršćena klik-klak metodom ili su neki vijci sa strane?

Link to comment
Share on other sites

Bez vijaka, plosnati sarafciger s ove strane blize kotacicu za zatvaranje i poluga sistemom ide van

LG G3 via tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni na mobu pokazuje, ugl. Tema je auto se ugasi odmah nakon paljenja

Using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav. Obzirom da tema iznad govori koliki sam show imao sa autom i kako je sve to zavrsilo opet se javljam ali ostajem u ovoj temi jer je tema ulje.

Znaci nakon gotovo cijele reparature samog motora nakon 3000 km razina ulja spustila se na minimum (cak mozda truncicu manje od toga) po sipci na hladnom motoru.

Sto reci? Iskustva, savjeti nesto? Plan je kao i sa prijasnjim autima do sada na 7000 km zamjena ulja ali ovdje je prakticki izmjena kompletnog.

Ispod auta se vide kapljice nakon duzeg stajanja auta od ulja zamjenjene su 3 brtve semeringa i tu slini to je evidentno ali ovo je ipak previse.

Misljenja?

Using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.